harppi 14.11.2006 13:15:34 | |
---|
Elikkäs pikkuveljelle ajattelin tälläistä kitarapakettia kun se näyttää tuota akustistakin niin hyvin rämpyttelevän. Yamahan Pacifica missä on humppari tallassa että olis sellanen jokapaikan höylä. Vahvistimeksi Zoomin Fire18 tai se pykälän isompi. Aluksi ajattelin Microcubea mutta tuo Zoomi taitaa olla vähän parempi ja mökääkin saa vaikka pieneen pändäilyyn. Mukaan tietenkin sitten remeli, johto, uudet kielet ja joku teline sille. Mitäs olisitte tuollaisesta mieltä sellaiseen 320€ hintaan, voi olla karvan enemmän. Olisiko esim. jotain vikaa noissa. Tietääkö kukaan mitä eroa on Pacificassa ja siitä 20€ halvemmassa rg110 mallissa? Minun mielestä ei ainakaan mitään. Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä. |
aziztcf 14.11.2006 13:55:06 | |
---|
Perstuntumalta sanoisin että ei tuo Zoom bändisoitton riitä. Kitara on tunnetusti ihan ok. Voisit tsiigata jos käytettynä löytys jotai isompaa vahvistinta jos bänditouhu kiinnostaa. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=135026 kysäseppäs vaik tuosta jos halval irtoais. Toivottavasti velipoika innostuu! näkymätön kyborgininja |
Tietysti Pauligin 14.11.2006 14:08:10 (muokattu 14.11.2006 14:10:33) | |
---|
Pacifica nyt tuskin saa täältä muuta kuin suosituksia, ja hyvä vehjehän se onkin. Soundien puolesta micro cube tarjonnee vähän parempaa ja monipuolisempaa laatua, ja on perin äänekäskin kyllä. Alle 40 wattisen trankun kanssa tekee joka tapauksessa bändisoiton kanssa tiukkaa, joten ehkäpä olisi viisainta ottaa se micro cube. Cube 60 ja voxit menevät budjetin yli, joilla ehkä jo pärjäisi bändin kanssa. Ei sillä etteikö pienemmällä juuri ja juuri pärjäisi, mutta tiukkaa tekee jos on raskaskätinen rumpali. Suosittelen hankkimaan järeämpää kalustoa sitten kun tarvitsee, jos ei budjetti veny tuosta. Ja toki micro cubella on käyttöä myöhemminkin kotivahvarina. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
harppi 14.11.2006 14:19:49 | |
---|
No kitara on nyt sitten päätetty. Olkoon tulevan virtuoosin ensimmäinen kitara Yamaha Pacifica. Mutta oliskos tuosta Zoomista jollain ensikäden kokemusta tai muuta tietoa? Tuossa sanoivat että Cube olisi monipuolisempi mutta kyllähän tuossa Zoomissa on enemmän mallinnuksia yms. http://www.thomann.de/thoiw3_zoom_fire_18m_gitarrencombo_prodinfo.htmlIrtoaa Kuopion musiikista 149€. Itse sen Microcuben omistan ja olen siihen kyllä tyytyväinen mutta se myyjä tuota zoomia kehui ja ei se kyllä missään nimessä pahalta kuulostanut mutta en nyt kyllä osaa sitä Cubeen verrata äkkiseltään. Se on kyllä totta että pändit voi noilla pikkuruiskuilla unohtaa. Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä. |
Tietysti Pauligin 14.11.2006 14:22:08 | |
---|
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
harppi 15.11.2006 16:42:38 | |
---|
Nyt tuli ostettua sitten VOXin pikku vahvisitn ja Pacifica. VOXin pidän itse ja oma vanha microcube menee lahjapakettiin. Mikä ovellus. :D Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä. |