Jormaz 03.12.2006 14:09:47 (muokattu 03.12.2006 14:10:26) | |
---|
Kaapin sitä sitten joutuu ostamaan. Taannoin vetäisin Marsun Greenback-kaapin läpi ja totesin että se elementti on minua varten. Kyselisin tästä kaapista (jossa siis myös on Greenbackit) josko jollain olisi kokemuksia. Perkeleen rumahan se on mutta kai niillä ritilöillä on sitten jokin tarkoitus, kenties vähän hajauttavat yläpäätä. Ja ainahan se saa halutessaan revittyä irti. Erityisen hyvä olisi jos jollain olisi kokemusta tästä ja Marsun versiosta. Tietty jos tulee mieleen jotain muita GB:llä varustettuja kaappeja niin saa ilmoitella. http://www.framus.com/amp_cobra-412-an-cab.phpMusamaailma haluaisi jotain 750 euroa siitä. Miees... |
Grabel 03.12.2006 17:35:35 | |
---|
...Perkeleen rumahan se on mutta kai niillä ritilöillä on sitten jokin tarkoitus, kenties vähän hajauttavat yläpäätä. Ja ainahan se saa halutessaan revittyä irti. No jos olet tuohon hintaan uutta kaappia hankkimassa, niin miksi tyytyisit "perkeleen rumaan vaihtoehtoon :) ? Samalla rahalla saat varmasti itseäsi ulkoisesti miellyttävän Greenback-kaapin - joko uutena tai käytettynä. Soittaminenkin on mukavampaa, jos tykkää soittokamoistaan - ainakin mun mielestä. Rokkia rennolla asenteella! |
Jormaz 03.12.2006 21:10:26 | |
---|
Toki kaikki GB-kaapit kiinnostaa, toi Framus on vaan aika edullinen. Eikä se ole rumuudessaan lähelläkään esim. Orangen kaappeja. Kokemuksia kellään? Nimim. Nakedzen artikkelissaan arvioi kirkkaan kuuloiseksi, mitä lie tarkoittaa tässä tapauksessa? Jos tuo haku vaan suostuis toimimaan, prkl.. Miees... |
oiva tumpeloinen 03.12.2006 21:13:09 | |
---|
Mulla on ihan sellainen muistikuva, että tuollainen mörkö on Musamaailmassa testauskopissa. Tai ainakin oli jokin aikaa sitten. Jos tästä nyt mitään iloa on..... |
Jormaz 03.12.2006 21:14:02 | |
---|
Jos tästä nyt mitään iloa on..... Toki. Ajattelin kysäistä että tietääkö kukaan onko Musamaailmassa mutta olis tullu vaan vastauksia että soita ja kysy. Miees... |
pekurides 03.12.2006 21:18:56 | |
---|
Jotenkin ohkaselta tuntui kun kerran 5.min tyyppäsin, Krankin kaappi oli kivempa Hintalaatu varmaan kohillaan ja ne avatarin kaapit myös kannattais tsekata.. Tunteella päin vittua. |
Jormaz 03.12.2006 21:20:37 (muokattu 03.12.2006 21:23:46) | |
---|
Avataria on kyllä mietitty mutta Suomesta ei vissiin enää saa? Ulkomailta tilaus ei tosin ole ongelma. Mistähän ulkomailta (Euroopasta) sais? Miees... |
32788 03.12.2006 21:35:52 | |
---|
|
Jormaz 04.12.2006 22:41:19 | |
---|
Sitten on tietty tuo yksi mitä olen aiemmin katsellut. Eli Englin standard jossa on Celestionin V60-elementit. Kellään kokemuksia verrattuna Greenbackiin? Hintansa puolesta houkutteleva vaihtoehto. Ja se että toi Engl on melkonen järkäle houkuttaa myös. Eipä ainakaan oo pahvista tehty. Miees... |