azlick 07.12.2006 18:54:27 | |
---|
Eli oon nyt tässä etsiskellyt uutta kitaraa itselleni niin olen ajatellut ostaa tämän jacksonin http://www.thomann.de/fi/jackson_kvx10_king_v_bk_upgrade.htm Soveltuuko tämä kitara hyvin hevin soittoon vai suositteletteko te jotain muuta? Mutta tämmöistä flying-v mallista kitaraa olen haeskellut, kun se on silmää miellyttänyt ;>. |
mikkosah 07.12.2006 18:58:02 (muokattu 07.12.2006 18:58:44) | |
---|
Ei tee mitään, siis pitkällä juoksulla. Jos et halua vaihtaa kitaraa joka kolmen vuoden välein niin unohda nuo... Ensinnäkään talla ei pidä virettä kun muutaman hassun vuoden jonka jälkeen kammen käytön voi unohtaa. Olen itse kokenut saman ja sitten ostin ESP sv standard'in. Maksaahan se kyllä sen 1900€ mutta oli se sen arvoinen. Ja kampea saa vääntää niin paljon kun jaksaa, eikä menetä virettä....... Muutenkaan noiden halpisten mikit ym. ei mielestäni mitään kummoisia. Lets go through the wall!!!! |
32788 07.12.2006 19:03:32 (muokattu 07.12.2006 19:05:18) | |
---|
Epiphonen malleja kattelisin, jos siis perinteisemmän mallinen vee kelpaa, mutta tässä tapauksessa veikkaan ettei kelpaa. Älä nyt ainakaan floikkaa ota, vaan mieluummin kiinteällä tallalla, esim. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/dv200.phtml EDIT: Sinuna tosin ostaisin jonkun perinteisemmän mallin, tiedän omasta kokemuksesta ettei välttämättä kannata ostaa sitä hienointa hevikirvestä. Noh, mulla ei käynyt niin pahasti kun otin tuon Viperin, mutta vituttaisi nyt jos olisin ostanut jonkun RR-tyyppisen kitaran. |
Lancelot 07.12.2006 19:07:23 | |
---|
Käytettynä vois löytää hyvän halvemmalla johon on mahdollisesti kunnon mikit laitettu. Tosiaan jos sitä floikkaa ei tarvi muuhun kuin pelleilyyn ni kannattaa jättää väliin.. |
Werde 07.12.2006 19:11:43 | |
---|
EDIT: Sinuna tosin ostaisin jonkun perinteisemmän mallin, tiedän omasta kokemuksesta ettei välttämättä kannata ostaa sitä hienointa hevikirvestä. Noh, mulla ei käynyt niin pahasti kun otin tuon Viperin, mutta vituttaisi nyt jos olisin ostanut jonkun RR-tyyppisen kitaran. Eihän Rändiäkään vituttanut ja se oli jo iso poika. Miksi se alkaisi vituttamaan? |
Dropped C 07.12.2006 19:23:14 (muokattu 07.12.2006 19:23:42) | |
---|
Saako tuollaista set-neckillä ja strings-through-body:llä tuohon ~500 hintaan? Tai epiluurin vastaavaa mielummin näillä spekseillä? Voipi olla heikot sustainit ja ohkainen soundi muuten tuollaisella kopalla (siis omaan mieltymykseen). Flying V on kyllä hieno, noista hevisuunnikasversioista taas en itse niin välitä ulkomuodollisesti. Tekisi itsekkin mieli ostaa joskus toiseksi sähkikseksi liimakaulainen LentoVee. |
hullu_ukko 07.12.2006 19:27:00 | |
---|
Eihän Rändiäkään vituttanut ja se oli jo iso poika. Miksi se alkaisi vituttamaan? Ehkä siksi että kaikista tulee ajan kuluessa vannoutuneita LP/Statomiehiä? Tai siis näin käy ainakin tämän arvoisan m.net-raadin mukaan. Mielestäni ei kannata miettiä asiaa siltä kannalta, että joskus se kitaran malli alkaa harmittaa, vaan ostaa se kitara joka tuntuu sillä hetkellä oikeimmalta. Jos se V-malli tuntuu omalta niin ostaa sitten sen. Jos ei niin ottaa jonkun muun mallin. Käytettynä katselisin tai säästäisin ja ostaisin tuon parannellun RR kolmosen. RR-5 voisi lähteä käytettynä 600€-800€ hintaan. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
azlick 07.12.2006 20:24:07 | |
---|
Katoin hiukan tota ltd dv-200 vaikutti ihan hyvältä kitaralta mutta tuohon ei taida saada kampea? |
Jaqqi1991 07.12.2006 20:25:34 (muokattu 07.12.2006 20:26:30) | |
---|
Katoin hiukan tota ltd dv-200 vaikutti ihan hyvältä kitaralta mutta tuohon ei taida saada kampea? Ei ole.. Enkä kyllä etsisi tuohon hintaan kammellista kitaraa, paskoista floikista ei oo ku harmia. Tai jos hyvä floika pitää saada halvalla niin sitten ibanezien puoleen pitää kääntyä joku yli 500 sarjalainen rg |
Petrukki 07.12.2006 20:32:15 | |
---|
Juu, jos kampi on tärkeä, lähtisin itse katsomaan heti Ibanezeja. Tai jos haluaa vähän persoonollisemman ja jaksaa etsiä, niin miksei myös jokin Charvel Model 4, niissäkin on Schallerin rauta? Jackson on paras puolivuotta (ehkä). |
Jormaz 07.12.2006 20:34:30 | |
---|
Juu, jos kampi on tärkeä, lähtisin itse katsomaan heti Ibanezeja. Tai jos haluaa vähän persoonollisemman ja jaksaa etsiä, niin miksei myös jokin Charvel Model 4, niissäkin on Schallerin rauta? Niissä on se JT-6, olkoonkin vaikka Schallerin valmistama, en muista. Ei välttämättä mikään paras valinta. Uudemmassa vastineessaan 450:ssä olis sitten se nyky-Schaller. Miees... |
Ze Kink 07.12.2006 20:38:45 | |
---|
Saako tuollaista set-neckillä ja strings-through-body:llä tuohon ~500 hintaan? Eikös se Ltd RR-klooni ole n. 300e? En kyllä muista oliko liimakaula... Topicin aloittajaa varmaan kiinnostanee enempi. Tuohon hintaan voisit saada käytetyn Ibanez Rg:n torilta. Muoto ei ehkä ole yhtä hevi, mutta Rg päihittää tuon laadussa ylivoimaisesti. Esim. talla on tasan yhtä hyvä (omasta mielestäni jopa parempi) kuin OFR. Eli tsekkaa löydätkö jostain Ibanez Rg550/570:n. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
Krice 07.12.2006 23:40:14 (muokattu 07.12.2006 23:40:57) | |
---|
Jos ei nyt ihan keikoilla käy niin tuollaisen Jackson King V:n voi ostaa ihan huoletta. Kitaroita saa sitten aina uusia jos tulee tarvetta parempaan. Huonoja puolia voi tosiaan olla sustainin puute ja tietynlainen soundin ohuus (ja kaulapainoisuus, jota voi eliminoida nahkahihnalla), koska V-runko ei vaan resonoi niin reilusti. Hyviä puolia on ehdoton HEAVY-asenne. Oikeasti kun soittaa V-mallilla niin se on heviä. Minulla on melkein puolet halvempi Jacksonin JS30RR (kiinteä talla) ja pidän siitä. Siinä on hyvä kaula enkä epäile etteikö tuossa King V:ssäkin olisi. Vaikka lisenssi-floikasta aina varoitellaan niin se on ihan turhaa. Säätää vain kuntoon niin kyllä se vire pysyy ihan kohtalaisesti. Ja ne viritystapithan on ihan sitä varten, että kitaraa voi välillä virittääkin jos se menee epävireeseen. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |