Bentley 05.12.2006 20:11:21 | |
---|
Moorientes. Tuli hommattua tuollanen Fenderin FM212R combo ja muuten hyvä laite mutta kun laittaa kolmos kanavan ("more drive" -nappulasta) ja vähä enemmän gainia niin se alkaa suhisemaan aika hyvin. Tämä on kyllä tyyppivika mä veikkaan mutta onko ehdotuksia mitä tämän asian kanssa tekisi? Jos käyttäisin esim. säröpedaalia vahvistimen säröosaston sijasta niin silloin voi kuulemma kans tulla sitä suhinaa esiin. Auttaisiko esim. Noise Gate tähän? For those who can't be without the music! |
WinterMad 05.12.2006 22:55:15 (muokattu 05.12.2006 22:55:46) | |
---|
Vähennä sitä säröä niin suhinan pitäisi ainakin vähentyä. Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh? |
pekurides 05.12.2006 23:20:55 (muokattu 05.12.2006 23:23:32) | |
---|
Tuo on vähän niinku tyyppivika jokaisesa vahvistimessa mitä maa päällään kantaa:) ..Paremmat/laadukkaammat suhisee vähemmän ja paskat sitten ihan saaplaristi ja säristimellä saadaan yleensä se suhina jo ärtymään vinkumisen asteelle... et,ihan normaalia:) pakko vaan opetella elämään sen kanssa ja kääntää volat kitarasta nolliin aina kun ei soita. Tunteella päin vittua. |
reppana 06.12.2006 00:35:17 | |
---|
Mulla on kanssa toi fenkku.. Mullakin suhisee jonkin verran varsinkin efektejä käytäessä.. Pitää testata tota noise gate juttua, kun sellanen löytyy.. Harjottelemalla oppii=) |
Bentley 06.12.2006 01:50:38 | |
---|
Vähennä sitä säröä niin suhinan pitäisi ainakin vähentyä. Nojoo mut silloin mä en saa sopivaa säröä aikaseks. Pitänee hommata se säröpedaali jossain vaiheessa. For those who can't be without the music! |
pekurides 06.12.2006 02:01:45 | |
---|
Nojoo mut silloin mä en saa sopivaa säröä aikaseks. Pitänee hommata se säröpedaali jossain vaiheessa. Pedaalin kanssa tulee yleensä vielä enemmän "suhinoita"... koita elää vaan sen kanssa, pedaalin kanssa saat lähinnä erityyppistä säröä. Tunteella päin vittua. |
Bentley 06.12.2006 02:53:42 (muokattu 06.12.2006 02:55:12) | |
---|
Pedaalin kanssa tulee yleensä vielä enemmän "suhinoita"... koita elää vaan sen kanssa, pedaalin kanssa saat lähinnä erityyppistä säröä. Eli käytännössä mä en saa tuosta laitteestaa riittävää säröä sit aikaseks itelleni? Se suhina on aika paha sinänsä koska se vaikuttaa soittamiseen. Demppaa vaikka E5:sta niin se suhina siellä sotkee sitä soundia joten se ei oo ihan miellyttävää kuunneltavaa ja en kyllä mielestäni oo huomannu sellasta efektiä aikasemmin muissa laitteissa. For those who can't be without the music! |
NRider 06.12.2006 12:26:22 | |
---|
Olen testannut kyseistä vahvistinta ja voin kyllä sanoa, että sen särökanava on täyttä ..skaa. Suhisee ja metelöi huomattavasti enemmän kuin keskiverto trankkuvahvarit. Säröstä sai paljon paremman kun laittoi sopivan pedaalin eteen ja käytti vahvistimesta pelkkää clean-kanavaa. |