Aihe: Ostin pod xt liven
1
mikkosah
20.12.2006 18:54:12
jumankauta mikä laite..

Nyt on joulunpyhiksi tekemistä..
Lets go through the wall!!!!
Invader
20.12.2006 18:56:05
Onnittelut loistavasta valinnasta. Muista päivittää Line6 Monkeyllä Podin firmware uusimpaan versioon.
Tai sitten ei..
saastara
20.12.2006 18:58:20
Onnittelut loistavasta ostoksesta.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Leo80
20.12.2006 20:25:58
Paljonkos jouduit lyömään €uroja pöytään? ...ai niin ja onnittelut! :)
"Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?"
mikkosah
20.12.2006 20:32:28
Paljonkos jouduit lyömään €uroja pöytään? ...ai niin ja onnittelut! :)

335€ käytettynä. EI mielestäni paha.....
mikkosah
20.12.2006 20:36:09
Miten saan nauhoittamani riffit tai muut muiden kuunneltaviksi? Siis niinkuin täälläon esim. sooloskabassa porukka laittanut linkkejä.......

Nyt kun on toi podi niin nauhoittaminen on niin helppoa että voisi joskus vaikka osallistua skaboihin.
Lego
20.12.2006 20:40:23
Miten saan nauhoittamani riffit tai muut muiden kuunneltaviksi? Siis niinkuin täälläon esim. sooloskabassa porukka laittanut linkkejä.......

Nyt kun on toi podi niin nauhoittaminen on niin helppoa että voisi joskus vaikka osallistua skaboihin.

No lykkää vaikka: www.mikseri.net
oiva tumpeloinen
20.12.2006 20:41:38

Rekisteröidy mikseri.nettiin.

Onko tuossa sun uudessa hankinnassa model packeja?
mikkosah
20.12.2006 20:42:34
Rekisteröidy mikseri.nettiin.

On siinä se junkie juttu mikä siinä on uutenakin mukana.
saastara
20.12.2006 20:54:47

Itsellä oli ostaessa tuossa omassa Podissa tuo Metal Shop mukana, ja täytyypä sanoa, että ei ole sitä tullut laisinkaan käytettyä.. Paremmat hevanderit irtoaa tuosta Plexi-mallinnoksesta kun sitä hieman buustailee..

Joku tykkää, itselle ei ole ollut niistä mitään käyttöä.
mikkosah
20.12.2006 20:56:27
Itsellä oli ostaessa tuossa omassa Podissa tuo Metal Shop mukana, ja täytyypä sanoa, että ei ole sitä tullut laisinkaan käytettyä.. Paremmat hevanderit irtoaa tuosta Plexi-mallinnoksesta kun sitä hieman buustailee..

Onko sulla rouheita soundeja? Jos on niin pistä tänne tulemaan..........
tommiot
20.12.2006 22:14:30

Voiko noita modelpackeja vaihdella laitteesta toiseen? :) Mä voin ostaa sulta Metal Shopin kun hommaan Podin, jos onnistuu.
saastara
20.12.2006 22:34:28 (muokattu 20.12.2006 22:39:52)
Voiko noita modelpackeja vaihdella laitteesta toiseen? :) Mä voin ostaa sulta Metal Shopin kun hommaan Podin, jos onnistuu.

Ei noita käsittääkseni vaihdella voi.. Tai ainkin tämmöisen kuva olen itse saanut. En ainakaan keksi miten tuo voisi onnistua..

E: Onko sulla rouheita soundeja? Jos on niin pistä tänne tulemaan..........

Onhan nuo ainakin omaan korvaan sangen rouheita. Olen vain sangen laiska mitään clippejä nauhoittelemaan. Ehkä jos saan itseäni niskasta kiinni otettua niin toki.

Laita Plexi Leadi vain täysiä tuuttaamaan ja pistä siihen jokin buusteriksi, pientä equtusta ja ávot! Kaulamikillä irtoaa kermaiset leadit tallalla rouheat tykityset.. Puolitukset mukaan niin onkin jo sangen loistava soundipaletti käytössä.
tommiot
20.12.2006 22:38:13
Ei noita käsittääkseni vaihdella voi.. Tai ainkin tämmöisen kuva olen itse saanut. En ainakaan keksi miten tuo voisi onnistua..

E:

Onhan nuo ainakin omaan korvaan sangen rouheita. Olen vain sangen laiska mitään clippejä nauhoittelemaan. Ehkä jos saan itseäni niskasta kiinni otettua niin toki.

Can I remove Model Packs from my Line 6 device or transfer them to a different Line 6 device?
Once you’ve purchased one or more Model Packs and received a License Key, you can use it to activate those Models in any single supported Line 6 product. Once installed, you can remove them and move them to another Model Pack capable Line 6 device, but the Model Packs can only live in one device at a time. You can activate packs in additional units simultaneously by purchasing additional License Keys. If you wish to sell any Line 6 device that contains Model Packs, you have the option to remove them and install them into a different Model Pack capable device, or leave them installed in the device at the time of the sale and ownership of those Model Packs will pass on to the new owner. If you do wish to transfer Model Packs from a device you wish to sell, it is extremely important that you remove the Model Packs from the device before you sell it. Model Packs that are preinstalled at the factory cannot be moved between products.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)