Aihe: Peaveyn 6505+ ja G-Major?
1
rousimikki
13.12.2006 14:08:38

Elikkäs hommasin tuon loisteliaan 6505+ nupin (ja 6505 kaapin) hiljattain. Säröpuolella Peve toimii mutta cleani siinä tuppaa olemaan kuin kalareissu ilman kaljaa. Käyttöä varmasti löytyisi useammalle efektille muutenkin (niillä peitän osaamattomuuteni). G-majorista tuntuu olevan monella hyviä kokemuksia, mutta onko kellään mitään negatiivistä puolta esilletuotavaksi? Mielellään myös jos löytyy hyviä kokemusta samaisen nupin kanssa niin pyydän vuodattamaan minulle.
Kiitokset.
saastara
13.12.2006 14:17:00
Elikkäs hommasin tuon loisteliaan 6505+ nupin (ja 6505 kaapin) hiljattain. Säröpuolella Peve toimii mutta cleani siinä tuppaa olemaan kuin kalareissu ilman kaljaa. Käyttöä varmasti löytyisi useammalle efektille muutenkin (niillä peitän osaamattomuuteni). G-majorista tuntuu olevan monella hyviä kokemuksia, mutta onko kellään mitään negatiivistä puolta esilletuotavaksi? Mielellään myös jos löytyy hyviä kokemusta samaisen nupin kanssa niin pyydän vuodattamaan minulle.
Kiitokset.

Varsinaisia kokemuksia ei tuosta kombinaatiosta ole, mutta G-majorin mukaan ottaminen tietää lähes auttamatta astumista MIDI-komennuksen maailmaan.. Joillekkin tuo on mahdollisuus, joillekkin taas negatiivinen puoli.. Päätä itse.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)