tommi_899 02.02.2006 20:24:15 | |
---|
Hei. Hakusessa olisi mahdollisimman halpa, mutta kuitenkin soitettava telecaster. 200€ tai hieman päälle on ehdoton katto tälle ostoksele :). Olen nyt katsellut Harley Benttonin telejä (en sitten tiedä miten niihin suhtautuisi?), ja J&D teleä josta on kuulunut paljon hyvää ja maksaa 144€ + pk. Mitäs muita kannattaisi miettiä? onko muita? ja samaten kokemuksia Harley benttonin teleistä ja tuosta J&D telestä :) ps. hakua on käytetty, ja omaa teleä en juuri nyt ala tekemään, kun on jo 2 projektia kesken :) |
superfly 02.02.2006 20:26:05 | |
---|
Tuohon rahaan kannattaisi Squieria etsiskellä. On ihan taatusti laadukkaampi kuin H&B. Käytettynä varsinkin saa helposti tuohon rahaan. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
PoLFus 02.02.2006 20:29:10 | |
---|
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
tommi_899 02.02.2006 20:30:58 (muokattu 02.02.2006 20:31:18) | |
---|
Itse pidin J&D - telestä enemmän kuin Squierin. noitahan saa ihan suomestakin http://www.jerrysmusic.fi Tiesin tuon, mutta tuolta ulkomailta saa hienoa 3 burstia :). voisi tietty kysäistä jos tuoltakin saisi |
Jag 02.02.2006 20:40:43 | |
---|
Tiesin tuon, mutta tuolta ulkomailta saa hienoa 3 burstia :). voisi tietty kysäistä jos tuoltakin saisi osotettaa kehiin? "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
tommi_899 02.02.2006 20:55:49 | |
---|
|
WeetM 02.02.2006 20:56:04 | |
---|
Itse pidin J&D - telestä enemmän kuin Squierin. noitahan saa ihan suomestakin http://www.jerrysmusic.fi Sama täällä. J&D on palvellut vuodenvaihteesta erittäin hyvänä kakkoskitarana. Ainakin oma hyvin säädetty yksilöni hakkaa kyllä muutamat kokeilemani Squierit mennen tullen. Omastakuvastani voi kurkistaa että miltä tuo natural näyttää melko luonnollisessa valossa. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
minidriver 02.02.2006 22:24:14 | |
---|
Tiedä tuosta mutta aika edullinen tellervon näkönen näyttää olevan tuolla... http://www.musakauppa.fi/Normaalisti taitaa olla yli 600e... ¤ ulkon o lunt ja lumes o kust ¤ |
Jucciz 02.02.2006 22:37:44 | |
---|
Olen nyt katsellut Harley Benttonin telejä (en sitten tiedä miten niihin suhtautuisi?) Minä tiedän. Käypä lukemassa kitarakama-artikkelistani. :) |
Mäci 02.02.2006 22:38:15 | |
---|
Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter- |
migeboy 02.02.2006 22:41:06 | |
---|
mutta kaulamikki on kuraa! Harley Benton laatua.. Koskaan en oo Harley Bentonia kokeillut, eli vielä joku voi kertoa mulle totuuden että ne on kuraa tai sitten joku voi vielä yrittää aivopestä mua että olis hyviä. |
tommi_899 02.02.2006 22:44:59 | |
---|
Minä tiedän. Käypä lukemassa kitarakama-artikkelistani. :) jeh, hyvä että mainitsit :D |
Aki 03.02.2006 02:35:16 (muokattu 03.02.2006 02:37:26) | |
---|
en oo Harley Bentonia kokeillut, eli vielä joku voi kertoa mulle totuuden että ne on kuraa tai sitten joku voi vielä yrittää aivopestä mua että olis hyviä. Varaudu siihen että täälläkin on ihmisiä joiden mielestä HB on paras kitara millä ovat ikinä soittaneet, ja paljon parempi kuin miljoonan markan Fenderit. Heidän mielestään kaikki Fenderillä soittavat tuntuu olevan idiootteja. Näitä heeboja usein yhdistää varsin nuori ikä, ja se, että eivät ole esim Fenderillä koskaan soittaneet. HB on monesti myös heidän ensimmäinen kitara. Olen ottanut tavaksi, että jos kuka tahansa mnetissä sanoo jotain joka mua kiinnostaa, käyn lukemassa heidän jäsenkuvauksensa, ja päätän sitten otanko kirjoittamansa asiat kuuleviin korviini. Ja se että HB on kakkaa, ei tarkoita että mikään kitara ei ole mitään ellei se maksa vähintään 1000€. Kuten eräs testaaja sanoi 400€ Ibanezistani, on parempi kuin PRS McCarty ja Gibson LP Standard, jotka on aiemmin omistanut ja pettynyt kovasti. Makuasioita tottakai. Paitsi HB, se ei ole edes makuasia. Edit: Toi Iba-PRS-LP vertaus ei tosiaan ole mun sanomaa. Ja uskon syvästi että ko kalliit kitarat saattavat tarjota omistajilleen paljonkin sellaista mitä eivät mistään muusta kitarasta saisi. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
McNulty 03.02.2006 02:39:59 | |
---|
Hakusessa olisi mahdollisimman halpa, mutta kuitenkin soitettava telecaster. Squier on ihan ok, mutta tietysti voi harkita että rakentelee itselleen DR PARTS-osista Telen. Kaula muistaakseni 60-70e ja runko 50-60e. Sitten pari Kent Armstrongin mikkiä, Gotohin talla ja virittimet... pari potikkaa ja niille nupit sekä p.u. switch. Menee kenties hieman yli 200e, mutta... saat sellaisen Telen kuin haluat, sellaisella viimeistelyllä kuin haluat. Ja sitä projektiahan voi rakennella sitä mukaan kun rahaa tulee (oli ne sitten viikkorahoja, opintorahaa, lainaa, liksaa, osinkoja jne jne.) :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
tommi_899 03.02.2006 09:30:10 | |
---|
Squier on ihan ok, mutta tietysti voi harkita että rakentelee itselleen DR PARTS-osista Telen. Kaula muistaakseni 60-70e ja runko 50-60e. Sitten pari Kent Armstrongin mikkiä, Gotohin talla ja virittimet... pari potikkaa ja niille nupit sekä p.u. switch. Menee kenties hieman yli 200e, mutta... saat sellaisen Telen kuin haluat, sellaisella viimeistelyllä kuin haluat. Ja sitä projektiahan voi rakennella sitä mukaan kun rahaa tulee (oli ne sitten viikkorahoja, opintorahaa, lainaa, liksaa, osinkoja jne jne.) :) Muuten jees, mutta 2 projektia tosiaan menossa jo (LP ja rändi tulossa) että ei mielellään. Tällähetkellä Squier vs. J&D vs. Tokai vs. joku käytetty |
fx 03.02.2006 09:39:57 | |
---|
Falconin Telecaster on halpa ja hyvä. Itse soittelin sellaisella monta vuotta... |
Listen 03.02.2006 09:45:43 (muokattu 03.02.2006 09:59:17) | |
---|
PC on hyvä kirjoituskone. |
juici 03.02.2006 10:37:05 | |
---|
Falconin Telecaster on halpa ja hyvä. Itse soittelin sellaisella monta vuotta... Minä ostaisin sellaisen heti kun vain tulisi vastaan. Ei vaan m.netin torilla eikä huuto.netissä ole näkynyt. Stratoversioita kyllä näkee. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
juici 09.12.2006 01:12:36 | |
---|
Nostanpa vanhaa aihetta ylös. Millainen mahtaa olla Stagg Telecaster? http://www.superostis.net/kitarat.php?tuote=16 Onko kellään käyttäjäkokemusta tällaisesta? Testasin eilen musiikkiliikkessä moista ja ainakin Laneyn putkicombolla soitettuna soundasi aika hyvältä. Mikkiasennot olivat kuin minulle tehdyt, rakenne ei tuntunut mitenkään rimpulalta, väri oli kiva bursti ja kaulakin oli aika juvelan näköinen. Eikä maksanut edes paljon. GAS iski. |
-Juice- 09.12.2006 01:44:51 | |
---|
Nostanpa vanhaa aihetta ylös.
Onko kellään käyttäjäkokemusta tällaisesta? Testasin eilen musiikkiliikkessä moista ja ainakin Laneyn putkicombolla soitettuna soundasi aika hyvältä. Mikkiasennot olivat kuin minulle tehdyt, rakenne ei tuntunut mitenkään rimpulalta, väri oli kiva bursti ja kaulakin oli aika juvelan näköinen. Eikä maksanut edes paljon. GAS iski. Juuri tuosta kyseisestä ei kokemuksia ole, mutta vastaavasta kyllä. Omistin joskus Alliance merkkisen LP-Custom kopion. Paskahan se oli. Jos hiukan avaan käsitettä paska: viimeistely syvältä; huonot,tehotomat mikit (etenkin kaulamikki kuullosti aivan liian paksulta ja tunkkaiselta) eikä se pysynyt vireessä (vika sekä virittimissä, että tallassa). Olihan se ihan jämäkkä peli muuten. Ja tuhottoman painava. Käsittääkseni Stagg ja Alliance kitarat tulevat samoilla specseillä samalta tuotantolinjalta Kiinasta. Eri nimi vain lätkäistään lapaan. Korjatkaa joku, jos olen väärässä. Ainakin tuon kuvan kitaran body on täsmälleen saman mallinen, kuin siinä Alliancessa oli (alasakara siis tuollainen lyhyt ja pyöreähkö) Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful. |