Jouni74 09.11.2006 17:42:27 | |
---|
Kokeilin juuri liikkeessä G2sta ja tuntui juuri sopivalta tämän hetken toiveisiin ja tarpeisiin :-) Nyt huomasin että markkinoilla on myös G3 malli (liikkeessä sanottiin että uusinta mallia tuo G2..) Onko jotain oleellista eroa? Toomannilla G3:n hinta sama kuin G2:n tingitty äsken liikkeessä.. |
Väsynyt Atlas 09.11.2006 20:01:04 | |
---|
G3-sarjan styrkkarit on hybridivahvistimia ( putkietuaste, trankkupääte jos oikein muistan? ) kun G2:t ovat kokonaan trankkuja. Randall lupaa hybridien kuulostavan putkivahvistimilta, tiedä siitä, mutta paljon on kyseisiä vahvistimia kehuttu. Itsekin olen sellaista hankkimassa, voisitko kuvailla vähän niitä saundeja? =) |
Jouni74 09.11.2006 20:15:50 | |
---|
mielestäni tuossa G2:ssa on putkietunen + mosfet... pitänee tarkistaa huomenna kun pistäydyn kaupungilla. Saundi oli tosi tuhti, juuri mitä etsin. Gain 2 täyttä tavaraa metallin vääntöön ja pienen ruuvauksen jälkeen tuo Gain 1 alkoi myös kuulostaa tosi hyvältä, sellainen vähän perinteisempi särö. Cleani ihan ok. en käytä itse kovin paljon. Ja olikohan potikan nimi contour, mistä sai särön "luonnetta" säädeltyä. Kuten tuolla keskustelussa on todettu, alapäätä on tosi reilusti. Kanavien vaihto pedaalilla (kuuluu hintaan. toisin kuin Peavey Valve Kingissä, mitä kokeilin myös) Hyvältä kuulosti, vaikka soitin ehdottomasti huonoimmalla Gibsonin Classicilla mitä olen ikinä kokeillut... Ostoilmoitus meni torille. Jos ei tärppää, tingin kotikaupungin paikallisesta uuden :-) |
Väsynyt Atlas 10.11.2006 15:13:05 | |
---|
Cowboy From Hell |
TOM Floydrose 10.11.2006 15:26:00 | |
---|
Ei oo G2:ssa putkia. Pelekkä trankku |
Jouni74 10.11.2006 17:04:25 | |
---|
juu, kävin tarkistamassa asian ja kokeilemani laite oli G3 ja etuputkilla, niinkuin ed. mainitaan. |