Kamazo 13.12.2006 15:49:36 | |
---|
Midi ohjainta olisin siis katselemassa. Pitäisi pystyä ohjaamaan G-majoria sekä sansampin PSA-1 :stä . Jos jollain sattuu tuollainen systeemi olemaan niin voisitteko vähän valottaa plussia ja miinuksia midi-pedaaleista joillka tuollaista systeemiä ohjaatte |
Jaqqi1991 13.12.2006 15:51:03 (muokattu 13.12.2006 21:11:14) | |
---|
Eikäs justiin ollut suuri vertailu midilaudoista? ootas katton jos löytyis E: eipä näyttänyt löytyvän, ehkä näin unta |
Kamazo 13.12.2006 19:59:09 | |
---|
josko joltain löytyis g-major /psa-1 räkistä niin vähän infoo kaipaisin mitkä midipedaalit niitä hyvin ohjaa. En löytänyt itse sitä vertailua josta tuossa mainittiin |
oiva tumpeloinen 13.12.2006 20:10:22 | |
---|
|
Kamazo 13.12.2006 21:08:48 | |
---|
Kiitos linkistä ja eihän siitä psa:sta tarvi kun niitä presettejä vaihtaa. Tuli tuolta netistä vastaan kehuttu ja haukuttu "legendaarinen" behringerin fbcb1010 tai joku mahtaako sen käytöstä g-majorin kanssa olla kokemuksia kellään ? Olisi houkutteleva hinta |
Jormaz 14.12.2006 01:36:42 | |
---|
behringerin fbcb1010 tai joku mahtaako sen käytöstä g-majorin kanssa olla kokemuksia kellään ? Presettejä olen vaihdellut. Rocktronin Voodu Valven Wahia poljin joskus kontrollipedaalillaan. En oikeen keksi mihin muuhun G-majorin kanssa lankkua vois järkevästi käyttää kuin presettien vaihtoon, meinaa muuten mennä liialliseksi hieromiseksi. Viime aikoina oon treeneissä käyttänyt TC G minoria kun en käytännössä muuta tartte kuin kaksi presettiä, rytmi ja leadi. Miees... |
Fortune 14.12.2006 11:44:59 | |
---|
Presettejä olen vaihdellut. Rocktronin Voodu Valven Wahia poljin joskus kontrollipedaalillaan. En oikeen keksi mihin muuhun G-majorin kanssa lankkua vois järkevästi käyttää kuin presettien vaihtoon, meinaa muuten mennä liialliseksi hieromiseksi. Viime aikoina oon treeneissä käyttänyt TC G minoria kun en käytännössä muuta tartte kuin kaksi presettiä, rytmi ja leadi. No, kyllä tap tempo on tremolon ja delayn kanssa ihan kiva jossakin musiikissa. Ja ekspressiopedaali rotary-efektin ja pitch-juttujen kanssa. Itselläni oli Rolandin FC-200, uutena sikakallis, mutta kyllä niitä käytettynäkin saa. Se ainakin toimi ilman turhaa säätöä ja ominaisuudet riittävät moneen käyttöön. Look behind you, a three-necked guitar!
"When twenty-five years old you reach, look as good, you will not." |
koponen 14.12.2006 11:56:44 | |
---|
Mulla on G-Majorin kaverina ART X-15 Ultrafoot. Helwetin hyvä, kaikki systeemit toimii ja on kaksi kiikkua. Uutena ei saa enää, etsi käytetty. http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |