Aihe: Vampirella kikkailua
1
Bentley
06.01.2007 02:40:24 (muokattu 06.01.2007 02:41:02)

Moorientes.

Oon vähä leikkiny mun Vampirella ja Visual Soundin Jekyll & Hyde säröpedaalin kanssa niin en ole oikein saanut kunnon cleania vampiresta aikaseksi jonka kanssa tuo visual soundi toimisi hyvin niin mitäs sanoisitte siihen jos mä hommaisin sen Craten powerblockin, kytkisin sen vampireen ja kytkisin vampiresta "preamp bypass" tilan päälle?

"Preamp bypass" tilassa käsittääkseni on vaa Vampiressa pelkkä Jenssenin elementti toiminnassa eli ei pysty säätään trebleä, bassoa ja middleä.

Myöhemmin kyllä aion hankkia varmaanki Framuksen 2x12" ja ehkä Peaveyn valveking nupin (tai jotain sinnepäin, ei voi tarkemmin tietää vielä) eli tilapäisratkasu ois hyvä keksiä jolla mahdollisesti sais vähä parempaa soundia.

Mitäs sanoisitte tällasesta ideasta / ehdottaisitte?
For those who can't be without the music!
Deranged
06.01.2007 11:19:51
niin mitäs sanoisitte siihen jos mä hommaisin sen Craten powerblockin, kytkisin sen vampireen ja kytkisin vampiresta "preamp bypass" tilan päälle?

En usko että tuo on kovin hyvä idea.

Ennemmin yrittäisin kikkailla Vampiren oman cleanin niin hyväksi kuin mahdollista. Siinäkin jonkin verran on säätövaraa.

Aluksi kaikki efektit pois päältä Vampiresta ja Eq-säädöt kohdilleen-särö päälle ja sävynsäädöt spedusta sopiviksi-efektit päälle ja menoksi.
Krice
06.01.2007 11:22:13

Hommaa joku oikea vahvistin (ei-mallintava). Lähtee cleanit ja jos ei sopivaa säröä ole niin purkin kanssa säröt.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)