Mulla on tuo FM212R ja eipä noilla ainakaan näytä muuta eroa olevan kuin teho. Ihan OK-vahvistin tämä on ollut, perus-hard rock soundi ja tarvittaessa myös Nu-Metal pörinä Mid Contour-kytkimellä. Tämän kanssa olen käyttänyt Digitechin RP-50 -pedaalia ja tässä yhdistelmässä tuntus olevan kaikki mitä itse tarvitsen. Kitara tietysti viel ;) En kylläkään usko että nuo aivan parhaita ovat hintaluokassaan, ainakin Cratella oli joku vastaavantehoinen malli ja oli vielä samanhintainen Tompalla. Uskoisin omien kokemusten perusteella Craten olevan parempi kuin tämä Kiinassa tehty FM212R. Itellä oli semmonen kumma ongelma että Reverb hävisi yhtäkkiä, ei auttanut vaikka potikkaa miten väänteli, mutta sitten kun olin vahvistinta roudaamassa ja kai kolautin sen jotenkin niin efekti heräsi henkiin, en tiedä onko joku kosketushäiriö vai mikä siinä oli. Tässä näin "ei-hifistin" näkökulma :) http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Päädyin tuollaisen ostamaan, niin ajattelin nyt kysyä että millaisia kokemuksia muilla on? Samaten 212R. Tehokas ja käyttökelpoinen perusvahvistin hintaansa nähden. Sisältää aivan turhat säröefektit, joilla ei tee mitään. Edellyttää jonkun matoaskin eteen, itselläni on Toneworks AX1500G. Kitara on Mex Fat Strat Std. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |