IMMI 21.12.2018 18:27:51 | |
---|
Olemme nais-DUO. 2 kitaraa ja kumpikin laulaa. Aikeissa ostaa pari kertaa käytetty Proel Freepass10 vahvistinsysteemi. Mitä piuhoja mixerin niihin "reikiin" laitetaan joiden yläpuolella lukee: 5/6 ja 7/8. Mitä mieltä muuten ollaan ko. laitteista harrastelijakäyttöön? Löytyykö netistä KÄYTTÖOHJEET? nim.merk. "Mökin muijat" |
hallu 21.12.2018 18:40:49 | |
---|
IMMI: Olemme nais-DUO. 2 kitaraa ja kumpikin laulaa. Aikeissa ostaa pari kertaa käytetty Proel Freepass10 vahvistinsysteemi. Mitä piuhoja mixerin niihin "reikiin" laitetaan joiden yläpuolella lukee: 5/6 ja 7/8. Mitä mieltä muuten ollaan ko. laitteista harrastelijakäyttöön? Löytyykö netistä KÄYTTÖOHJEET? nim.merk. "Mökin muijat" Moi, en ole tuota kyseistä laitetta käyttänyt,mutta ihan asialliseltahan se näyttää. Olen nähnyt trubaduurien vetävän tommosella systeemillä ja minusta ihan toimivaa settiä joten eiköhän tuokin ihan asiallinen liene. Ne kysymäsi liittimet 5/6 7/8 näyttäsi minun silmään AUX:eilta eli voit liittää niihin ulkoisen äänilähteen CD-soittimen kännykän mitä nyt ikinä. Siinä on siis kaksi erikseen ohjattavaa aux:ia ja toisessa on valittavana vaihtoehtona ajaa musa muistitikulta siinä on se USB pistoke ja kytkimestä valitaan kumpaa halutaan käyttää. Siinä on siis neljä mikki/linja kanavaa joka riittää hyvin kahdelle trubaduurille esim 2 kitaraa ja 2 laulua ja noista auxeista voi ajaa vaikka taustanauhoja rumpukonetta tai väliaika musaa etc. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
19691970 21.12.2018 18:42:10 | |
---|
IMMI: Olemme nais-DUO. 2 kitaraa ja kumpikin laulaa. Aikeissa ostaa pari kertaa käytetty Proel Freepass10 vahvistinsysteemi. Mitä piuhoja mixerin niihin "reikiin" laitetaan joiden yläpuolella lukee: 5/6 ja 7/8. Mitä mieltä muuten ollaan ko. laitteista harrastelijakäyttöön? Löytyykö netistä KÄYTTÖOHJEET? nim.merk. "Mökin muijat" Käyttöohje tuolta: http://www.proel.com/image/data/documents/pdf/FREEPASS10.0.pdf |
BugBadWolf 21.12.2018 22:30:32 (muokattu 21.12.2018 22:30:46) | |
---|
hallu:...näyttäsi minun silmään AUX:eilta ... Ovat stereokanavia. AUX on mikserin ominaisuus ja se on eräänlainen efekti- tai uudelleenreitityslenkki. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
sustain65 22.12.2018 08:14:03 (muokattu 22.12.2018 08:15:15) | |
---|
BugBadWolf: Ovat stereokanavia. AUX on mikserin ominaisuus ja se on eräänlainen efekti- tai uudelleenreitityslenkki. Tai ulostulo monitorointiin. Eli AUX voi joissakin tapauksissa tarkoittaa sisäänmenoa ja joissakin toisissa taasen ulostuloa. |
LaMotta 22.12.2018 09:39:00 | |
---|
Aux = auxiliary. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |