Aihe: KMD:n hybridi, kukaan kokeillut?
1
Konsta_87
28.12.2006 19:03:08
Eli tuli tänään vastaan KMD:n briteissä valmistettu parilla putkilla varustettu hybridi, tehoja 100w ja celestionin ämyri, että onko kukaan soitellut? Oon menossa huomenna kyllä testaamaankin, mutta jos jollain ennestään jo kokemuksia, niin jaa ihmeessä.
Johann Onn
28.12.2006 20:24:48 (muokattu 28.12.2006 20:48:35)
Eli tuli KMD:n briteissä valmistettu parilla putkilla varustettu hybridi, tehoja 100w ja celestionin ämyri, että onko kukaan soitellut?

Katso avataria, siitä se vastaus jo selviää.

Mutta kokemuksia ?

On vähän hankala verrata sitä mihinkään, kun se ei kuulosta (täys)putkipeliltä eikä trankulta. Vaan ihan omalta itseltään. Siis parhaimillaan. Pääteputket tekee paljon sen soundiin. Hyvillä putkilla (esim. mun fendereillä) se kuulostaa íhan eri peliltä kuin niillä originaaleilla.

Mutt jos kerran huomenna saat testata itte, niin sitten kuulet.

Mun mielestä: Sen omalla säröllä soitettessa, se sopii parhaiten HC / punk meininkiin.
Varmaan moneen muuhunkin, jos laittaa säröpurkin & muita efektejä eteen / sekaan.
Konsta_87
28.12.2006 23:30:54
ok. Minkälaista hintaa tuosta kannattaisi maksaa?
Oz
29.12.2006 00:15:34

nimimerkki pecholla on tommonen. pistä sille viestiä niin voit ehkä saada jotain tietoa
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Johann Onn
29.12.2006 02:31:44
ok. Minkälaista hintaa tuosta kannattaisi maksaa?

Ei oo aavistustakaan.

Itte maksoin omistani käytetyttä vuonna 1989, joku vähän päälle 4000 markkaa. Siihen aikaan noitten hinnat kyllä oli melkein samalla tasolla kuin putkivehkeiden.

Mutta kai se "1980-luvulta" ja "Made in England" jotain siihen lisää tuo ?.

(Mun noissa on logot hopeanvärisinä. Jotain se väritys niissä merkkas, muistas vaan mitä ?.)
Konsta_87
29.12.2006 18:22:21
Testattu on ja nyt koekäytössä viidenteen päivään asti. Tuntuu aivan hemmetin hyvältä. Sarjassa ''löytö''. Eipä olisi uskonut!
gator
29.12.2006 18:33:47
Katso avataria, siitä se vastaus jo selviää.

Mutta kokemuksia ?

On vähän hankala verrata sitä mihinkään, kun se ei kuulosta (täys)putkipeliltä eikä trankulta. Vaan ihan omalta itseltään. Siis parhaimillaan. Pääteputket tekee paljon sen soundiin. Hyvillä putkilla (esim. mun fendereillä) se kuulostaa íhan eri peliltä kuin niillä originaaleilla.

Mutt jos kerran huomenna saat testata itte, niin sitten kuulet.

Mun mielestä: Sen omalla säröllä soitettessa, se sopii parhaiten HC / punk meininkiin.
Varmaan moneen muuhunkin, jos laittaa säröpurkin & muita efektejä eteen / sekaan.

Fenderin putkilla?? Ei taida putkia väsätä tuo firma.
Oz
29.12.2006 20:28:14

muistaakseni kaveri osti tuommosen joskus aikoineen 1000 markalla. ja edelleen on kyllä sillä käytössä.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Johann Onn
29.12.2006 22:32:34 (muokattu 29.12.2006 22:56:56)
Fenderin putkilla?? Ei taida putkia väsätä tuo firma...

Tsekataan... ..kyllä niitä näköjään ainakin esim.T-kaupasta löytyy.
the Gas Fuzz
30.12.2006 00:55:26
Puhdas kanavahan tossa on ihan siedettävä, hyvillä putkilla siis. Särö oli mun käsissä aikamoista pirinää. Muuntajathan noissa saattaa lasahtaa. Mulla pyöri aikoinaan siis tommonen 100wattinen nuppi muutaman vuoden. Myin pois kun aika tyly soundinen peli Marshallien rinnalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)