Aihe: Suositelkaas jotain vahvaria raskaamman musiikin soitantoon
1
Hepetintti
01.12.2006 20:47:36
Niin että suositelkaas jotain hyvä soundista vahvaria hevin soittoon.
Hintaa ei kyllä kärsisi olla yli tonnin.
8)
J.RA
01.12.2006 21:27:04
Lueppa muutama threadi ja saat osviitta tarjoilla olevista vaihtoehdoista. Siis mikäli sulla ei mitään haisua ole. Sitten marssit alan kauppaan tai kauppoihin ja valitset itsellesi sopivimman. Turha sun on täältä odottaa valmiita ehdotuksia; se mikä toiselle on paras voi olla sulle se huonoin. Valitettavan usein vielä kaikki kehuu sitä omaa vahvariaan (noh, miksiköhän ovat ostaneet sen?). Clipeistä ei juurikaan saa kuin suuntaa. Mielestäni.

Eli kauppaan vain!
-Sellasta se vaan on-
Nazareth
02.12.2006 09:15:06
Lueppa muutama threadi ja saat osviitta tarjoilla olevista vaihtoehdoista. Siis mikäli sulla ei mitään haisua ole. Sitten marssit alan kauppaan tai kauppoihin ja valitset itsellesi sopivimman. Turha sun on täältä odottaa valmiita ehdotuksia; se mikä toiselle on paras voi olla sulle se huonoin. Valitettavan usein vielä kaikki kehuu sitä omaa vahvariaan (noh, miksiköhän ovat ostaneet sen?). Clipeistä ei juurikaan saa kuin suuntaa. Mielestäni.

Eli kauppaan vain!

Ootkos noussu väärällä jalalla vuoteesta?
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6
Hepetintti
02.12.2006 12:59:00

Eli kauppaan vain!

Joo tämä Kuusamo kun ei tunnestusti mikää city ole niin ei oo ku yksi musiikki kauppa missä kaikki on ylihintasta sekä lähes laadutonta.
Tomi_R
02.12.2006 14:08:35

Mimmoistas saundia haet? Esim. joku bändi millä on mielestäsi helvetin hyvät saundit.

Noista kysymyksistä on hyvä lähteä, kun noita "metallivahvareitakin" on moneen lähtöön.
Hepetintti
02.12.2006 14:35:31
Mimmoistas saundia haet? Esim. joku bändi millä on mielestäsi helvetin hyvät saundit.

Noista kysymyksistä on hyvä lähteä, kun noita "metallivahvareitakin" on moneen lähtöön.

Semmosta yleispeliä mistä saisi suht samanlaisen soundin ku Iron Maidenilla.
J.RA
02.12.2006 15:51:02
Ootkos noussu väärällä jalalla vuoteesta?

Noh, noin se vain mun mielestä on. Mun mielestä on järjetöntä että ostetaan tuhannen euron vehkeitä pelkän huhupuheiden perusteella. Tottakai jotakin osviittaa ja kokemuksia on hyväkin hankkia, mutta valmiiden vastauksien pyytäminen netistä on musta aika avutonta.

Ja vaikka asuisi missä metsän keskellä niin kyllä varmasti joskus tulee asiaa sivilisaation pariiin, että pääsee testailemaan.

En tiedä onko aloittaja menossa testailemaan vahvareita, mutta sellaisen käsityksen sain että odotetaan vastauksia ja tilataan sitten netistä. Noh, samapa se mulle on mitä ostelet. Itse myös muutaman virheostoksen johdosta tiedän, että jos kamoja testailematta ostelee niin äkkiä ne löytyvät tuolta torin ilmoituksista. Se mikä toisen mielestä on paras, voi toisen mielestä olla täysin susi. Mutta mitäpä se mulle kuuluu, jos rahamiehiä on liikkeellä. Itse en sellainen ole.
-Sellasta se vaan on-
oo-p
02.12.2006 16:02:55

Hughes & Kettneriltä löytyy kaikenlaisiin hintaluokkiin monipuolisia ja rouheasaundisia vahvistimia.
Terve, ja kiitos kaloista!
Nacher
02.12.2006 16:04:39
Meinasin sanoa, että ENGL Fireball, mutta taitaa olla liian raisu peli Iron Maideniin.
Iron Horse
02.12.2006 18:28:04
Käytettyä tuohon hintaluokkaan katsoisin, Marshalleilla saa Maidenit, TSL60 saat uutena tonnilla
Vaihda Kettusen Trilogysi Edition Bluehen
Juustonaksu
02.12.2006 18:31:02
Jos sitä Maidenia kaipaat niin noita JCM800:sia näkyy aika usein Torilla. Sieltä vaan yksi talteen ja joku passeli kaappi alle. Johan lähtee Maidenit. :) Niin ja joku kevyt overdrive eteen niin saat muutakin kuin AC/DC:t sieltä ulos.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
pekurides
02.12.2006 22:25:23

Sen vuoksihan näitä palstoja on että voi aloittelija kysellä vähän pientä vinkkiä jos ei ole itsellä mitään hajua vehkeistä ja ei viittis mennä ensimmäiseksi nolaamaan itseään liikkeeseen asti.

ps. sitä omaa pahaa mieltä ja kettuilun tarvetta voipi mennä ihan snagarillekkin koittaa mennä purkamaan jos pystyy muuhunkin kun anonyyminä kuittailemaan.piste.

meni vähän yli täälläkin:)
Tunteella päin vittua.
Hepetintti
02.12.2006 23:40:46
Sen vuoksihan näitä palstoja on että voi aloittelija kysellä vähän pientä vinkkiä jos ei ole itsellä mitään hajua vehkeistä ja ei viittis mennä ensimmäiseksi nolaamaan itseään liikkeeseen asti.

ps. sitä omaa pahaa mieltä ja kettuilun tarvetta voipi mennä ihan snagarillekkin koittaa mennä purkamaan jos pystyy muuhunkin kun anonyyminä kuittailemaan.piste.

meni vähän yli täälläkin:)

Noh noh en minä mikään ihan aloittelia enää ole mutta en kyllä asiantuntiakaan.
En ole sen kummemmin perhtyny vahvareihin ja olen aina soittanu marshallin MG 15:talla. 8{D
Juzpe
03.12.2006 03:55:57

Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Jackson pelle
06.12.2006 12:54:32
mil vahvaril sais kuuluu iron maiden soundia?? hintana 200-400e
Rypsolisti
06.12.2006 13:11:27
Jos sitä Maidenia kaipaat niin noita JCM800:sia näkyy aika usein Torilla. Sieltä vaan yksi talteen ja joku passeli kaappi alle. Johan lähtee Maidenit. :) Niin ja joku kevyt overdrive eteen niin saat muutakin kuin AC/DC:t sieltä ulos.

JCM800 nuppi ja siihen vielä hyvä kaappi niin taitaa mennä kyllä yli tonnin. Niin no ei nyt välttämättä paljoa ja voihan tietysti combonkin hankkia jonka saa jo alle 700e.
Fender Stratocaster '62
Exhausted
06.12.2006 13:14:07

Englin Screamer/Thunder-osastoa suosittelisin. Juuri tehtiin iso kiertely Tampereen soitinkaupoissa kun kaverille piti saada hevivahvaria tuohon hintaluokkaan, ja käytettyyn Screamer-komboon kaveri päätyi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)