_-SAMI-_ 12.12.2006 16:27:12 | |
---|
päiviä.. elikkäs olisin ostamassa jouluksi uutta vahvistinta ja en osaa päättää kumman noista vahvistimista ottasin http://www.thomann.de/fi/randall_rg_50_tc.htm vai http://www.thomann.de/fi/randall_rg100dg3.htm jotainkin kiinnostas tuo rg 50 mutta en tiedä jääkö sillä rumpalin alle ilman mikitystä kun nykyään h&k:n warp 7 ja ääni häviää kyllä kivasti rumpalin blastatessa.. (saattaa kyllä johtua pienestä treenitilasta) ja lähteeköhän tuosta 50 tc:stä ees death/black metal saundeja.(eli munakasta) :D |
Thule 12.12.2006 16:35:19 | |
---|
RG-50 TC on putkivahvistin, että tehoista en huolehtisi. Sen sijaan sitä äärimmäisintä säröä tuosta ei taida lähteä ilman avustusta. Joku overdrive-purkki eteen, niin luulisi pahimmankin irvistelyn sujuvan. RG100G3 taas on transistoripeli. 100 transistoriwattia luulisi kuitenkin riittävän vaikka vähän kovemminkin heviä mättäisitte. Olen tuon vahvistimen vanhempaa versiota testaillut, ja siitä ainkin lähti todella ärhäkkäät säröt ihan ilman mitään lisäpedaaleita. Kokeile ehdottomasti ennen kuin ostat. Rape. Murder. It's just a kiss away. |
pnorman 13.12.2006 11:50:34 | |
---|
Putkipeli on aina putkipeli, eli pelinä parempi kuin trankkupeli.....toi on kovasti kehuttu tuote alan lehdissä. Jos itse hakisin suht edullista comboa niin se olisi joko tämä tai sitten Peaveyn Valveking. |
Progressiveland 13.12.2006 15:23:19 | |
---|
Olen tuon vahvistimen vanhempaa versiota testaillut, ja siitä ainkin lähti todella ärhäkkäät säröt ihan ilman mitään lisäpedaaleita. Kokeile ehdottomasti ennen kuin ostat. mulla on tuo orkkis rg100 ja siihen tosiaan ei tartte pedaaleja lisäillä.tehojakin riittää,en tosin bändissä soittele mutta joskus oon vetäny kokeeksi täysille et aika perkele mökät lähtee.ainut miinus on että clean on vielä lujempi mutta sen saa korjattua kun laittaa vaikka egun looppiin kiinni niin sitten saa lisää irti. tota putki vehjettä en oo koittanut mutta mitä joskus aiheesta lukenu niin säröt ei oo yhtä tiukat kuin randallin transistorivehkeissa.mutta tämä on vain luettua. eli testaileen jos pystyy(taitaa olla aika heikko mahdollisuus ku maahantuoja puuttuu) tai sitten ostat molemmat ja laitat vähemmän pidetyn myyntii :P kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
Ylilordi 13.12.2006 16:11:58 | |
---|
Itelläni on tuommoinen RG75 G kolmonen ja ei huonoja kokemuksia. Tänään oli esiintyminen kuolun salissa(jonne mahtuu ja myös oli 700 ihmistä). Voluumi oli kakkosella, ja kun sitten vielä multiefektistä choorusta päälle niin kuulu tasaisesti ympäri sitä prkleen isoa salia. Eli jos kliineillä 1/5 volyymistä käytössä niin luulisi riittävän kun kerran sulla on vielä tuo astetta isompi G3 tähtäimessä. Soundin puolesta vähän semmonen köyhän miehen Mesa, alapäässä on munaa pirusti ja yläpää ei ole liian diskantti vaikka itellä mikkeinä onkin Evolutionit. |
Metallica mies 21.12.2006 19:16:51 | |
---|
itellä on tuo RG-50 TC ja kyllä irtoo hevit. Do you know... THE muffin man?? |