Troitek 15.11.2006 21:58:20 | |
---|
Elikkä kaksi putkivahvistinta 450 - 600 euron paikkeilta, joita paljon ehdotellaan hevivahvitimien etsiöille ja myös muille. Nyt kysyisin et kumpi on loppupeleissä parempi tälläiseen rankempaan musiikkiin ja yleisesti. Kun ei oikein ole testaamisen mahdollisuutta nii täältä kysyttävä hieman mielipidettä. Tietoa en saanut tarpeeksi entisistä topiceista. Kiitoksia vain jos joku nyt voisi mielipiteensä kertoa, eikä perustelukaan olisi haitaksi. |
Repez 16.11.2006 08:48:55 (muokattu 16.11.2006 08:50:12) | |
---|
Iteltä löytyy Valveking ja olen erittäin tyytyväinen ollut mitä nyt vähän on kerennyt soittelemaan ja kyllä mielestäni ihan omiaan mitä saman hintaisia vehkeitä testailin. Itse sain ainakin useita itseäni miellyttäviä soundeja ulos ja säätövaraa on erittäin paljon. Randallista tosin ei ole kokemusta, joten en tiedä millainen vehje on kyseessä. Tämä nyt ei varmaan paljon auttanut, kunhan nyt aamukoomassa jotain kirjoittelin. Voin käydä myöhemmin kirjottelemassa lisää... Jos on vaikka esittää jotain erityisiä kysymyksiä |
Akkaset 16.11.2006 09:10:42 | |
---|
Itse omistan kyseisen randallin ja kyllä se on ollut tosi hyvä hintaansa nähden. Monipuolisuuttakin vahvarista löytyy, tosin raskaampi musiikki luonnistuu paremmin. En ole (toistaiseksi) kertaakaan katunut ostoa. http://www.youtube.com/watch?v=RvNjxuJje_sKun illalla juodaan hilpeenä kaljaa niin aamulla ollaan kalpeena hiljaa. |
Lancelot 16.11.2006 15:01:36 | |
---|
Iteltä löytyy Valveking ja olen erittäin tyytyväinen ollut mitä nyt vähän on kerennyt soittelemaan ja kyllä mielestäni ihan omiaan mitä saman hintaisia vehkeitä testailin. Itse sain ainakin useita itseäni miellyttäviä soundeja ulos ja säätövaraa on erittäin paljon. Randallista tosin ei ole kokemusta, joten en tiedä millainen vehje on kyseessä. Tämä nyt ei varmaan paljon auttanut, kunhan nyt aamukoomassa jotain kirjoittelin. Voin käydä myöhemmin kirjottelemassa lisää... Jos on vaikka esittää jotain erityisiä kysymyksiä Paljonkos tota valvekingiä saa luukuttaa ennen kuin saundi aukeaa? Eli sillä vaan et kuinka toimii pienellä volumella? |
Niknak 16.11.2006 15:46:49 | |
---|
50tc-kombo oli kyllä omaan makuun vähän tukkoisen oloinen soundiltaan. Tosin nupista en osaa sanoa. Heviin kyllä taipui hyvin. |
Repez 16.11.2006 16:28:26 | |
---|
Paljonkos tota valvekingiä saa luukuttaa ennen kuin saundi aukeaa? Eli sillä vaan et kuinka toimii pienellä volumella? Noh jos pistää ton texture nappulan pienimpään niin sai tosiaankin loistavat soundit ihan makuuhuonesoitteluun |
Troitek 16.11.2006 16:44:17 | |
---|
On vaikea päätös edessä :) Kiitoksia vaan! Ja lisää mielipiteitä otan vastaan mielelläni.. Ei tarttes kolikkoa heittää.. hehheh |
cruel_destiny 16.11.2006 16:47:43 | |
---|
On vaikea päätös edessä :) Kiitoksia vaan! Ja lisää mielipiteitä otan vastaan mielelläni.. Ei tarttes kolikkoa heittää.. hehheh no eihän se nyt loppuelämää tarkota; myyt myöhemmin pois jos siltä haluttaa... I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Lancelot 16.11.2006 17:04:27 | |
---|
Noh jos pistää ton texture nappulan pienimpään niin sai tosiaankin loistavat soundit ihan makuuhuonesoitteluun Ton mä halusinki kuulla!:) Tässä odotellaan omaa valvekingiä.. |
Buffa D 17.11.2006 13:00:51 | |
---|
Missäs noita kyseisiä Randalleja pystyy testaamaan? persemoi. |
Migo 17.11.2006 13:08:31 | |
---|
Niinpä.. |
antura 17.11.2006 14:47:26 | |
---|
Itse pääsin testaamaan molempia ja henk. koht. päädyin valvekingiin.mutta sehän on vain mun mielipide. nyt sitä sitten odotellessa. eikä se rg50:kään huonolta kuulostanut. taitaa olla maku-asia,kumpi ja kampi...... |