Aihe: dimebag wah ei toimi
1
hellsinki
04.12.2006 21:10:39

tilasin tossa tollaisen dimebag wahin mutta se ei toimi. onkohan se rikki vai vain käyttäjässä vika niin oisko mitään sellaisia virheitä joita voi helposti tullu tehtä esim mihin piuhat laieaan
Tai sit ehkä se vka on tuotteessa tilasin sen thomanilta.
we came here to rock and we rock hard
Migo
04.12.2006 21:11:54
tilasin tossa tollaisen dimebag wahin mutta se ei toimi. onkohan se rikki vai vain käyttäjässä vika niin oisko mitään sellaisia virheitä joita voi helposti tullu tehtä esim mihin piuhat laieaan
Tai sit ehkä se vka on tuotteessa tilasin sen thomanilta.

Patteri uusi? Tai jos muuntaja, niin antaako tarpeeksi virtaa wahille?
Niinpä..
Kelle
04.12.2006 21:14:30
Eli kerrataas vielä piuhojen järjestys. Kitarasta wahin inputtiin ja wahin outputista vahvistimeen. Riittävän tehokas ja oikeanlainen (9 V) muuntaja on myös hyvä, mutta kokeile vaikka pattereilla, jos sellaista ei satu löytymään.

Sitten vielä lopuksi tyhmä kysymys: Oletko varmasti polkaissut wahin päälle?
Jacksoni sen olla pitää!!!
hellsinki
04.12.2006 21:20:00

patteri toimmi ja siinä on poweria muuntajakin on.
ja oon kyllä polkenu wahia, eikai sitä ny mitenkään erikoiskovaa tartte polkaista et se lähtee käyntiin. ku siin on sellainen valo jonka pitäis syttyä kun wahi on päällä mut ku sekään ei syty
we came here to rock and we rock hard
Super-Jari
04.12.2006 21:21:26
patteri toimmi ja siinä on poweria muuntajakin on.
ja oon kyllä polkenu wahia, eikai sitä ny mitenkään erikoiskovaa tartte polkaista et se lähtee käyntiin. ku siin on sellainen valo jonka pitäis syttyä kun wahi on päällä mut ku sekään ei syty

Kyllä sitä ihan reippaasti saa polkaista.
Kelle
04.12.2006 21:23:19
Noissa Dunlopin waheissa on siellä keinulaudan alla potikka, josta se lähtee käyntiin. Paina vaikka sormella sitä ja jos valo ei syty niin sitten on luultavasti jotain vialla, kun kerran muuntaja on riittävä.
Jacksoni sen olla pitää!!!
Bentley
04.12.2006 21:40:48 (muokattu 04.12.2006 21:41:08)

Sen pitää sanoa "naks" kun se menee päälle. Itseltäni löytyy tuo laite ja toimii ihan hyvin.
For those who can't be without the music!
Torniojaws
04.12.2006 21:46:38

Polje sitä poljinta reilusti eteenpäin, eli sitä "korkeaa puolta" painat reippaasti alaspäin. Kun itse sain uuden Crybaby GCB95:n, piti sen päällä seisoa (!) ennen kuin se naksahti käyntiin. Sen jälkeen sitten ihan normaalipainamisella käynnistyi. Se tosiaan naksahtaa kuuluvasti kun se on oikeasti päällä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Kimmo72
04.12.2006 21:49:00
Polje sitä poljinta reilusti eteenpäin, eli sitä "korkeaa puolta" painat reippaasti alaspäin. Kun itse sain uuden Crybaby GCB95:n, piti sen päällä seisoa (!) ennen kuin se naksahti käyntiin. Sen jälkeen sitten ihan normaalipainamisella käynnistyi. Se tosiaan naksahtaa kuuluvasti kun se on oikeasti päällä.

Meinasin jo aikaisemmin sanoa, että seiso sen päällä, mutta en uskaltanut. Joku olis voinu tulkita se uittuiluksi.
Ei se siitä hajoa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
diabami
05.12.2006 00:57:27
Itse vein tänään postiin thomannista tilatun Dunlop 535Q, koska oli menny heti ekan viikon sisällä rikki. Enkö vain osannut vai meneekö nuo Dunlopin wahit oikeastikin normaali käytöstä heti rikki?
Dirty Hero
05.12.2006 08:44:04
Itse jouduin myös seisomaan GCB95:n päällä ennen kun alkoi toimia... Ja hyvin toimiikin!
darrell
05.12.2006 10:04:34
Itse jouduin myös seisomaan GCB95:n päällä ennen kun alkoi toimia... Ja hyvin toimiikin!

Wylde leikkaa waheistaan palan pois siitä naksahdusvastavoimakumista, jotta sweeppi pitenisi ... Pienestä se on kiinni.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)