Aihe: Blade
1
TommyGun
14.12.2006 13:56:02
Strato-gas alkaa vaivata ja aloin ettiskeleen semmosta sopuhintaista (n.500) peliä.
Pisti sitten silmään tommonen Blade TE-3MC 3TS TEXAS, joka T-kaupassa oli 545 eemeliä. Yritin haulla ettiä kokemuksia tuosta ja jotakin siitä löytyki, mutta kaipaisin hieman tietoa kaulan profiilista, eli millanen kaula kyseisessä pelissä on? kun ei saisi olla mikään tikku, mieluummin pökkelö.

Muitakin kokemuksia saa kirjata.

--Tos--
2 suurta elämän totuutta on: -Oikeat basistit soittaa plektralla. -Laatuviineissä on kierrekorkit
JuSu
14.12.2006 14:08:39
Ei höpsömpi härveli, tuo. Pari vuotta sitten hain tuon hintaluokan stratoa oikein huolella, ja päädyin Bladeen, tosin ruusupuuotelautaiseen.

Kaula on modernin oloinen, otelauta on leveähkö ja radius on suuri (12"). Ei voi puhua tikusta, mutta ei pökkelöstäkään. Takaosastaan kaula on lakattu, mikä toisille sopii ja toisille ei. Itse päädyin hiomaan tuon mataksi hienolla hiekkapaperilla, tuli liukkaampi tuntuma.

Ensiasennusmikit ovat mielestäni loistavat. Vaikka Bladen olenkin jo myynyt, on mulla edelleen yhdessä stratossa Bladesta jäänyt Levinson kaulamikkinä, ja toimii hyvin.

Vaikka mitään varsinaista vikaa ei kitarassa ollut, niin jotenkin se ei vain sopeutunut mun käpälään, en tiedä miksi. Hintaisekseen varsin laatuisan oloinen peli, ja se aktiivihässäkkä tuo paljon lisää soundeja palettiin.

Tuohon hintaan en lähtisi Thomannilta tilailemaan. Millbrook Helsingissä myy noita hintaan 650,- , uskoisin että kuuteensataan tuon saa kannettua kaupasta ulos.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
TommyGun
14.12.2006 19:32:38
Kiitos Jusu kommenteista. Löytyykö muilta kokemuksia???
2 suurta elämän totuutta on: -Oikeat basistit soittaa plektralla. -Laatuviineissä on kierrekorkit
skebab
14.12.2006 20:16:02
Mulla on Yks Blade ja sitten tuossa omakuvan tekeleessä on myös Bladen kaula. kumpaiseenkin olen ollut varsin tyytyväinen, mutta mun värkeissä on kummassakin lakkaamaton kaula. Koitin juuri männäviikolla millbrookissa tuollaista mistä kyselit ja se lakkapinta tuntui käteen "inhottavan limaiselta". Olen JuSun kanssa samaa mieltä, että kannattaa mennä kokeilemaan ja jos muuten tuntuu mukavalta, niin tuo kaula on onneksi helppo operoida. Niin ja se kaulan paksuus on mielestäni aika ohut, mutta ei missään nimessä kuitenkaan "tikku"
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)