shapeshifter 28.05.2005 18:05:04 | |
---|
Elikkäs, tämmönen paketti olis tarkotus ostaa, kun halvalla sais. Onko tietoa, esim. onko Squierin samantyylinen paketti parempi/huonompi kun hinta on kuitenkin melkeinpä samaa luokkaa. Ja tämmöseen pakettiin pitää turvautua kun tulee ihan vaan kotona harjottelemiseen ja sitä rahaa ei oikeen enempää ole.. Tarkotus olis vissiin n.1-2vuotta tolla soittaa ennen uuden ostoa. Tässä ois linkki kyseiseen pakettiin: http://www.ibanez.co.jp/world/produ … s_frame/area_e/frame_jumpstart.html |
trih 28.05.2005 18:43:22 | |
---|
Kaipa tuo ibanez olisi parempi. Näytti olevan 199€ postimyynnissä. Squierin setti taasen 249€. +postikulut. Ei noista hirveästi enempää kannata maksaa. Jos ostaa erikseen niin rolandin microcube (n.100€) on paras vahvistin kotiharjoitteluun. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Hohhoijaa 28.05.2005 18:50:45 | |
---|
Kunhan et mene Squierin aloituspakettia ostamaan! Huh. Itse semmoisen ostin, siinä tuli mukana yltiöpaska Squierin Strat, epäkunnossa oleva piuha, täysin romu viritin ja naurettava Squierin SP-10 vahvistin. Ainoa hyvä puoli olivat viisi Fenderin Medium-plektraa. |
shapeshifter 28.05.2005 18:56:20 | |
---|
Juu, 199€ makso liikkeessä jossa katoin pakettia. Onko tos paketin vahvistimes paljoki eroo microcubeen, että kannattasko ehkä myöhemmin ostaa se, vai riittääkö toi tossa paketissa tuleva? Oon siis ihan alottelija ja ehkä vähän raskaampaa olis tarkotus soitella. |
Hohhoijaa 28.05.2005 19:10:20 | |
---|
Juu, 199€ makso liikkeessä jossa katoin pakettia. Onko tos paketin vahvistimes paljoki eroo microcubeen, että kannattasko ehkä myöhemmin ostaa se, vai riittääkö toi tossa paketissa tuleva? Oon siis ihan alottelija ja ehkä vähän raskaampaa olis tarkotus soitella. No microcube on arvatenkin laadukkaampi ja monipuolisempi. |
shapeshifter 28.05.2005 19:24:29 | |
---|
No microcube on arvatenkin laadukkaampi ja monipuolisempi. Niin mutta onko sillä väliä näin aluksi? |
tuluppa 28.05.2005 19:29:13 | |
---|
Niin mutta onko sillä väliä näin aluksi? On. |
atimoc 28.05.2005 19:32:07 | |
---|
Kunhan et mene Squierin aloituspakettia ostamaan! Huh. Itse semmoisen ostin, siinä tuli mukana yltiöpaska Squierin Strat... Auttoiko tallapalojen jne vaihto? Ei niin hyvää, ettei jotain huonoakin. |
saha 28.05.2005 20:07:11 | |
---|
Itelläni on tuo Iban grx40 ollu jo kohta neljättä vuotta. En ole pahemmin Squieria kokeillut, mutta ibanessia voin suositella ekaksi kitaraksi. "Mustaineki on vain Metallicasta pihalle potkittu runkku jolta puuttuu biisientekotaito! Metallica loi Trash Metallin!! muut vain jälittelöö sitä." - Metal90 kalamies#2 >-)))> Punttisika #5. |
heikkiha 28.05.2005 20:22:23 | |
---|
Itelläni on Squierin Stratti (nykyisin Mölymaster nimellä tunnettu) ja voin sanoa että toimii jo viidettä vuotta aivan hyvin. tallamikin olen siihen vaihtanut ja kaulaa kovertanut. erittäin hyvä keppi on vieläkin Aina ei voi voittaa |
shapeshifter 28.05.2005 20:51:58 | |
---|
No mutta jos ostan sen microcuben, niin vasta sen jälkeen kun rahaa ja tietoa/taitoa soitosta on enemmän. Tällä hetkellä soitan ittetehdyllä "stratolla" josta puuttuu 1 kieli ja plektran leikkasin kirjastokortista, että tuskin sillä vahvarilla on mulle mitään suurta merkitystä näin aluksi. |
trih 28.05.2005 20:53:37 | |
---|
Juu, 199€ makso liikkeessä jossa katoin pakettia. Onko tos paketin vahvistimes paljoki eroo microcubeen, että kannattasko ehkä myöhemmin ostaa se, vai riittääkö toi tossa paketissa tuleva? Oon siis ihan alottelija ja ehkä vähän raskaampaa olis tarkotus soitella. Microcubesta löytyy ainakin yksi varmasti raskas ja hyvä särösoundi+5 muuta vahvistinmallinnusta (eli siitä pystyy valitsemaan eri vahvistimien soundeja). Tuosta ibanezista en usko löytyvän läheskään yhtä hyvää soundia. Lisäksi microcubessa on perusefektit jos haluaa niihin tutustua. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
migeboy 28.05.2005 22:15:55 | |
---|
Tässä kesän alus tulee kuluneeks 4vuotta kun ostin oman ibanez gioni (mallia gsa60), ja vuoden 2003 alussa mulle tule vielä squier fat telecaster, se anniversary malli. Sekin toiminut ihan hyvin. Pientä säätöä nyt tehnyt noihin kitaroihin. |
shapeshifter 29.05.2005 00:40:10 | |
---|
Elikkäs näillä eväillä kauppaan :) Kiitoksia kaikille informaatiosta. |
Sintti 29.05.2005 13:42:23 | |
---|
Kyllä se Microcube kannattasi ostaa vahvistimeksi. Sillä jaksaisi varmasti pitempäänkin soitella. Molemmat, sekä Ibanez että Sguier varmasti toimivat ensimmäisenä kitarana ihan ok. Ei kannata heti ottaa semmosta asennetta, että Sguier on ihan paska, jos joku täällä niin väittää. Hänelle on vain sattunut huono / säätämätön yksilö. Yleisesti Sguieritkin on ihan hyviä aloittelijalle. Minä kyllä suosittelisin ensimmäiseksi sähkikseksi Yamahan Pacifica sarjaa. Minulla ainakin ihan hyviä kokemuksia noista Yamahan kepeistä. Ja niin on muuten monella muullakin täällä.. :) |
kimmokel 29.05.2005 14:15:03 | |
---|
Kattele käytettynä jos mahdollista. Käytettynä saa Microcuben ja jonkin kohtuullisen hyvänkin alottelijan kitaran reilusti alle 200 euroon. |
Rikxa 13.11.2006 19:43:56 | |
---|
Kyllä se Microcube kannattasi ostaa vahvistimeksi. Sillä jaksaisi varmasti pitempäänkin soitella. Molemmat, sekä Ibanez että Sguier varmasti toimivat ensimmäisenä kitarana ihan ok. Ei kannata heti ottaa semmosta asennetta, että Sguier on ihan paska, jos joku täällä niin väittää. Hänelle on vain sattunut huono / säätämätön yksilö. Yleisesti Sguieritkin on ihan hyviä aloittelijalle. Minä kyllä suosittelisin ensimmäiseksi sähkikseksi Yamahan Pacifica sarjaa. Minulla ainakin ihan hyviä kokemuksia noista Yamahan kepeistä. Ja niin on muuten monella muullakin täällä.. :) Niin ja Eppujen kitaristi (oiskohan ollu Pantse) soittelee squierin stratolla! |