Aihe: Thomannin kitaralaukut
1
zappa
09.11.2006 15:52:18 (muokattu 09.11.2006 15:53:23)
Onko kellään tietoa Thomannin suorista kitaralaukuista, jotka sopivat stratolle?
Onko ne sellaisia ettei kitara liiku siellä sisällä?
Näyttäisi olevan kolmea eri mallia kitarakotelo, muovikotelo ja tweedkotelo..
McNulty
09.11.2006 15:57:43
Osta kerralla Stratolle joku SKB:n tai Gatorin muotoiltu laukku niin ei tarvitse murehtia liikkumista tms. Laukku on kuitenkin niin halpa "vakuutus" soittimelleen, etenkin jos paljon joutuu roudaan, ettei kannata ihan halvinta "pahvirasiaa" hankkia.
"Serenity Now!" -Frank Costanza
ahvenonkala
09.11.2006 16:50:22

Itselläni on stratolle tuo Thomanin tweed-kotelo. Liikehdintä laukun sisällä on hyvin minimaalista, ei valittamista. LP:llä mulla sitten on Gatorin perus ~80€ laukku ja kyllä siinä muutamassa kympissä huomaa jo pienehkön eron, esim lukot yms ei tunnu niin ritsoilta. Vasta yhdelle keikalle molempia roudattu joten en osaa vielä sanoa miten tulevat kestämään.

Itse halusin välttämättä tweed-laukun ja budjetti oli ERITTÄIN tiukka kun tilasin muutakin tavaraa Thomannilta, joten tämä oli aivan käypä ratkaisu. Mikäli päällyksillä ei ole suurta painoarvoa ostopäätökseesi niin suosittelen ostamaan juurikin jonkun vajaan satasen "oikean" laukun, esim. Gatorin, niin onpahan ainakin työkalu turvassa.
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
juikka111
09.11.2006 18:55:18
Minulla oli yksi thomannin laukka ja toista en osta. Siinä oli kiero kansi, joten vaikea saada kiinni. Se oli myös hiukan väljähkö silloiselle jackson dr-5:ni. Kaverini tilasi myös samanlaisen. Se ei ollut aivan yhtä huono, mutta en sitäkään ottaisi.
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.
Härski
09.11.2006 19:25:30
Thomannin laukut haisee aivan saatanan pahalle. Eivätkä ole hääppösiä, eivät oikein kestä istumista, heh. Osta vaan joku kunnon keissi.
Väsynyt Atlas
09.11.2006 20:17:20
Jeh, ei mullakaan positiivista kerrottavaa Thomannin laukuista; säilytystilan kahtia jakava lauta irtosi ja yksi kulmapala puuttui.
Cowboy From Hell
MKK
09.11.2006 20:22:34
Heh, mulle on tullut varmaan sitten tiistai kappale, kun olen ollut erittäin tyytyväinen. Kestävä, siisti ja halpa. Ei häpeile kalliimmille kanssasisaruksilleen ja -veljilleen.

Jotta ei mene aivan kehumiseksi, niin Härskin kanssa samaa mieltä, haju oli todella "mielenkiintoinen", onneksi hävisi muutaman päivän sisällä. Ja Härskille vinkiksi, osta pilkkijakkara erikseen ;-)

/Mika

Thomannin laukut haisee aivan saatanan pahalle. Eivätkä ole hääppösiä, eivät oikein kestä istumista, heh. Osta vaan joku kunnon keissi.
Kitara, piuha ja vahvistin = tosimiehen setti
Härski
09.11.2006 20:25:58
Jotta ei mene aivan kehumiseksi, niin Härskin kanssa samaa mieltä, haju oli todella "mielenkiintoinen", onneksi hävisi muutaman päivän sisällä.

Itelläni oli sellainen stratokeissi, johon suihkutin ensitöikseni puolipulloa jotain random eau de toilettea, jotta pahin käry häviäisi. Silti vielä kolme vuotta myöhemmin se haisi samalle, kun sen ekan kerran avasin. Ei paljoo käry ollut laimentunut.

Ja Härskille vinkiksi, osta pilkkijakkara erikseen ;-)

Ei sitä kehtaa kantaa selässä, keissin päällä röhnöttämien on rock-uskottavampaa, hähähä.
juikka111
09.11.2006 21:49:33

Tosiaan ne ei kestä mitään ja se haju on kertakaikkiaan sietämätön. :(
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.
Räbbänä
09.11.2006 22:07:21
Warwickin rockbagit on hyviä. Toissapäivänä sain lopulta omani viperille. 55€ hinta ei ollut mielestäni paha tuosta laukusta.
"Hattu pois päästä!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)