Aihe: Hyvä teräskieleinen akustinen mikillä
1
kawasami
08.11.2006 22:41:05
Avataas uus topikki akustisista. Tossa olikin jo hyvää juttua ja olisin muuten varmaan voinut samaisen Yamahan ostaa, mutta mulla on kriteerinä, että mikit pitää olla ja mieluusti ehkä myös se soolokolo. Budjetti on samaa luokkaa eli jotain 300e. Ehkä vähän päällekkin saa olla. Eli mikä olis helppo soitettava ja hyväsointinen.
Angus
08.11.2006 23:47:11

Eli mikä olis helppo soitettava ja hyväsointinen.

Nämä on kyllä aika mielipidekysymyksiä... Itse uutta akustista tossa pari kuukautta sitten olin ostamassa ja kaupan jokaisen akustisen testailin, mutta vain yksi oli sellainen mikä itseäni oikein miellytti. Akustisiltakin kun halutaan niin eri asioita, mä itse halusin vähän tummasoundisen "bluesimman" akustisen, kun taas monille varmasti on mieleen kirkassointisempi akustinen. Parilla kaverilla on tollanen Takaminen elektroakustinen, soi kyllä hienosti ja laatusoitin, mutta tatsi tai sointi ei kyllä mua miellytä ollenkaan.
juikka111
09.11.2006 13:35:37 (muokattu 09.11.2006 15:32:55)
Yamaha apx-500 varmaan sopiva tuohon hintaan. kokeilemaan kauppaan...
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)