msm40 06.12.2006 22:14:16 (muokattu 07.12.2006 17:27:04) | |
---|
Juu elikkä PRS Tremonti SE:n kaulaan olisin puolitettavaa mikkiä vailla, tallaan olisi tulossa Duncanin SH-5 Custom. Aikaisempaa kokemusta '59:stä kaulassa on (toimii) mutta PG:n extra middle houkuttelee. Saahan '59:n puolitettavana? Mulla oli aiemmin puolitettava malli mutta Duncanin nettisivu kertoo että "1-Con Braid Shield", eli onko toi puolitettava vai ei? Kokemuksia PG vs. '59, kiitos.. Edit... Huomasin tossa tehneeni perinteisen mokan ja unohdin laittaa minkälaiseen vääntöön mikki olisi tulossa. Eli hyvät puhtaat tietty ja sit bluussahtavat rokkisaundit sais lähteä myös isommalla (lue: soolo) säröllä, puolitus vaan lisää pelivaraa. All you really need is your imagination... And a Tele... |
Swan 06.12.2006 22:25:20 | |
---|
Pearly Gatesista en sano mitään, mutta '59 on saatavilla puolitettavana, kunhan hommaa sellaisen, joka on 4-conductor. 1-Con Braid Shield on sellainen, jossa kuuman johdon ympärillä on maa sellaisena metalliverkkona, ja sitä ei voi puolittaa. Musamaailmasta saa puolitettavaa '59:ää, mutta se maksaa vähän enemmän. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/152/224/sh1_nb.phtml |
Jackie 06.12.2006 23:53:43 | |
---|
Miulla on pearly gates kaulassa. Hiton hyvin toimii, vaikka onkin talla versio. Suosittelen. |
Bookkeeper 07.12.2006 02:25:37 | |
---|
Verrattuna viisysiin PG on Alnico-2 magneetilla. Tyypillisesti A2:n soundi on pehmeämpi ja middlevoittoisempi. PG eroaa esim. saman puljun Alnico Pro kakkosesta siten että outputtia on boostattu hiukkasen ja kelat on aavistuksen verran epäsymmetriset...tää tuottaa sellaisen kivan ylämiddle"sirinän". Kumpi? Makuasia...mun valinta olis Pearly Gates. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Pnctocn 07.12.2006 12:16:58 | |
---|
Itse olen kaulassa tykästynyt paljonkin tuohon viisysiin, pelaa hienosti yhteen midompien ja ruudikkaampien tallamikkiratkaisujen kanssa. Kaulamikin puolituksella ei tosin mielestäni saa yhtä paljon variaatiota palettiin kuin tallamikin puolituksella. Jos siis vain toiseen aiot puolitusmahdollisuuden laittaa, suosittelisin tallamikkiä. puolipistesulkuauki |
msm40 07.12.2006 13:01:46 | |
---|
Juu eli puolitus tulossa molempiin. All you really need is your imagination... And a Tele... |
Antti1 07.12.2006 13:05:03 | |
---|
Pearly Gates, ehdottomasti. Se kuulostaa puhtailla aivan törkeän hyvältä. Paras humpparilta kuulostava humppari puhtailla imo. Särötkin pysyvät paljon selkeämpinä, kuin tuolla '59:llä. Vois joskus ens vuoden puolella ehkä vaihtaa itsekin. |
Lancelot 07.12.2006 13:18:54 | |
---|
Pearly Gatesia en ole koittanut mut toisesta kitarasta löytyy '59 puolituksella ja todella hyvälle saundaa! |