Aihe: Takamine-kokemukset
1
Habakuk 66
19.11.2006 14:38:54
Yleistä Takaminesta.. etenkin eklektroakustiset.. onko jengillä niistä kokemuksia ja millaisia?
fox
19.11.2006 14:55:58

Yleistä Takaminesta.. etenkin eklektroakustiset.. onko jengillä niistä kokemuksia ja millaisia?

Mulla on ihan jees elektroakustinen, tosinpa on vaan Jasmine by Takamine, mutta Takaminen pietsolla ja preampilla. Taitaa olla hyllytetty koko nimi, luulen, että Takamine tekee nuo halvemmat mallitki nykyään omalla nimellään..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
makoskela
19.11.2006 15:04:20

On. Ja hyviä. LTD-91 on mun valinta. Levyllekin sillä on soiteltu. Ostanen
jatkossa toisen Taksun, ehkä hieman isokoppaisemman. Tämä LTD-91 on
on pienikoppainen trubaduurikitara.
GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa.
McNulty
19.11.2006 15:33:43 (muokattu 19.11.2006 15:34:15)
Testasin Yamahan L-sarjasta ja Takaminen jumboa n. 600-700e hintaluokassa ja kummatkin olivat omalla tavallaan hyviä. Takaminen kaksiosainen tallapala oli kiva lisä hienovireen parantamiseksi, mutta jumbokitaraksi Takaminessä oli kovin "ohut" ja treblekäs soundi. Se tosin erottui musiikin seasta. Yamahassa oli voimakkaampi sointi, alakertaa enempi. Viimeistely oli kummassakin varsin asiallinen ja lopputuloksena taloon tuli Yamaha. Takaminen jätin sen ohuehkon soundin takia kauppaan.

Nyt kun tuo emäntä joutuu opettelemaan yliopisto-opintoja varten pianon tai kitaran, niin taloon on tulossa kovaa vauhtia toinenkin Yamaha.

Osta Yamaha, se ei pamaha!
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
bugsyhotter
19.11.2006 19:42:02
Testasin Yamahan L-sarjasta ja Takaminen jumboa n. 600-700e hintaluokassa ja kummatkin olivat omalla tavallaan hyviä. Takaminen kaksiosainen tallapala oli kiva lisä hienovireen parantamiseksi, mutta jumbokitaraksi Takaminessä oli kovin "ohut" ja treblekäs soundi. Se tosin erottui musiikin seasta. Yamahassa oli voimakkaampi sointi, alakertaa enempi. Viimeistely oli kummassakin varsin asiallinen ja lopputuloksena taloon tuli Yamaha. Takaminen jätin sen ohuehkon soundin takia kauppaan.

Nyt kun tuo emäntä joutuu opettelemaan yliopisto-opintoja varten pianon tai kitaran, niin taloon on tulossa kovaa vauhtia toinenkin Yamaha.

Osta Yamaha, se ei pamaha!

Jännää, mulla just toisin päin. Sähköisesti soitettaessa takaminen soundi on laajalti säädettävissä, alapuolta saa runsaasti mukaan, soundi on todella erottuva, kirkas, akustisesti soitettuna kestää mättää aika kovaa, soundi paranee jos statsi kovenee . Lisäksi Takis on vastustamattoman näköinen, kaunis. Siksi kokeilemani Jammu jäi hyllyyn.
Aamuhaamu
25.11.2006 13:37:12
Missäkäs noita Takamineja voi muuten Suomessa testailla? Ja kuka tuo maahan?
Mikämikä-maa, mikämikä-valuutta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)