M4ss3 m/ 18.11.2006 23:51:15 | |
---|
HEi. OLen katellut noita richejä niin minkä hintainen olisi jo hintaansa suhden soittokelpoinen. Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:) |
Werihukka 19.11.2006 00:09:52 | |
---|
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
M4ss3 m/ 19.11.2006 00:14:17 | |
---|
Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee) |
Werihukka 19.11.2006 00:30:53 | |
---|
Kannattaa käydä testailemassa musaliikkeessä, että mikä sopii käteen parhaiten ja mahollisesti myös testata jonkun vahvarin kanssa, että miltä kuulostaa. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
M4ss3 m/ 19.11.2006 00:34:39 | |
---|
Joo , mutta missä liikkeessä kun kävin tänää helsingissä kattoo nii ei löytyny:) Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee) |
M4ss3 m/ 19.11.2006 11:02:27 | |
---|
Kantsisko ostaa semmost kahen sadan Warlockia? Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee) |
kitaraontahtoni 19.11.2006 11:14:32 | |
---|
Kantsisko ostaa semmost kahen sadan Warlockia? Monihan täällä on sanonut, että halvempia richejä ei kannata ees harkita. Mutta voihan olla että niissäkin löytyy yksilöitä, jotka ajavat asiansa. Love me fender kalamies#49 >-)))> |
M4ss3 m/ 19.11.2006 11:15:28 | |
---|
Voisiko joku vastata jotain olisin todella kiitollinen|) Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee) |
RG 19.11.2006 11:37:41 | |
---|
Voisiko joku vastata jotain olisin todella kiitollinen|) Mitä nyt olen itse testannut yhtä tommosta halpis Warlockia, niin ihan hyvä hintaisekseen oli. Eli kyllä sillä soitteli. Riippuu mitä haluat kitaralta. En kyllä lähtisi tilailemaan testaamatta koska tasalaatuisia ne eivät varmasti ole. Ei täällä netissä kukaan voi kauhean paljon paremmin ratkaista sun ongelmaa. |
M4ss3 m/ 19.11.2006 11:40:10 | |
---|
Mitä nyt olen itse testannut yhtä tommosta halpis Warlockia, niin ihan hyvä hintaisekseen oli. Eli kyllä sillä soitteli. Riippuu mitä haluat kitaralta. En kyllä lähtisi tilailemaan testaamatta koska tasalaatuisia ne eivät varmasti ole. Ei täällä netissä kukaan voi kauhean paljon paremmin ratkaista sun ongelmaa. Kiitti , mutta kaveri tilas basson saksast ja hyvin on soinu ja oottaisin että siltä kitaralta saisi jotain hevimpää irti. Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D |
RG 19.11.2006 11:42:37 | |
---|
Kiitti , mutta kaveri tilas basson saksast ja hyvin on soinu ja oottaisin että siltä kitaralta saisi jotain hevimpää irti. No sitte meet musamaailmaan ja testaat LTD:n tarjonnan läpi. Hintaisikseen pirun hyviä kitaroita ja niistä sitä "heviä" lähtee. |
M4ss3 m/ 19.11.2006 11:49:39 | |
---|
Musamaailmaan sitten:) Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D |
M4ss3 m/ 19.11.2006 11:50:35 | |
---|
Se että entä jos ei osaa soittaa mitään hienoa niin kaikki kattoo kummissaan mikäs tyyppi tuo tuommoinen on:d Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D |
hullu_ukko 19.11.2006 11:56:17 | |
---|
Se että entä jos ei osaa soittaa mitään hienoa niin kaikki kattoo kummissaan mikäs tyyppi tuo tuommoinen on:d Ei se mitään haittaa. En minäkään mitään osaa.. Paitsi Paranoidin ja senkin väärin. Soittamalla muutaman soinnun ja kokeilemalla vaikka huiluäänet saa ihan hyvän kuvan soittimesta, eikä tarvitse osata mitään hienoa. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
M4ss3 m/ 19.11.2006 12:00:10 | |
---|
Hyvä tietää ettei tarttee hävetä mutta kun nyt en muista nii miten ne huluäänet saatiin? Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D |
M4ss3 m/ 19.11.2006 12:05:26 | |
---|
Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D |
hullu_ukko 19.11.2006 12:05:26 (muokattu 19.11.2006 12:07:06) | |
---|
Hyvä tietää ettei tarttee hävetä mutta kun nyt en muista nii miten ne huluäänet saatiin? Sormi kevyesti vaikka 12. nauhan päälle ja sitten näppäät kieltä. Selkeimmät huiluäänet ainakin minä saan nauhoilta 5, 7, 9, 12, 19 ja 24. Onko sitten tuommoiset viidestä sadasta ylöspäin hinnaltaan olevat Warlockit sitten jo melko hyviä? Ovat. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Salieri 19.11.2006 14:12:06 | |
---|
Espoon Musiikki Tapiolassa on ainoa, jossa on ihan hyllyssä B.C. Richejä näkynyt. Kannattaa käydä sieltä katsastamassa, koska varsinkin halvempien mallien kohdalla yksilöiden laatu valitettavasti vaihtelee aika paljon, ja siten riski saada joku maanantaikappale postimyynnin kautta kasvaa. Suomessa kun ei varsinaista B.C. Rich-maahantuojaa ole - lähin on ruotsalainen Into-Luthman, josta ne EM:nkin kepit kai tilataan. Paskimmillaankin hevi on parasta. |
saastara 19.11.2006 14:15:38 | |
---|
Pari tuommoista halvempaa on tullut koitettua ja muutamaa kalliimpaa.. Kyllä niissä järkyttävä ero on. Suurempi kuin millään muulla valmistajalla, ainakin omissa silmissä.. :) ELi noista Bronzeista kannattaa kaukana pysyä.. Tai sitten kannattaa metsästää kymmenkunta kappaletta ja toivoa, että niistä jokin olisi susi lampaiden joukossa. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Ziggy Bubba 19.11.2006 14:30:54 | |
---|
Jos heviin taipuvaista kitaraa haluat, niin testaa ihmeessä tuo kovasti kehuttu Ibanez RG321: http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg321mhwk.htm Kotimaasta voit saada kuuleman mukaan jopa halvemmalla, ainakin Helsingin Levytukusta. www.mikseri.net/sigkk My musique |