Aihe: Laney TF700
1
losalvaros
04.12.2006 18:51:42
Tervehdys vaan kaikille, nyt kuulisin todella mieluusti mielipiteitänne kyseisestä putkietuastenupista. Eräs kaveri on myymässä tuollaista minulle asevelihintaan (osti Laney VH100R:n tilalle) 150 eurolla.

Onko vahvistimesta millaisia kokemuksia ja kannattaako se ostaa tuohon hintaan? Mitään kunnollista vahvistinta 150 eurolla ei saa tai jos löytyy, niin siitä trankkuvehkeestä ei irtoa 50 wattia enempää. Tässähän niitä on kuitenkin 125, joten sekin jo puhuu puolestaan!

Kaikki kokemukset, havainnot, johtopäätökset ja mielipiteet ovat tärkeitä!
Juustonaksu
04.12.2006 19:01:10
Tervehdys vaan kaikille, nyt kuulisin todella mieluusti mielipiteitänne kyseisestä putkietuastenupista. Eräs kaveri on myymässä tuollaista minulle asevelihintaan (osti Laney VH100R:n tilalle) 150 eurolla.

Onko vahvistimesta millaisia kokemuksia ja kannattaako se ostaa tuohon hintaan? Mitään kunnollista vahvistinta 150 eurolla ei saa tai jos löytyy, niin siitä trankkuvehkeestä ei irtoa 50 wattia enempää. Tässähän niitä on kuitenkin 125, joten sekin jo puhuu puolestaan!

Kaikki kokemukset, havainnot, johtopäätökset ja mielipiteet ovat tärkeitä!

No. Kyllä minä sen tuohon hintaan korjaisin talteen. Maksoin omastani aikoinaan käytettynä 230€ joten saat siitä ainakin muhkeat myyntivoitot myydessäsi sen eteenpäin. :)

Ja tuohan on siis nuppi, eli tarvitset sillen erillisen kaiutinkaapin kaveriksi. Soundien puolesta en osaa muuta sanoa, kuin että kliini olivat mitä nyt tuon hintaisesta trankusta saa, rokkisäröt olivat ok ja hevisäröt ok, kun vaihtoi etuasteputken Tung Soliksi tai heitti jonkun Overdriven eteen.

Tuohon hintaan passeli hankinta, mutta kannattaa katsella siihen sitä kaappia. Muutenhan se ei toimi. Tai no, oli siinä kai kuulokeliitäntä.

Tuohon hintaan ainoastaan paremmaksi luokittelen Vox AD30VT-sarjan, mutta siitä ei ole rokkia rankemman musiikin soittamiseen. Overdrivellä pääsee kasarimetalliin. Jos siis et soittele kuin jotain asteikolla blues-80's heavy (Maiden, Crüe jne.) niin suosittelen katsastamaan AD30VT tai AD50VT Combot käytettynä.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
losalvaros
04.12.2006 19:07:48
Kaappi on jo tiedossa: myyjä antaa käyttää kunnes saan oman hankittua. Tuolla Lanikalla kyllä irtoaa kaikentyylistä musaa, Metallicasta purkkaan. Itse soitin sillä yhden keikan ja loistavasti pelitti, ei häiriöääntä eikä mitään muutakaan.

Pakkohan sille on Laneyn kaappi ostaa kaveriksi, sillä on orpo olo ilman kaveria :D

Brittiteräs kun ei ruostu...
F_Lame
04.12.2006 19:09:40
Tuleeko tohon hintaan kaappi mukaan? Tuskin tulee..

Oli miten oli ei tuo hirvittävän kalliilta kuulosta. Laneyn TF-sarjaa voi aika pitkälle verrata Marshallin valvestateihin. Tosin mielestäni TF on parempi kuin ainakin vanhempi valvestate. Tehoa tossa riittää mutta sehän nyt ei vielä kerro mitään. Ite soittelen samaisella vahvarilla toistaseks ja hyvin se on toiminu, mutta ei se ikinä putkistyrkkarille vedä vertoja.

Riippuen siitä mitä vahvistimelta haluat, mutta kohtuu hyvä perusvahvistin on riittävä ostaisin tuon ehkä pois tohon hintaan.
mailbag
04.12.2006 19:29:16
No. Kyllä minä sen tuohon hintaan korjaisin talteen. Maksoin omastani aikoinaan käytettynä 230€ joten saat siitä ainakin muhkeat myyntivoitot myydessäsi sen eteenpäin. :)

Ja tuohan on siis nuppi, eli tarvitset sillen erillisen kaiutinkaapin kaveriksi. Soundien puolesta en osaa muuta sanoa, kuin että kliini olivat mitä nyt tuon hintaisesta trankusta saa, rokkisäröt olivat ok ja hevisäröt ok, kun vaihtoi etuasteputken Tung Soliksi tai heitti jonkun Overdriven eteen.

Tuohon hintaan passeli hankinta, mutta kannattaa katsella siihen sitä kaappia. Muutenhan se ei toimi. Tai no, oli siinä kai kuulokeliitäntä.

Tuohon hintaan ainoastaan paremmaksi luokittelen Vox AD30VT-sarjan, mutta siitä ei ole rokkia rankemman musiikin soittamiseen. Overdrivellä pääsee kasarimetalliin. Jos siis et soittele kuin jotain asteikolla blues-80's heavy (Maiden, Crüe jne.) niin suosittelen katsastamaan AD30VT tai AD50VT Combot käytettynä.

kyllä me vaan ad30vt:llä heviä veivataan :) us higain amp ja särö 12-2 niin kyllä jytisee :)
Kelle
04.12.2006 21:30:06
Mulla oli kyseinen nuppi testissä muutaman viikon ja kyllä itekkin tohon hintaan korjaisin pois. Behringerin kaapin läpi soittelin tolla ja hyvin se pelitti.

Tykkäsin tosi paljon vehkeen crunch-puolesta, mutta muut kanavat/moodit olivat vähän vaisuja makuuni.
Jacksoni sen olla pitää!!!
Spike
04.12.2006 22:26:59

Mä en ainakaan kehtais ostaa kaverilta halvalla ja myydä kalliilla, yleensä kaverihinnat on erikseen. Mutta jokainen tavallaan.
Clearly motivated by an unholy alliance. Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box
Juustonaksu
04.12.2006 22:32:50
Mä en ainakaan kehtais ostaa kaverilta halvalla ja myydä kalliilla, yleensä kaverihinnat on erikseen. Mutta jokainen tavallaan.

Jep, mutta minä ostinkin torilta ja myin torilla. 150€ on tuosta silti aika pirun hyvä hinta, vaikka olisi kuinka sukulainen. Sain kai itsekin 5€ siitä voittoa loppujenlopuksi.
Bilsom27
05.12.2006 04:23:13
Itselläni on tuo nuppi...myynissä tällä hetkellä. Minun mielestä ihan kohtalainen peli. Särö on ihan hyvä. Kyllä se kannattaa tuohon hintaan ostaa...Itse soitin sillä 3vuotta. Soundit pysynyt kuosissa, kun ei ole tullut luukutettua.
epeli
05.12.2006 11:43:10

itellä oli tuo. behringerin kaapin läpi soittelin ja lykkäs aikalailla tuota alapäätä siihen saundiin, mutta kun kokeilin mesan kaapilla ni jopas parani... tohon hintaan osta het pois. ei toi mikään paras vehje oo, mutta ei missään tapauksessa paskakaan. tehotkin riitti ihan kivasti jopa meidän rumpalin yli kuulumiseen.
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
losalvaros
05.12.2006 22:11:14
Peaveyllä pääsee alkuun ja Laneylla huipulla :D

Omassa proggiksessa on niin v*tun kovalyöntinen rumpali, että volumea saa irrota reilumman puoleisesti. Rumpumatto on treenien jälkeen ihan purussa, päätelkää mitä haluatte...

Todellakin pelti auki :D
Juustonaksu
05.12.2006 22:25:30
Peaveyllä pääsee alkuun ja Laneylla huipulla :D

Omassa proggiksessa on niin v*tun kovalyöntinen rumpali, että volumea saa irrota reilumman puoleisesti. Rumpumatto on treenien jälkeen ihan purussa, päätelkää mitä haluatte...

Todellakin pelti auki :D

Kannattanee pyytää sitä rumpalia soittamaan kohtuullisemmilla volilla. Kyllä ne rummut paukkuu ihan kivasti sellasella rennollakin soitolla. =) Ei se ole extreme-urheilua. Säästyy korvatki, höhö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)