Ambitus 09.11.2006 22:24:02 | |
---|
Pitänee avautua.. Tilasin alkuvuonna (tammikuu) PRS:sääni DLX-musalta uuden 5-asentoisen mikkikytkimen. Noh..lupailivat tilata liikkeeseen ja soittaisivat sitten, kun paketti olisi noudettavissa. Tilaukseen menisi myyjän mukaan n. "ainakin pari viikkoa"..tulee kuulemma suoraan jenkkilästä moiset. Ihmettelin, kun maaliskuuhun mennessä ei ollut kuulunut mitään asiasta. Soitan liikkeeseen: - Terve! Tilasin tollasen mikkiswitchin. Onko tullu? - Joo oota..ei oo vielä..sanotko vielä nimesi ja puh numerosi. - Tossa. - Soitamme kun paketti saapuu. Ens viikolla tulee kamaa PRS:ltä. _Siinä odottelin taas muutaman kuukauden ja soitan uudestaan: - Joo en löydä tilaustasi..mitä tilasit? (voi vittu!!) Menee taas uudestaan tilaukseen.. Annoin asian olla kesän loppuun (elokuu) saakka kunnes soittavat liikkeestä: - Moi! Tilasit PRS:n tremolon. Tuutko hakee? - Joo en.. (nyt palaa käämi ja myyjä saa kuulla kunniansa, siis julkaisukelvotonta tekstiä ja paljon) - Laitetaan tilaukseen..tää tulee nopeasti..mä lupaan. JA PASKAT! Odottelin taas pari viikkoa, eikä vieläkään soittoa liikkestä. Soitan tosi vittuuntuneena ja kyselen asiaa: - Mjoo-o..Ei oo tullu..seuraava lähetys saapuu..mjaa..joskus. Ajattelin silpoa ranteeni tässä vaiheessa.. Laitan tilauksen Thomannille (syyskuu). Verkkosivujen mukaan toimitusaika 10-14 päivää. Tuotetta saatavilla. Eipä kuulunu kolmeen viikkoon mitään. Kyselen asiasta..joo tulee asap. Tänään sain haettua paketin postista. Ilokseni sisältä paljastui juuri kyseinen tuote, mitä olin tilannut. Miten voi olla noin vaikeaa saada jotain ihan perusosaa..(kaivaa nenää) DLX:stä ei ole soitettu tähänkään päivään mennessä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
pekurides 09.11.2006 22:38:23 | |
---|
Heh! Mä odottelin kanssa n. vuoden (kahteen kertaan tilattiin)schallerin virittimiä kunnes ehdin jo unohtaa koko jutun kun vahingossa näin ne samaisen puljun vitriinissä (1kpl) ja kysäsin että oliskohan ne virittimet nyt sitten jo näin nopesti tulleet:) Olihan myyjä vähän huuli pyöreenä :o Taitaapi olla silleen jollet uutta gibsonia ole ostamassa ni eipä siellä niitä paljoa kiinnosta... Vois sanoa että tällälailla oppii tietämään missäpäin harrastetaan asiakaspalvelua ja missä pelkkää rahastusta. Välillä oikeen hävettää jotain pikkupalikkaa jostain hommata kun huomaa että kauppias näkee oikeesti vaivaa sen eteen ja ei sille jää mitään katetta käteen ja vielä jaksaa olla mukava... paitti että semmoisesta paikasta ostaa myös mielummin sen kalliinkin vermeen. Tunteella päin vittua. |
Ambitus 09.11.2006 22:44:07 | |
---|
Välillä oikeen hävettää jotain pikkupalikkaa jostain hommata kun huomaa että kauppias näkee oikeesti vaivaa sen eteen ja ei sille jää mitään katetta käteen ja vielä jaksaa olla mukava... paitti että semmoisesta paikasta ostaa myös mielummin sen kalliinkin vermeen. No toi peukalon kokoinen "pikkupalikka" makso 61 euroo...Jenkkilässä ostettuna suoraan liikkestä parikyt taalaa...mjehmjeh Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Zeni 09.11.2006 22:45:51 | |
---|
Mähän en odottele :) Jos jotain tarvitsee niin kierrän puljut läpi ja ostan/tilaan sieltä missä on. Noi "tilataan" jutut on kuultu niin monta kertaa, että ei kiitos. |
Dr. Muff 09.11.2006 22:47:19 | |
---|
Mulla on tilauksessa Tampereen Musiikista joku osa. Olisko ollu les paulin potikka tai kytkin. Tilattu muistaakseni vuonna 2002. |
N33m0 09.11.2006 22:48:08 | |
---|
Mulla on tilauksessa Tampereen Musiikista joku osa. Olisko ollu les paulin potikka tai kytkin. Tilattu muistaakseni vuonna 2002. hiljaa hyvä tulee... slow music for slow people |
apenaattori 09.11.2006 22:50:59 (muokattu 09.11.2006 22:51:15) | |
---|
Aikamoista. Itselläni Lespa kolmatta viikkoa takuuhuollossa (lähetetty maahantuojalle), ainoa homma mikä pitäisi on yhden nauhan hionta. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Ambitus 09.11.2006 22:52:56 | |
---|
Aikamoista. Itselläni Lespa kolmatta viikkoa takuuhuollossa (lähetetty maahantuojalle), ainoa homma mikä pitäisi on yhden nauhan hionta. hohoo! Et tule näkemään lespaasi ainakaan pariin kuukauteen! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
oiva tumpeloinen 09.11.2006 22:53:57 (muokattu 09.11.2006 22:55:23) | |
---|
hiljaa hyvä tulee... Juuh......jos jonkun joskus saisikin valmiiksi, niin loppuisi tekosyyt kesken. Sitten pitäisi oikeasti saadakin jotain aikaan. Aikamoista. Itselläni Lespa kolmatta viikoa takuhuollossa (lähetetty maahantuojalle), ainoa homma mikä pitäisi on yhden nauhan hionta. Eikähän ne kaikki nauhat hio samaan rahaan. =) Mutta kannattaa soittaa sinne ja alkaa kiukuttelemaan, jos ei pikkuhiljaa ala kuulumaan takaisin. Kyllä sen muualtakin alkaa kolmessa viikossa takaisin saamaan. Uhkailet kuluttajansuojalla ja sanot, että haet kohta kepin pois, laitat muualle huoltoon ja lähetät laskun.......ja kun kerran olet noin nuori kaveri, niin laitat isukin tekemään sen. hohoo! Et tule näkemään lespaasi ainakaan pariin kuukauteen! Mitvit???? Mulla oli just kitara Oeschilla nauhahionnassa. Kesti 3 ½ viikkoa. |
Ambitus 09.11.2006 22:57:35 | |
---|
Mitvit???? Mulla oli just kitara Oeschilla nauhahionnassa. Kesti 3 ½ viikkoa. Mulla lähtee keppi täyshuoltoon Össille huomenna. Kaveri lupaili et kahden viikon päästä pääsee työstää. Eli ottanee ainakin sen 3-4 viikkoa. Onneksi lähden lomailee muaalle maailmalle siksi aikaa;) (ah...etelän lämpö ja naiset odottaa...) Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
oiva tumpeloinen 09.11.2006 22:59:52 | |
---|
Mulla lähtee keppi täyshuoltoon Össille huomenna. Kaveri lupaili et kahden viikon päästä pääsee työstää. Eli ottanee ainakin sen 3-4 viikkoa. Onneksi lähden lomailee muaalle maailmalle siksi aikaa;) (ah...etelän lämpö ja naiset odottaa...) Kahta viikkoa se mullekin lupas aluksi. Reilun viikon pidempään se otti. Etelän lämpö ja Cuba Libre olis ihan jees.......noita naisia ei kannata alkaa moisiin reissuihin sotkemaan. =) |
LaXu 09.11.2006 23:23:52 | |
---|
Niin, ja minähän olen sitä Diezelia jo odotellut tässä viimeiset 8 kuukautta. Tuntuu, että jossain homma mättää, en kyllä tiedä missä. Peter Diezel osasi kertoa, että vahvaria olisi kyllä varastossa, mutta tilausta Suomen myyjältä ei näy vaikka useamman kerran olen saanut vakuutteluja, että nyt on tilaus kunnossa. Saa nähdä miten käy. Myyjälle lähetettiin Rig-Talkissa aloittamaani threadiin linkki. Ei ole vielä ottanut meikäläiseen yhteyttä, pitänee taas itse alkaa kiusaamaan kai. Ei voi ymmärtää miten yhden vahvarin saaminen Saksasta Suomeen voi olla taas niin vaikeaa. |
pekurides 09.11.2006 23:37:24 | |
---|
No toi peukalon kokoinen "pikkupalikka" makso 61 euroo...Jenkkilässä ostettuna suoraan liikkestä parikyt taalaa...mjehmjeh Onkos siin sitten joku "speciaali" mikinvalitsin? Luulisi noi olevan toiminnaltaan ihan samamoisia jos vaan fyysisesti soppii:) (ni meinasin että eiköhän se prs:kin alihankkijalta nui kytkimet hakenut ni olishan sitä löytynyt hetimiten edukas tarvikekytkin vähän joka kaupan hyllystä?) Paitti jos se pitää olla originaali osa niin silloin se pitää olla originaali osa .ymmärrän. Tunteella päin vittua. |
Antti1 09.11.2006 23:40:13 (muokattu 09.11.2006 23:40:45) | |
---|
Muistaakseni PRS:llä oli jotain miljoonalla eri tavalla kytkettäviä switchejä. Liekö tämä sitten sellainen? Mikäs se hullu vehje oli, jossa on muistaakseni 36 pinniä? Siihen kun liittää pariston, niin se varmaan paistaa munakkaatkin aamulla sun puolesta. EDIT: Olisko jossain Yamahan vimpaimessa ollut sellainen, en muista... Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Ambitus 09.11.2006 23:47:14 | |
---|
Muistaakseni PRS:llä oli jotain miljoonalla eri tavalla kytkettäviä switchejä. Liekö tämä sitten sellainen? Mikäs se hullu vehje oli, jossa on muistaakseni 36 pinniä? Siihen kun liittää pariston, niin se varmaan paistaa munakkaatkin aamulla sun puolesta. EDIT: Olisko jossain Yamahan vimpaimessa ollut sellainen, en muista... tuoltaha nuo insinöörien taidonnäytteet näkee..mun tapauksessa oli tuo 91-95 tuotettu switchi mikä meni paskaks ja piti tilata tuo uusin malli. http://www.prsguitars.com/csc/schematics.html Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kimmo72 09.11.2006 23:49:46 | |
---|
"Kauppiaat rulettaa!!" Joo todellakin. Tai pitäskö sanoa että valmistaja tässä tapauksessa. Sain haltuuni Peaveyn EVH Wolfgang spesiaalin. Vaihdoin sen erään jäsenen kanssa erääseen kitaraan. No eniveis... Lähetin mailia Peaveylle kitarasta (kuvineen ja sarjanumeroineen), niin vartin päästä tuli maili takasin kaikkine vastauksineen. Peaveyn asiakaspalvelu kyllä rulaa. Vai oliko tän ketjun tarkotus dissata jotain?? No otsikosta päätellen ei. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
McNulty 09.11.2006 23:50:08 | |
---|
Aiheen sivusta, mutta minusta tuo 5-way rotary on todella kammottava keksintö. Hikisillä käsillä jäykempi rotary on kettumainen kääntää kesken biisin. Toisekseen juuri tuo ettei sellaista löydä mistään jos sattuu menemään särki. En ole koskaan, viimeisen 10 vuoden aikana kun olen PRS:n luuttuja testannut ja soittanut, tykästynyt tuohon rotary-kytkimeen. Sen verran Gibson-orientoitunut olen että se tavan 3-way switch on pakollinen. Puolituksia ja muita voi hoitaa sitten nostopotikoilla tms. "Serenity Now!" -Frank Costanza |
Ambitus 09.11.2006 23:52:27 | |
---|
Aiheen sivusta, mutta minusta tuo 5-way rotary on todella kammottava keksintö. Hikisillä käsillä jäykempi rotary on kettumainen kääntää kesken biisin. Toisekseen juuri tuo ettei sellaista löydä mistään jos sattuu menemään särki. En ole koskaan, viimeisen 10 vuoden aikana kun olen PRS:n luuttuja testannut ja soittanut, tykästynyt tuohon rotary-kytkimeen. Sen verran Gibson-orientoitunut olen että se tavan 3-way switch on pakollinen. Puolituksia ja muita voi hoitaa sitten nostopotikoilla tms. No tuohan on ihan tottumiskysymys. Itse inhoan straton 5 paikkaista kytkintä...mutta niin no...3-asentoinen on kyl jees. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
MarkoA 11.11.2006 01:16:40 | |
---|
Mulle taas on "tulossa" semmonen strato tyyppinen monikytkentä switchi kuten Nighthawkissa. Joskus helmikuussa muistaakseni kävin toisessa paikallisessa palloilemassa ja sovittiin tilauksesta. Annoin numeron ja aikoivat soittaa (n.viikon kuluttua) kunhan tulee. Ei ole vielä kuulunut... ou beibi, jeah! uh uh.. |
Ambitus 11.11.2006 01:23:22 | |
---|
Mulle taas on "tulossa" semmonen strato tyyppinen monikytkentä switchi kuten Nighthawkissa. Joskus helmikuussa muistaakseni kävin toisessa paikallisessa palloilemassa ja sovittiin tilauksesta. Annoin numeron ja aikoivat soittaa (n.viikon kuluttua) kunhan tulee. Ei ole vielä kuulunut... Ne kai keräilee noita "urpo"-puhelinnumeroita vaan lapuille ja todnäk nauraa baarissa työpäivän jälkeen ja laskeskelee numerolappusia et "näin monta urpoo kävi tänään, montas sulla?" Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |