Fishfinger 31.07.2006 22:55:16 | |
---|
"Tunteella eikä tuoksulla!" - Mäkkäri soittaessaan kitaraa |
simon cykkeli 31.07.2006 22:58:45 | |
---|
Tokai!! ..tai sen mä ostaisin... koska se on hienomman näköinen ja tokaita on kehtuttu ja tää on turha viesti ja moro! Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä.... |
Jannipaali 31.07.2006 22:59:48 | |
---|
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
Jani The Rock 31.07.2006 23:05:32 | |
---|
Olen testannu kummatkin noista... LTD:n oikeen kunnolla ja Tokain vähän pikasemmin. Vähän ristiriitanen kuva jäi molemmista. LTD on mun mielestä helvetin hienon näkönen ja se oli suht hyvä soittaa. Tokai oli jotenkin kolhon olonen, mutta soundas vahvistimen kautta paremmalta. Vaihtoehdot ei kumminkaan lopu tohon. Tossa vajaan tuhannen euron hintaluokassa on aika hitosti tarjontaa. Epin Custom vois olla yks vaihtoehto, sen saa loimukantisenakin halvalla. Ja sitten käytetyt tietysti. Ison G:n Studiot ja muut, mutta jos pitää olla silmäkarkkia niin se on sitten asia erikseen... Käy sä hakemassa Kitarapajalta se turkoosi Heritage pois, kun mä en oo toimertunut. ;) Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Hanok 01.08.2006 09:28:57 | |
---|
Käy sä hakemassa Kitarapajalta se turkoosi Heritage pois, kun mä en oo toimertunut. Kappas vaan, tuota en olekaan huomannut. Varsin todennäköisesti pesee laadussa molemmat aloittajan ehdottamat mallit. Heritagea olen ajoittain gasitellut itsekin, mutta tekisi mieli löytää sellainen malli jossa on otelautamerkkeinä jotain muuta kuin pisteet. |
McNulty 01.08.2006 09:46:09 | |
---|
Hähää, pakko päästä pätemään :) Kumpikaan aloittajan ehdottamista skeboista ei ole Les Paul. No mutta asiaan. Itse varmaan päätyisin LTD:n tuotteeseen. Se että valmistusmaa on muuta kuin Japani ei enää nykyään tarkoita mitään. LTD Deluxe-sarja on varsin laadukkaasti tehty ja viimeistelty. LTD:ssä on heti alkuun paremmat mikit, parempi satula (kompensoitu Earvana), TonePros talla ja stopbar, 24-nauhaa (joten sopii varmasti jokaiselle tiluttelijallekin), Sperzelin lukittavat virittimet jne. jne. LTD on ominaisuuksiltaan huomattavasti Tokaita parempi. Vaikka tuo Tokai kenties onkin enemmän perinteistä Les Paulia muistuttava, niin minä en ainakaan haluaisi sijoittaa lähemmäs tuhatta euroa soittimeen josta saa käytännössä heti vaihdella elektroniikkaa, viilailla satulaa tms. Mutta jokainen tietysti tyylillään. Toiset tyytyvät eri asioihin kuin minä, toiset vaativat enemmän kuin minä. Kannattaa loppupeleissä käydä testaamassa nuo kumpainenkin ja ottaa se joka kuulostaa omaan korvaan paremmalta, joka tuntuu omaan lapaseen paremmalta ja se joka säväyttää eniten! El zorrero más grande en el mundo Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
Lento-V-mies 01.08.2006 10:50:27 | |
---|
|
ollikainen 01.08.2006 11:01:21 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_epipho ... sn=116180e62aea30fe727b63c43b700de5 http://www.thomann.de/thoiw3_epipho ... sn=116180e62aea30fe727b63c43b700de5 Gibson mikit noissa mun tietääkseni... muutenkin hyvä laatu. Itse ostaisin jomman kumman noista. ESP ei ole kanssa huono valinta... Tokaista en niin tiedä. Kehuttu on kyllä. Hirveän näköset lavat noissa! Aloitus viestiin vastaan että Tokai on miellyttävämmän tuntuinen ja näköinen, HUOM! Minulle. Käy itse testaamassa, Espissä on kyllä paremmat osat, mutta vähemmän mojoa :) Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
p130 01.08.2006 11:01:49 | |
---|
Käy sä hakemassa Kitarapajalta se turkoosi Heritage pois, kun mä en oo toimertunut. ;) Siis tuohan on täysin ylivoimainen vaihtoehto! Ihan oikeasti hakekaa joku tuo pian pois ettei tarvitse aloittaa kitaranvaihtorulettia taas... Pyhästi olen luvannut itselleni että jos jotain tulee niin jotain myös lähtee! http://www.kitarapaja.com/pics/hh1402.jpghttp://www.kitarapaja.com/usvi2.htm Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
ollikainen 01.08.2006 11:04:32 | |
---|
Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
Jani The Rock 01.08.2006 11:28:13 | |
---|
Lievästi sanottuna nätti! Pitäisikö... Menkää nyt helvetissä joku hakemaan se sieltä. Helkkari uutta Tokaita myydään kuin tippaleipää vappuna ja tollanen helmi makaa Pajalla monta kuukautta ihan orpona. 8) Kaveri kävi sitä tsiigaamassakin mua varten. Bodyn takaosahan siinä on karussa kunnossa ja mikkien välissä kuulemma joku kolhu, mutta sehän ei menoa haittaa. Ostasin sen itte, jos ei olis autosta tuulilasi halki ja katsastus justiin tulossa. Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
ollikainen 01.08.2006 11:38:28 | |
---|
Menkää nyt helvetissä joku hakemaan se sieltä. Helkkari uutta Tokaita myydään kuin tippaleipää vappuna ja tollanen helmi makaa Pajalla monta kuukautta ihan orpona. 8) Vittuku pitäis pistää kama kiertoon ja toi on varmaan sillä välin keretty myydä! Yäääääääääää! Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
p130 01.08.2006 11:48:24 | |
---|
Menkää nyt helvetissä joku hakemaan se sieltä. Ota Unforgiven puhelin käteen ja kilauta Kitarapajalle. Palvelu on ystävällistä ja sekään ei haittaa ettei Helsingin lähistöllä asu. Lähettävät kyllä ja kitaran saa palauttaa jos ei miellytä. Pajan kitaraksi tuo on todella edullinen, eipä tuollaisia ole alle tonnilla suomessa pahemmin näkynyt. Ja laukkukinhan tuossa tulee mukaan toisin kuin noissa LTD/Tokaissa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
ollikainen 01.08.2006 12:58:59 | |
---|
Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
oiva tumpeloinen 01.08.2006 13:02:55 | |
---|
Pajan kitaraksi tuo on todella edullinen, eipä tuollaisia ole alle tonnilla suomessa pahemmin näkynyt. Ja laukkukinhan tuossa tulee mukaan toisin kuin noissa LTD/Tokaissa. Tuota mäkin vähän ihmettelin. Tai mulle on ainakin jäänyt jotenkin vuosien saatossa semmoinen kuva, ettei Paja ole välttämättä kaikista halvin vaihtoehto ostoksille. Siis jos samaa tavaraa jotenkin helpohkosti muualta saa. Pajan valtti taas on sitten se, että sieltä tuntuu aina löytyvän sellaista tavaraa, mitä ei löydä mistään muualta. http://www.kitarapaja.com/pics/krpcii1.jpg Kattokaas tätä! Mistä kohti Toi on Les Paul? ;) |
ReBeat 01.08.2006 13:17:56 (muokattu 01.08.2006 13:28:30) | |
---|
http://www.kitarapaja.com/pics/krpcii1.jpg Kattokaas tätä! Jos tuo on oikeasti yhtään vaaleanpunainen tai lila niin uhh. Todella hieno. Nuo valkoiset mikit sopivat kuin pitsiröyhelö naisen reidelle. Ostaisin pois jos tuota ei olisi laitettu kivirappusille. ;) Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
p130 01.08.2006 13:46:55 | |
---|
Tuota mäkin vähän ihmettelin. Tai mulle on ainakin jäänyt jotenkin vuosien saatossa semmoinen kuva, ettei Paja ole välttämättä kaikista halvin vaihtoehto ostoksille. Siis jos samaa tavaraa jotenkin helpohkosti muualta saa. Pajan valtti taas on sitten se, että sieltä tuntuu aina löytyvän sellaista tavaraa, mitä ei löydä mistään muualta. Pajahan on kitarakauppojen Stockmann, ja se sille suotakoon. Takuuvarmaa laatutavaraa ja nimenomaan ainoa paikka suomessa josta löytyy koko ajan _ihan_oikeaa_ vintagea. Ei halpa, mutta jos arvostaa asiansa ymmärtävää kauppiasta ja hyvää palvelua niin silloin se on oikea paikka. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
McNulty 01.08.2006 13:50:59 | |
---|
Pajahan on kitarakauppojen Stockmann, ja se sille suotakoon. Takuuvarmaa laatutavaraa ja nimenomaan ainoa paikka suomessa josta löytyy koko ajan _ihan_oikeaa_ vintagea. Ei halpa, mutta jos arvostaa asiansa ymmärtävää kauppiasta ja hyvää palvelua niin silloin se on oikea paikka. Harmi vain kun soittimia pidetään vähän miten sattuu. Milloin nojaavat tiili-/kiviseinään, milloin ovat nojollaan kivirappusilla miten sattuu, milloin sisällä lattialla levällään jne. Asiantuntevaa porukkaa kyllä ja tosiaan mukava kun tarjolla on oikeasti vanhempaa kamaa. Tuon "kuvausalustansa" kun laittaisivat kuosiin niin vielä parempi :) El zorrero más grande en el mundo Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
ollikainen 01.08.2006 15:17:58 (muokattu 01.08.2006 15:18:22) | |
---|
Mistä kohti Toi on Les Paul? ;) Tarkoitin että ompas hiano! Ostaisin pois jos tuota ei olisi laitettu kivirappusille. ;) Et osta jos mä kerkeen. Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
Twistyh 01.08.2006 15:19:59 (muokattu 01.08.2006 15:21:47) | |
---|
|