DansQ 26.12.2006 19:50:14 | |
---|
Juu asustelen kiuruvedellä ja paikallisen musiikkiliikkeen valikoima koostuu pitkälti www.f-musiikki.fi sivustolta. Noh he tekevät sen yleensä tilaus työnä josta johtuu etten voi kokeilla soitinta..Joten tarviisin sellasen kepin jolla soitellaan kotona vahvistinta ei tarvitse mainostaa koska meidän naapurissa on sellanen rasittava ukko joka valittaa pienestäkin äänestä joka tulee seinän läpi.Eli sellanen millä soittaa rokkia ja tätä heviä ei tarvihe mikään kallis sitten olla ku kotona tosiaan soitan ei keikkoja eikä mitään. En ole täysi noviisi oon soittanu lähes 4 v pätkittäin.Tabuja, bändissä yms.. Akustinen löytyy mutta haluan sähkökitaran eikä mitään kallis tarvii olla ne saa sinne myös ibanezia en muista sitä sivua rasitti ku se tarjos mulle jumpstart pakettia ja yamahan jotain alotus pakettia. 4v soittanu kuitenkin! Hyvää uutta vuotta vaan kaikille! |
Thule 26.12.2006 19:55:26 | |
---|
Minkälaisessa hintaluokassa liikutaan? Eikös joku asiallinen multiefekti (POD, ToneLab, Boss GT ym.) + kuulokkeet olisi tuossa tilanteessa enemmän kuin paikallaan? Tulisi siihen soitteluunkin huomattavasti positiivista lisäväriä verrattuna sähkökitaran akustiseen soundiin. Rape. Murder. It's just a kiss away. New intelligence arise in emptied bodies. |
DansQ 26.12.2006 19:57:56 (muokattu 26.12.2006 20:27:53) | |
---|
Juu tuota ostan sellasen pienen vahvistimen mihin saa kuulokkeet nii saa sitä ääntä ulos jos joku vaatii mua soittamaan... Rahaa on nyt 86€ hankin lisää koko ajan ja katotaan miten saatte mut vakuutettuu kalliimmista kepeistä =) Edit: yamahan pacifica varmaan olis aika kova jos löytys tohon 230€ jostain niin ku thomannilta, ja sitten erg-121 en tiiä toi taitaa olla se aloittelijoiden keppi...? |
atimoc 26.12.2006 21:05:27 | |
---|
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |
sepra 28.12.2006 09:19:38 | |
---|
Itse törmäsin sellaiseen huomioon ostellessani taannoin uutta kitaraa. Että hinnan olessa 500 euron hujakoillaa, niin suomesta kyllä löytyi kitrara halvemalla kuin saksasta. Kyseessä oli Ibanez ja Schecter. Ei ainakaan Thomann pärjännyt levytukun hinnoille. Eikä saksan Schecterin maahantuoja suomen hinnoille. Hieman tarvitsee kyllä hakea, mutta penelä työllä saa ihan mukavia tarjouksia. Tosin jos jotain kalliimpaa kepukkaa hommaa niin sitten näytti saksasta saavan hieman halvemmalla. |
Jaqqi1991 28.12.2006 14:18:38 | |
---|
Tosin jos jotain kalliimpaa kepukkaa hommaa niin sitten näytti saksasta saavan hieman halvemmalla. Täysin merkkikohtaista mitä saa halvemmalla.. Itte ostin ltd:n 1000 sarjalasien thomannilla 1030€ ja sain 950€ laukun kans (arvo 100€), Laadukkaammat ibanezit on kanssa vähän ylihinnoissa siellä |
Ziggy Bubba 28.12.2006 16:17:50 | |
---|
Täysin merkkikohtaista mitä saa halvemmalla.. Itte ostin ltd:n 1000 sarjalasien thomannilla 1030€ ja sain 950€ laukun kans (arvo 100€), Laadukkaammat ibanezit on kanssa vähän ylihinnoissa siellä Tuo on kyllä totta, aina ei ole T-kaupassa halvempaa kuin Suomessa. Esim. F-musiikki myy Yamahan AES-sarjan kitaroita reilusti saksalaisia halvemmalla. Pacificoista en taas tiedä... Mutta niin, itse aiheeseen. Yamahan Pacificat on perus varmoja kapuloita, irtoaa niin hevit kuin humpatkin. Jack & Dannyn kitaroita ovat monet myös kovasti kehuneet - ovat muuten Yammujakin halvempia... Tiedä sitten laadusta. www.mikseri.net/sigkk My musique |