Aihe: Celestion G12 Century Vintage - kokemuksia?
1
Grabel
08.12.2006 22:39:10 (muokattu 08.12.2006 22:42:31)
Elikkäs, onko jollakin kokemuksia otsikon mukaisesta ämyristä? Miten soundi eroaa esim. Greenbackin, V30:sen tai G12H:n suhteen? Mahtaisiko Century Vintagen soundi olla noista edellä mainituista V30:stä lähinnä, vai mikä muu elementti voisi olla "sinnepäin"?

Entä onko G12 Centuryn ja G12 Century Vintagen välillä minkälaisia soundieroja?
Rokkia rennolla asenteella!
Ocku
08.12.2006 23:58:45
Joo, olen kuullut molempia Lehnert Ramblerin kanssa ja kovasti olen tykännyt.
Tosin en ole A/B-testannut vaan kyseessä on aina ollut eri tilanteet mutta molemmista malleista olen tykännyt.

Century Vintage on noin näppituntumalla aika lähellä Vintage 30:stä, ehkä hieman responsiivisempi mutta kunnon A/B-testin jälkeen voisin sanoa varmuudella.

Century on vieläkin responsiivisempi ja muistikuva on että se on hieman kirkkaampi. Hyvä että ehtii edes miettiä mitä soittaa ennen kuin se jo räpsähtää kajarista ilmoille.

Mutta jos sinulla on huonosoundinen vahvistin niin kannattaa ostaa joku toinen elementti joka peittää vahvistimen huonon soundin. Nämä Centuryt ovat armottoman rehelliset kaiuttimet.
nakedzen
09.12.2006 01:21:41 (muokattu 09.12.2006 01:23:13)
Erittäin tiukat ja nopeat elementit, ehkä hiukan tummemmat kuin V30. Soundi muistuttaa V30:a mutta on erottelevampi ja "kuivempi". G12 Century taas on melko middlevoittoinen elementti, ala- ja yläpäätä ei kauheaa määrää löydy. Allekirjoituksen linkistä löytyy ääninäytteitä.
"Only dead fish go with the flow" Framus Cobra ääninäytteitä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)