Decadetroll 03.12.2006 21:33:02 | |
---|
Terveppä terve jälleen. Tämän viikon kysymyksenä olis, että mistähän päin maailmaa mahtais saada vaikkapa pinkkejä tai fluorisoivan vihreitä potikannuppeja ja yksikelaisiin mikkeihin samanlaisia kuoria? Ei kehtais värin takia alkaa ostaan useamman sadan euron mikkisettejä, joten sellaiset irroitettavat kuoret olis varsin jees. Katselin sp-elektroniikasta, mutta eipäs näyttäny olevan ku perustylsiä nuppeja ja kuoristakin vaaleanpunaiset olivat aivan liian kesyt. Pitäisi siis olla sellainen silmille hyppäävän värinen, niinkuin vaikkapa Vain jemeissä on joissain.. Pitääkö tässä alkaa tarttumaan spraypurkkiin ja maalata itse, vai onko jossain moisia? suomi-saksa akselilla pitäisi löytyä moisten. I'm a shooting star leaping through the skies,Like a tiger defying the laws of gravity! |
oiva tumpeloinen 03.12.2006 21:36:18 | |
---|
...vaikkapa Vain jemeissä on joissain.. Voisi luulla, että maahantuojalta saa varaosia soittimiin. Soita levytukkuun ja kysy. Erivärisiä mikinkuoria on ainakin tarjolla, potikannupeista ei osaa sanoa. |
kimurantti1 03.12.2006 21:38:17 | |
---|
Mäkin olen jo vähän aikaa etsinyt sinisiä potikannuppeja tuloksetta. Osaisiko joku auttaa? |
Decadetroll 03.12.2006 21:39:53 | |
---|
I'm a shooting star leaping through the skies,Like a tiger defying the laws of gravity! |
ekikoo 03.12.2006 22:58:25 | |
---|
eBaysta luulis löytyvän, ja tuolla Soittimet persoonallisiksi-threadissa mainittiin sama All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
msormune 03.12.2006 23:07:08 | |
---|
|
Jucciz 03.12.2006 23:13:44 | |
---|
eBay on tosiaan pullollaan noita myyjiä. Ja kun kokonaishinta jää alle 40 euron, ei tarvitse väistellä tulleja ja verojakaan. Omalla kohdallani koko setti - mikkivivun nuppi, 3 singlecoil-mikin kuorta ja kolme potikannuppia - maksoivat postikuluineen noin kympin ja kolahtivat postiluukusta parissa viikossa. Uskaltaa siis asioida jenkkiläistenkin myyjien kanssa. http://jucciz.com/kuvia/kitarat/piristys3.jpg |
Murgo 04.12.2006 07:26:50 | |
---|
Uraltonella näyttää olevan ainakin tuollaisia chicken head- ja "hellannuppi" malleja iloisen värisinä. Vahvistimissahan näitä lähinnä on, mutta mulla esim. on stratokopiossa chicken headit ja ovat mielestäni kivan näköiset. Värkkäily on nastaa! |
J-PPP 04.12.2006 12:24:01 | |
---|
|