Aihe: Muuntajista
1
Bentley
13.12.2006 04:58:28 (muokattu 13.12.2006 05:09:02)

Mitenkäs on kun tuolla Bossin sivuilla sanottiin CE-20 efektistä näin: Current Draw: 160 mA (9V max.) Eli tarkoittaako tuo sitä että se CE-20 tarttee 160 mA toimiakseen?

Tässä linkki siihen efektiin:
http://www.bosscorp.co.jp/PRODUCTS/EN/CE-20/specs.html

Jos tuo tarkottaa sitä niin mitenkäs sen onnistuu kytkemään tuohon voodoo labin pedal power 2:seen? :
http://www.custom-sounds.com/epages … e274159fa3d3d0679+EN/products/12207

Tarkoituksena olisi varmaan hommailla jossain vaiheessa vielä Bossin Giga delay DD-20 jonka draw on jo 200 mA. Viekö ne todellaki näin paljo virtaa?

Tuo voodoon muuntaja on vaan käsittääkseni 1000mA?

Tää on aikalailla uus asia mulle ja oon ihan pihalla näistä vaikka oon yrittäny tutustua aiheeseen muista topiceista jo.

Edit: Mun pedaalit jokka pitäis päästä pattereista eroon:

Boss CE-20
Boss TU-2 Tuner
Dunlop Dime wah
Visual Sound Jekyll & Hide
MXR M-108 10band Equalizer
Behringer EQ700 (ehkä)

Sitten mahdollisesti joskus on tulossa Bossin DD-20 Giga Delay ja ehkä joku kohinanpoistaja.

Niijoo, pitäiskö kohina vähentyä ku vaihtaa pattereista muuntajaan?
For those who can't be without the music!
ReBeat
13.12.2006 07:39:37

Jos tuo tarkottaa sitä niin mitenkäs sen onnistuu kytkemään tuohon voodoo labin pedal power 2:seen?

Sopivalla virtajohdolla joka käy toisesta päästä Pedal Poweriin ja toisesta pedaaliin. Ei siinä sen ihmeempää. Bossin 9V PSA:ta tuo chorus haluaa, joten kyllä se toimii Pedal Powerin kanssa.

Tarkoituksena olisi varmaan hommailla jossain vaiheessa vielä Bossin Giga delay DD-20 jonka draw on jo 200 mA. Viekö ne todellaki näin paljo virtaa?

Kyllä tuollaiset tietokonepedaalit voi viedä. Ohjelmiston pyörittäminen vie sähköä.

Tuo voodoon muuntaja on vaan käsittääkseni 1000mA?

Muut mainitsemasi pedaalit eivät vie luultavasti likikään yhtä paljoa, joten aika pitkälle tuo 1000mA riittäisi.

Niijoo, pitäiskö kohina vähentyä ku vaihtaa pattereista muuntajaan?

Päinvastoin. Patteri on hifein mahdollinen virtalähde. Muuntajilla on ongelmia tehdä likaisesta verkkosähköstä yhtä puhdasta tasasähköä kuin mitä patteri antaa. Tämä kuuluu erilaisina häiriöinä, jotka voivat korostua kun samaan muuntajaan yhdistellään useita pedaaleita. Tätä ongelmaa tosin Pedal Powerin kanssa ei pitäisi olla, koska siinä ne lähdöt ovat toisistaan eristettyjä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)