Aihe: Soundin löytämisessä ongelmia (zoom G2.1u)
1
TKT
28.12.2006 16:03:47
Elikkäs en tahdo millään löytää sopivaa/tarpeeksi heviä soundia tuohon zoom G2.1u pedaaliini. Vahvistimena toimii Marshallin MG15DFX compo.

Etsin siis sellaista Panteran kitaristin Dimebag Darrellin tyylistä soundia. Alkuaikojen tyylistä (CFH, VDOP ja FBD) soundia. Ei nyt ihan identtinen, mutta edes sinne päin.

Eli jos joku voisi auttaa löytämään tuon tyylistä soundia, koska itse olen saanut aikaan vain paskan kuulosia suhina säröjä.

Kiitos jo etukäteen.
Use My Third Arm
Jubeh
28.12.2006 17:15:13 (muokattu 28.12.2006 17:15:49)
No en mä näistä soundijutuista juuri mitään tiedä mutta itse saan ainakin hyvät hevisäröt ja paljon muutakin irti tuosta laitteesta. Kokeile niitä Mesan rectifieria tai Peaveyn 5150 mallinnuksia, laita paljon midiä, käytä noise gatea, tarkista että sulla on siellä cabi&mic kohdassa asetukset kombolla/kuulokkeilla soittoon sopivat ja laita samalla "kaapin mikitykset" sopiviks.

Ei ehkä kovin Pantera-soundit mutta mun korvia miellyttävät soundit kuitenkin.

E: Voi ne huonot soundit kyllä johtua tosta sun Marsustakin.
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
FunMachine
28.12.2006 18:06:04
Itse soittelen kotona G2:lla suoraan kuulokkeisiin, ja olen huomannut että k.o. efektipurkin kanssa ääneen vaikuttaa yllättävän paljon myös itse kitaran volume + tone potikat.
Kokeile vääntää kitarasta vola täysille ja efektistä gain tai master pienemmälle, tai toisinpäin.
Krice
28.12.2006 18:49:38

Eli jos joku voisi auttaa löytämään tuon tyylistä soundia, koska itse olen saanut aikaan vain paskan kuulosia suhina säröjä.

Syynä voi olla Zoomin mahdollinen kaappimallinnus. Jos se on päällä niin suhinaa tulee kun liittää vahvistimeen.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)