Aihe: Vahvistinhuoltoa Tampereen seudulta
1
reetu89
31.12.2006 17:31:46
Tervehdys!

Classic 30 päätti alkaa oikuttelemaan, ei liene ensimmäisiä tapauksia , joten pitäisi käyttää se huollossa . Wahwarikellarihan tekee huoltoja nykyään erittäin rajoitetusti niin mietinpä tässä että olisiko Tampereella jotain muuta osaavaa paikkaa, jonne vahvarin voisi kiikuttaa ?
Haulla en löytänyt mitään, eikä Googlekaan auttanut asiaa eteenpäin kun nopeasti vilkasin..
Kai mä sit oon
ReBeat
31.12.2006 20:45:43

Audio-Taso, Jukka Järvinen
Kuninkaankatu 46
33100 Tampere
Puh: 03-2237023
superfly
01.01.2007 00:44:57
Tervehdys!

Classic 30 päätti alkaa oikuttelemaan, ei liene ensimmäisiä tapauksia , joten pitäisi käyttää se huollossa.

Miten se oikuttelee? Näihin saattaa keinot löytyä ihan vaikka täältä kyselemällä, koska noita on täällä ihmisillä paljon ja onhan nuo aika monella muullakin myös hajoilleet, paskoja kun ovat.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
reetu89
01.01.2007 04:10:20
Miten se oikuttelee?

Vahvistin pitää ihmeellistä huminaa/meteliä itsestään. Ikäänkuin matalaa kiertoääntä.
Vaikea uskoa että vika olisi putkissa, kun ne ovat vasta puolivuotta sitten vaihdettu JJ.ksi ja biasoitu samalla , ei toki mahdotonta, että ne olisivat sanoneet itsensä irti.

Audio-Taso, Jukka Järvinen
Kuninkaankatu 46
33100 Tampere
Puh: 03-2237023

Pitääpä tuolta sitten lähteä kyselemään, jos ei täältä joltain löydy ratkaisua..
Tuo siis tekee ihan kitaravahvistimillekkin huoltoa ?
Kai mä sit oon
Vasu
01.01.2007 10:46:29 (muokattu 01.01.2007 10:51:31)
Vahvistin pitää ihmeellistä huminaa/meteliä itsestään. Ikäänkuin matalaa kiertoääntä.
Vaikea uskoa että vika olisi putkissa, kun ne ovat vasta puolivuotta sitten vaihdettu JJ.ksi ja biasoitu samalla , ei toki mahdotonta, että ne olisivat sanoneet itsensä irti.

Vois kokeilla varovasti liikuttaa (hiukan heiluttaa) putkia yksi kerrallaan ja jos humina vaikuttaa häviävän niin irroittaa vikaa aiheuttava putki ja laittaa paikoilleen. Saattaa olla kontakti häiriötä.
ReBeat
01.01.2007 11:13:30

Tuo siis tekee ihan kitaravahvistimillekkin huoltoa ?

Ainakin aiemmin teki juu.
reetu89
01.01.2007 14:01:30
Vois kokeilla varovasti liikuttaa (hiukan heiluttaa) putkia yksi kerrallaan ja jos humina vaikuttaa häviävän niin irroittaa vikaa aiheuttava putki ja laittaa paikoilleen. Saattaa olla kontakti häiriötä.

Kokeilin tuota, eikä helpottanut tilannetta tällä kertaa. Kiitos kuitenkin vinkistä.
Huomasin tuossa vielä sellaisen ilmiön, kun koitin vahvistinta vielä soittaa, että särökanava on ponnetton. Säröä kyllä löytyy, itseasiassa hiukan enemmän kuin aikaisemmin, mutta se menee mössöiseksi ja siitä puuttuu se potku.
Kai mä sit oon
tuffkong
01.01.2007 20:16:54
Omasta peaveystäni alkoi kuulua kummaa huminaa kun lisäsi reverbiä yli klo yhdeksän. Käytin huollossa ja äänet katosivat. Lienee ollut jonkinlainen tyyppivika noissa classic kolmekymppisissä...
Tärkeitä maailmassa on DÄGÄ. DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)