tilutusman 13.12.2006 16:08:01 | |
---|
Eli kun olen ostamassa tuota kitaraa ja tuo lisenssi floikka ei tuossa miellytä niin onko mahdollista vaihtaa tuo lisenssi floikka aitoon floyd roseen .. tou reikä näyttää niin pieneltä että tuntuu siltä että ofr ei mahdu siihen?? |
Jaakko Hyvärinen 13.12.2006 16:12:52 | |
---|
Eli kun olen ostamassa tuota kitaraa ja tuo lisenssi floikka ei tuossa miellytä niin onko mahdollista vaihtaa tuo lisenssi floikka aitoon floyd roseen .. tou reikä näyttää niin pieneltä että tuntuu siltä että ofr ei mahdu siihen?? Ensikerralla tee vain yksi ketju, ja kysy kysymyksesi samasta, tai aiheeseen liittyvästä aiheesta siellä. Näin säästymme turhilta, tilaavieviltä ketjuilta. Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!! |
NRider 13.12.2006 16:27:32 | |
---|
Eipä taida mahtua. Sen sijaan Schaller menee todennäköisesti suoraan kiinni, eikä edes juurikaan häviä laadussa OFR:lle. |
tilutusman 13.12.2006 16:56:01 | |
---|
|
NRider 13.12.2006 17:04:01 | |
---|
|
tilutusman 13.12.2006 17:05:31 | |
---|
ok onhan tuo ihan laadukas ettei mikään lisenssi lelu? |
hullu_ukko 13.12.2006 17:07:35 (muokattu 13.12.2006 17:14:45) | |
---|
ok onhan tuo ihan laadukas ettei mikään lisenssi lelu? ... Edellisessä ketjussasi sanoin, että on vähintäänkin yhtä laadukas ellei jopa jossain määrin parempi kuin OFR. Kevyempi kammeta (säädöistä kiinni) ja koko on pienempi. Taitaapa Schaller nuo orkkisfloikatkin valmistaa. E: Ja niin. RR-3:ssa taitaapi olla valmiiksi kiinni low-profile mallin floikka ainakin siinä kokeilemassani yksilössä oli joten en tiedä mahtuuko tuo Schallerin perusmalli aivan yhtä hyvin kuin low-profile.. E2: Jaa.. no.. Saattaapa tuo normimallikin mahtua.. E3: Ja se alkuperäinen floikkakin muuten ajaa asiansa aivan hyvin niin kauan, että metalli väsyy eli kyllä se virettä pitää ihan hyvin vajaa pari vuotta joten tallavaihdolla ei periaatteessa olisi edes kiire. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |