Aihe: tallapaloista
1
juhnises
18.12.2006 22:38:16
eli kun floikkaan vaihtaa kieliä niin pitääkö se kielen pää laittaa tuossa tallapalan pohjassa olevaan pieneen reikään? Vai riittääkö että se on siinä pienen palan edessä?
cr4b
19.12.2006 00:21:21
Voisitko hieman selventää kysymystä, minä en ainakaan ymmärtänyt, mistä oli kyse.
It ain't fast enough 'till the fretboard is on fire.
SiwamieS
19.12.2006 09:08:47
eli kun floikkaan vaihtaa kieliä niin pitääkö se kielen pää laittaa tuossa tallapalan pohjassa olevaan pieneen reikään? Vai riittääkö että se on siinä pienen palan edessä?

Joo, just sen 'pienen palan' edessä, johon kiristät sen kiinni sillä kuusiokoloruuvilla.. ok? :)
Take your wings outside, you can't fly in here
juhnises
19.12.2006 17:13:09
hei sori.. ihmettelen vaan ku tallapalojen siitä ruuvista mikä kiristetään menee jengat usein. Vaikka en nytkään päässyt vielä siihen kiristämisvaiheeseen edes. Niin mietin että teenkö jotain ihan väärin
juhnises
19.12.2006 17:14:15
korjausta sen verran että itse tallapalasta siis menee ne jengat
AndyH
19.12.2006 17:42:37
mikä talla? lisenssi ilmeisesti. ei schallerista ole kyllä vielä mennyt yhtäkään
hullu_ukko
19.12.2006 17:47:20 (muokattu 19.12.2006 17:47:54)
mikä talla? lisenssi ilmeisesti. ei schallerista ole kyllä vielä mennyt yhtäkään

Schallerkin on lisenssi ;)
Ja kyllä Schallerinkin saa hajalle jos innostuu kiristelemään niitä ruuveja liikaa.

Ja aloittaja:
Selvennä nyt missä vaiheessa ne jengat ovat hajoilleet? Kiristäessä?
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
juhnises
19.12.2006 18:17:27
Jajep kyllä lisenssi floikka on kyseessä. Ltd:n kitara. Ja nyt tiedän että yleisesti "tiedätte" että kiristän niitä liikaa, mutta siitä ei voi todellakaan olla kysymys. Tälläkään kertaa en päässyt siihen kunnon kiristämis vaiheeseen ja mitä nyt olen nähnyt ihmisten niitä kiristävän niin en niitä kyllä ole liikaa kiristänyt. Kerran jengat meni jo sen ruuvin löysyttämis vaiheessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)