Aihe: Joululahjakitara
1
darkus
16.11.2006 16:06:13 (muokattu 16.11.2006 16:06:36)
Joulu pian kilkuttaa ovella ja sitten on lahjojen antamisen, hyvän olon ja rakkauden aika. Lahjoja tulee tietty niin paljon että niitä pursuaa ovista ja ikkunoista ulos, mutta ajttelin sheivata turhatlahja toiveet pois ja niiden tilalle tämän: http://www.thomann.de/fi/fender_mex50_stratmn_2cs.htm

Onko tuo ostamisen arvoinen? Huonoja ja hyviä puolia kiitos.

Muitakin keppejä voi ehdottaa, muustakin kaupasta kuin thomannilta. Mielellään stratomallinen, mutta muutkin käy. Hinta alle 600e. Mitään squiereita ja epiluureja on turha ehdottaa.

Kiitos jo etukäteen.

-darkus
Ei tippa tapa mutta ei sitä ämpäriin hukkumista tarvitse kokeilla.
Lancelot
16.11.2006 16:08:51
Mitäs vikaa Epiluureissa on?
Wahi
16.11.2006 16:16:15
Tuohon hintaluokkaan Made In Japan Fenderit sopii kuin nyrkki naamaan. Hyviä ollut kaikki testaamani. Niitä löytää Soundstoresta (http://www.soundstore.fi/).
Paby
16.11.2006 16:20:33
Mites olis käytetty? Vai haluatko kitaran uutena?

Mulla olis tommonen Tokain japsi strato, lähtis alta 400e. Mikit on duncania ja talla on terästä. Kulunuthan tuo kyllä on. Ja wanha.

Mehiko fenkkuja saa muuten täältä halvemmalla kuin thomannilta:
http://www.musik-produktiv.de/shop2 … /ob_id/34/marke_id/83/serie_id/4021
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Lancelot
16.11.2006 16:28:38
Niin tai jos Lespa kiinnostaa ja huolit Epiluuria ni tsekkaappa toi edellisellä kaverilla myytävänä oleva boneyard. Kaverilla on kans toi ja on kyl pirun hyvä!
Swan
16.11.2006 16:37:20
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Tori:
Ei niin mitään
darkus
16.11.2006 16:44:51
Epiluureja en kelpuuta, tahtovat olla nykyään leppää mahonkiviilulla. Les Paul on projektina, toista en halua. Tommonen Yamahan pacifica mulla on jo tossa vieressä, soundi niin pyllystä ja pörisee ja pärisee niin ettei livenä kehtaa soittaa.

Haluaisin lisää kokemuksia noista japan stratoista.
Ei tippa tapa mutta ei sitä ämpäriin hukkumista tarvitse kokeilla.
hullu_ukko
16.11.2006 17:07:12
Tommonen Yamahan pacifica mulla on jo tossa vieressä, soundi niin pyllystä ja pörisee ja pärisee niin ettei livenä kehtaa soittaa.

Ai tarkoitatko juuri tuota linkin takaa löytyvää mallia? Specsejensä puolesta ei ainakaan kovin heikolta näytä.
Ettei vain olisi jotain tekemistä tuon merkin tuoman magian kanssa? ;)
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
darkus
16.11.2006 17:27:24
Juuri sama multa löytyy. Samanvärinenkin se piru vie on.
Niq
16.11.2006 18:44:17

Tommonen Yamahan pacifica mulla on jo tossa vieressä, soundi niin pyllystä ja pörisee ja pärisee niin ettei livenä kehtaa soittaa.

Jos näin on, niin valitettavasti vika on kyllä soittajassa tai muussa laitteistossa, eli et parempaa soundia kyllä tule mistään tonninkaan kitarasta saamaan. 812V on kyllä sen luokan kepukka, että jos ei tuosta irtoa, niin ei sitten kyllä mistään. Tai sitten siinä on jotain vikaa, kannattavampaa kuitenkin korjata tuo vanha kuin ostaa samanlainen (strato) sen vierelle.

Jos se on niin sysipaska niin voin ottaa lahjoituksena vastaan... :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
hullu_ukko
16.11.2006 19:10:19
Juuri sama multa löytyy. Samanvärinenkin se piru vie on.

Jos se kerran särisee niin vie vaikka soitinrakentajalle tai alan liikkeeseen huoltoon/säädettäväksi. Kaularauta suoraan ja jos nauhat kuopilla---> Nauhojen hionta.

Voit toki myydä torilla niin ostan satasella.. Ok?
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)