Aihe: Dimarzio D Sonic
1
ballfish
29.12.2006 20:55:07 (muokattu 29.12.2006 22:30:46)
Heipsrallaa.

Asensin tuohon Ibaneziini Fernandesin Sustainer-systeemin. Setin mukana tullut tallamikki on vähän kehno, joten tarkoitus olisi heittää se männikköön(=myydä kiskurihintaan). Hakusessa on mikki, joka soveltuu niin raskaampaan osastoon, kuin kevyempäänkin. Hakusessa on myös mikki, jonka soundi on "persoonaton", eli kovin tummasoundista tahi yläpääkirkujaa en halua. EQ näytti Dimarzion sivujen mukaan melko tasaiselta. Ja kuvassa oli Petrucci, joten persoonallisuutta ei löydy ollenkaan. ;)
Ja vielä tälle varmistus. Mikki on siis puolitettavissa kolmeen osaan? Humbucker, "X2N"-puoli ja normi-singlecoil??

Kokemuksia myös tulemaan kiitos!
saastara
30.12.2006 00:51:58
Mikki on siis puolitettavissa kolmeen osaan? Humbucker, "X2N"-puoli ja normi-singlecoil??

Juuri näin on näppylät.. Itse olen ajatellut juuri tuosta syystä tuota tuohon oman RG:n tallaan iskeä.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
fox
30.12.2006 01:00:55

Juuri näin on näppylät.. Itse olen ajatellut juuri tuosta syystä tuota tuohon oman RG:n tallaan iskeä.

Möö, mulla on tuossa ollu jo pitkään menossa yhteen omaan kitaraan, vaan kiireet ja työ on harrastuksia haitannu.. Ja joulun alla oli taas "riittävästi" pikkuremonttia ja osien vaihtoja sukulaisten ja tuttujen kitaroihin.. Kyllä sen vielä laitan..
Se naparuuvillinen kela on joku "kiristetty" Super Distortion, luulen?
Hyvä mikki speksien perusteella tri-sound kytkentään.. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)