Aihe: Ibanez super artist series?
1
hullu_ukko
14.12.2006 19:08:47 (muokattu 14.12.2006 19:09:38)
http://www.ivc.ca/misc/artist/images/AR350SE-body-small.JPG

Tuollaisen kitaran bongasin hintaan 600€ ja ihastuin ulkonäköön heti. Nyt kysyisinkin onko tuollainen vehje mistään kotoisin?
Osaisiko joku kertoa tuon tallan ja mikkejen laadusta?

E: Ja käytin jelppikerhoa mutta uusi aihe tuntuu tavoittavan paremmin.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
hullu_ukko
15.12.2006 11:13:54
Anyone? Onko turha vehje vai joku huippukeppi?
600€:llä saisi tuollaisen käytettynä. Kuntokin on ilmeisesti hyvä.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
fox
15.12.2006 11:24:28

http://www.ivc.ca/misc/artist/images/AR350SE-body-small.JPG

Tuollaisen kitaran bongasin hintaan 600€ ja ihastuin ulkonäköön heti. Nyt kysyisinkin onko tuollainen vehje mistään kotoisin?
Osaisiko joku kertoa tuon tallan ja mikkejen laadusta?

E: Ja käytin jelppikerhoa mutta uusi aihe tuntuu tavoittavan paremmin.

Tuo Edgellinen Artisti ei niin kauheen kovia hintoja markkinoilla oo keränny, silti hyvä kitara.. Puut tosi hyvät, mikit ihan kovin kehuttuja Super58 PAF-klooneja, erittäinkin hyvinä pidettyjä nuo vanhemmat vallankin. Sama ongelma niillä kuin kaikilla tuo aikakauden mikeillä, että suurella etuasteboostilla vähän kiertoherkät, tosin Super58:t ei niin pahasti. Tuosta FR-tyypin Edge-tallasta vähän monenlaista mielipidettä. Puut noissa on ensiluokkaset kyllä.. MS-väristä (marine sunburst) kaikki ei tykkää..
600 on halvan hintanen, jos vertaa keskimääräsesti noitten hintatasoon.
Nimimerkki larinparaske omisti tuollasen joskus, siltä saat ihan eksaktia tietoa. Mulla ei oo veivillistä Artistia eikä ole ollut.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)