Aihe: saisiko suomesta deanin kitaroita
1
hellsinki
20.11.2006 20:55:30

niin että saisiko suomesta mistään deanin kitaroita. niin ei tarvitsisi tilata mistään netti kaupasta ilman kokeilematta.
hullu_ukko
20.11.2006 21:03:41
niin että saisiko suomesta mistään deanin kitaroita. niin ei tarvitsisi tilata mistään netti kaupasta ilman kokeilematta.

Deanilla ei ole maahantuontia tällä hetkellä. Suomesta ei siis luultavasti saa Deaneja ainakaan uutena. Yhden MLX sarjalaisen näin viime kesänä Nurmon Top Soundissa.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
hellsinki
20.11.2006 21:06:05

se on kyllä sääli sillä deanit on hyviä kitaroita
hullu_ukko
20.11.2006 21:10:26

Miksi niitä sitten pitää kokeilla ennen tilaamista jos ne kerran ovat niin hyviä? ;)
Kyllä tuolta produktivilta voisin Black Goldin tai tuon mustan ML '79-stoptailin hommata.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
beissi man
20.11.2006 21:14:30

Montakin yksilöä testattu?
hellsinki
21.11.2006 09:34:50

Miksi niitä sitten pitää kokeilla ennen tilaamista jos ne kerran ovat niin hyviä? ;)
Kyllä tuolta produktivilta voisin Black Goldin tai tuon mustan ML '79-stoptailin hommata

mäkin ajattelin tollasta ml 79 stoptailia mä vaan ajattelin ostaa sen kelta oranssina
Rypsolisti
21.11.2006 19:30:06

Heh, harvemmin tämmöisiä kommentteja tulee täällä vastaan.
saastara
22.11.2006 00:39:56
Heh, harvemmin tämmöisiä kommentteja tulee täällä vastaan.

Mutta ideahan on kerrassaan nerokas.. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Lilli
22.11.2006 07:20:07
Mutta ideahan on kerrassaan nerokas.. :)

Asia kääntyi todella kiehtovaksi!

Hellsinki:

Hellsinki:

Hellsinki:

- Todella universaalia ajatusten vyöryä! Tällaisen edessä sitä tavallinen ihminen suorastaan nöyrtyy...!
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
nykäne
22.11.2006 10:46:57
tais olla hullu_ukkon repla tuo viimene
päts
hullu_ukko
22.11.2006 12:01:58
tais olla hullu_ukkon repla tuo viimene

Jep.. Hieman heikosti toiminutta sarkasmia näemmä minun osaltani.
kanka
22.11.2006 13:24:33

Jep.. Hieman heikosti toiminutta sarkasmia näemmä minun osaltani.

Hyvin se toimi..

Olisi muuten hauska tietää, että miten paljon täällä kamapalstalla kehutaan hyviksi/haukutaan huonoiksi laitteita ilman omakohtaisia kokemuksia. Asenteet kun tuntuvat tällaisessa paikassa leviävän helposti. Ja tietysti sekin vaikuttaa, jos suosikkikepittäjä käyttää jotain tiettyä laitetta, niin se on automaattisesti hyvä..
Wahi
22.11.2006 18:22:27
Hyvin se toimi..

Olisi muuten hauska tietää, että miten paljon täällä kamapalstalla kehutaan hyviksi/haukutaan huonoiksi laitteita ilman omakohtaisia kokemuksia. Asenteet kun tuntuvat tällaisessa paikassa leviävän helposti. Ja tietysti sekin vaikuttaa, jos suosikkikepittäjä käyttää jotain tiettyä laitetta, niin se on automaattisesti hyvä..

Tosiaan, tuo olisi hauska tietää että onko jengillä oikeasti niitä omia kokemuksia eikä vain mitään mutu tietoa tai "yleisiä mielipiteitä".
fox
22.11.2006 18:28:14

Olisi muuten hauska tietää, että miten paljon täällä kamapalstalla kehutaan hyviksi/haukutaan huonoiksi laitteita ilman omakohtaisia kokemuksia. Asenteet kun tuntuvat tällaisessa paikassa leviävän helposti...

Aika runsaasti, olen huomannu.. ;) Toki siinä on myös paljon "mainonnan ja markkinoinnin" uhreja.. Joskus aina huvittaa, kun lukee esim. "Onko kellään kokemusta Veillette-Citron kitaroista?" tjsp.. kun jotain merkkiä on vaikka GP:n viimeisimmässä numerossa esitelty. (Tuo Veillette siis vaan esimerkkinä..)
No, kun suodattelee tarjottua tietoa, niin kyllä täältä saa paljon irti.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)