Aihe: Midi.pedaali haussa
1
Kamazo
13.12.2006 15:49:36
Midi ohjainta olisin siis katselemassa. Pitäisi pystyä ohjaamaan G-majoria sekä sansampin PSA-1 :stä . Jos jollain sattuu tuollainen systeemi olemaan niin voisitteko vähän valottaa plussia ja miinuksia midi-pedaaleista joillka tuollaista systeemiä ohjaatte
Jaqqi1991
13.12.2006 15:51:03 (muokattu 13.12.2006 21:11:14)
Eikäs justiin ollut suuri vertailu midilaudoista? ootas katton jos löytyis

E: eipä näyttänyt löytyvän, ehkä näin unta
Kamazo
13.12.2006 19:59:09
josko joltain löytyis g-major /psa-1 räkistä niin vähän infoo kaipaisin mitkä midipedaalit niitä hyvin ohjaa. En löytänyt itse sitä vertailua josta tuossa mainittiin
oiva tumpeloinen
13.12.2006 20:10:22
http://tcsupport.custhelp.com/cgi-b … wZWRhbA**&p_li=&p_topview=1

Siitä valitsee itselleen sopivimman. Kaikkia ei valmisteta, mutta käytettynä voipi löytyä. PSA:sta ei tarvinne ohjata kuin presettejä, joten sen ohjaukseen ei mitään erikoisempia tarvita.
Kamazo
13.12.2006 21:08:48
Kiitos linkistä ja eihän siitä psa:sta tarvi kun niitä presettejä vaihtaa. Tuli tuolta netistä vastaan kehuttu ja haukuttu "legendaarinen" behringerin fbcb1010 tai joku
mahtaako sen käytöstä g-majorin kanssa olla kokemuksia kellään ?
Olisi houkutteleva hinta
Jormaz
14.12.2006 01:36:42
behringerin fbcb1010 tai joku
mahtaako sen käytöstä g-majorin kanssa olla kokemuksia kellään ?

Presettejä olen vaihdellut. Rocktronin Voodu Valven Wahia poljin joskus kontrollipedaalillaan. En oikeen keksi mihin muuhun G-majorin kanssa lankkua vois järkevästi käyttää kuin presettien vaihtoon, meinaa muuten mennä liialliseksi hieromiseksi. Viime aikoina oon treeneissä käyttänyt TC G minoria kun en käytännössä muuta tartte kuin kaksi presettiä, rytmi ja leadi.
Miees...
Fortune
14.12.2006 11:44:59
Presettejä olen vaihdellut. Rocktronin Voodu Valven Wahia poljin joskus kontrollipedaalillaan. En oikeen keksi mihin muuhun G-majorin kanssa lankkua vois järkevästi käyttää kuin presettien vaihtoon, meinaa muuten mennä liialliseksi hieromiseksi. Viime aikoina oon treeneissä käyttänyt TC G minoria kun en käytännössä muuta tartte kuin kaksi presettiä, rytmi ja leadi.

No, kyllä tap tempo on tremolon ja delayn kanssa ihan kiva jossakin musiikissa. Ja ekspressiopedaali rotary-efektin ja pitch-juttujen kanssa.

Itselläni oli Rolandin FC-200, uutena sikakallis, mutta kyllä niitä käytettynäkin saa. Se ainakin toimi ilman turhaa säätöä ja ominaisuudet riittävät moneen käyttöön.
Look behind you, a three-necked guitar!
"When twenty-five years old you reach, look as good, you will not."
koponen
14.12.2006 11:56:44
Mulla on G-Majorin kaverina ART X-15 Ultrafoot. Helwetin hyvä, kaikki systeemit toimii ja on kaksi kiikkua. Uutena ei saa enää, etsi käytetty.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)