Aihe: Varastettu Ibanez RG-507 Helsingissä
1
Agathon79
18.08.2006 00:14:58

Suureksi riemukseni havaitsin kesälomien päätyttyä, että kitarani on katsonut aiheelliseksi lähteä kävelemään Kaapelitehtaan treenikämpältä. Ohessa kuvaus:

Merkki ja malli: Ibanez RG-507
Väri: Tummanvihreä (näyttää eri valaistuksissa myös t.siniseltä tai jopa mustalta)
Mikit: 2x Ibanez V7 (hb) ja 1 x Ibanez S1 (sc)
Talla: Floyd Rose Lo-pro Edge
Laukku: Kova, musta, kitaran muotoja myötäilevä
Lisähärpäkkeet: Vibrakampi, Shure mini-XLR-piuha (langattomaan lähettimeen) ja peruskattaus vaihtokieliä ja plektroja

Lisäksi veikkaan, että kyseisestä laukusta löytyy myös alkuperäiset sanat joihinkin biiseihini (käsialanäytteen annan helposti).

E.m. keppi ei ihan joka kioskissa tule vastaan, koska kyseessä on ns. välimalli Ibanezin RG-sarjan "paremmille" kitaroille - seuraava mallihan oli 570. Värikään ei ole se kaikista yleisin, en itseasiassa koskaan ole nähnyt saman väristä Ibanezia!

Kaikki havainnot pyydetään ystävällisimmin kertomaan sähköpostitse: agathon@city.fi tai lähimmälle poliisiasemalle. Jos olet ostanut e.m. kuvauksiin sopivan kitaran, pyydän kohteliaasti, että otat yhteyttä. Kitara on vakuutettu ja olen valmis ostamaan sen takaisin, joskin olisi mielenkiintoista tietää mistä sen olet hankkinut.

Kiitokset, arvon kolleegat!

-Agathon

P.S. Olen tehnyt asiasta jo rikosilmoituksen, eli varkaat olkoot varoillaan mikäli näen rakkaani jossain!
Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
Simppa75
18.08.2006 08:27:56

Syvät pahoitteluni. *ittu että pitää näitä soittimia pölliä. Se "soittotuntuma/tatsi" on helvetin vaikeaa korvata rahalla.
Elämä on ihmisen parasta aikaa! - M.Nykänen
Elftres
07.11.2006 15:09:33
Simppa toi on muuten ihan totta! Jos oot tottunu johonkii tiettyy kitaraa nii sitä on kyl vaikee korvata. Ja oon sitä mieltä että ei aina kaikkein kallein oo paras! ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)