Oletteko huomanneet Valvekingissa, että sävelien Bb, B(!) tai C soittaminen saa vehkeessä jonkin resonoimaan ärsyttävästi? Kahdella valvekingilla olen soittanut ja molemmissa huomasin saman ongelman. Onko kyse tyyppiviasta vai sattumasta ja millä ongelman saisi poistettua? Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle. |
Voi olla että joku ruuvi löyhästi kiinni joka sitten resonoi. Kannattaa tarkistaa ruuvien kireys. Oma Cratekin resonoi ärsyttävästi tiettyihin säveliin, vois jokupäivä tarkistaa ruuvit. "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara |
Oletteko huomanneet Valvekingissa, että sävelien Bb, B(!) tai C soittaminen saa vehkeessä jonkin resonoimaan ärsyttävästi? Kahdella valvekingilla olen soittanut ja molemmissa huomasin saman ongelman. Onko kyse tyyppiviasta vai sattumasta ja millä ongelman saisi poistettua? juu, valveking 212 sama juttu. tällähetkellä vire C#G#C#. Matalat sävelet saa aikaan tosi vmäisen resonoinnin, tuntuu et kaikki sisuskalut olis irti. :-( Täytyy koittaa kiristellä... E: tuntuu siis et vahvistimen kaikki osat pyöris kuperkeikkaa samalla. En MÄ ite ihan noin rikki ole :D |