Aihe: Yamaha eg-112
1
DansQ
15.01.2007 19:00:20 (muokattu 15.01.2007 19:02:47)
No aluksi piti hankkia microcube ja pacifica 112,Mutta pitäisi niitä lähteä tuolta kuopiosta noutamaan jonne on mukavat 200Km matkaa..

Joten kahtelin paikallisessa musaliikkeessä tota kitaraa (Yamaha eg-112) ja ihan samanlaiselta näytti ja löytyy 1 humppari ja 2 soolo mikkiä.Saisin ton 169e mikä tuntuu tosi houkuttelevalta! No sitten kysäsin näistä Ibanez kitaroista ja Gax 30 olis 181e.
Myyjä sanoi että toi Yamaha olis monipuolisempi ku siinä on 1 humppari ja 2 soolo mikkiä. Enpä sitten tiedä rokkia ja system of a down kamaa soitan eli en mitään ihan mustaa tuskaa.Niin kyllä tuo Yamaha tuntuu paremmalta pitää vielä käydä soittamassa sillä joku päivä,gaxia siellä ei ollu pitäs tilata.

Ei lähetä siitä että "mene kuopioon ostaa pacifica" ei kukaan lähe mua ajaa sinne! Jos sanositte mitä mieltä ootte noista 2 skebasta?

Vahvistimeksi se sano mulle Hughes&Kettner jotain 15w vehettä jossa on särö ja kaiku ominaisuus 150€ se tais sanoa hinnaksi. Vahvistimella ei ole tosin kiire saan lainaan isoveljen tutulta joka soittaa hastala vista socialclub bändissä vahvarin (ehkä kuulleet tästä bändistä?).

Ja olen pahoillani siitä että olen teitä piinannut kymmenillä kitara aiheilla mutta, nämä näyttää lopullisilta vaihtoehdoilta..

Kiitos paljon jo etukäteen!

Edit// En tiedä onko tossa kettus huttusessa muita ominaisuuksia kun nuo mutta, nuo se mainitsi
cruel_destiny
15.01.2007 19:39:22
hastala vista socialclub bändissä vahvarin (ehkä kuulleet tästä bändistä?).

en ole kuullut, mutta sanonpa vaan että pacifica ja microcube, niillä lähtee. Eikä kannata tuijottaa watteja, ne harvoin kertovat vahvistimen laadusta mitään, kaiuttimen koko on paljon tärkeämpi osa volyymin kannalta, mutta sitä ei kauheasti kannata kotisoitossa miettiä.
Surreal life
Bookkeeper
15.01.2007 19:47:19
Ihan toimiva keppi tuo eg-112 on. Body tosin lienee agathista.

Ei sieltä liikkeestä sattuisi löytymään Yammun uutta Eterna-mallia?

http://www.yamaha.com/guitars/produ … 253D62870%252526CTID%25253D,00.html

Muuten about samanlainen, paitsi body on lehmusta. Hinta siinä 170e nurkilla? Yhden pikatestin perusteella vallan mainio soittopeli hintaisekseen.
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
DansQ
15.01.2007 19:59:10
en ole kuullut, mutta sanonpa vaan että pacifica ja microcube, niillä lähtee. Eikä kannata tuijottaa watteja, ne harvoin kertovat vahvistimen laadusta mitään, kaiuttimen koko on paljon tärkeämpi osa volyymin kannalta, mutta sitä ei kauheasti kannata kotisoitossa miettiä.

Joo en mä niihin watteihin tuijotakkaan mutta, microcubea on niin hankala saada täältä jumalan selän takaa xD Kiitti teille kummallekkin niistä vastauksista ja tuon paikan kitarat löytyy www.f-musiikki.fi ja www.levytukku.fi

Joo toi agathis ei oo varmaan mistään parhaimmasta päästä...Noh eiköhän se soittaminen tollakin onnistu :D 4v akustisella soittoo takana. (tosin olen pitänyt pitkiä taukoja aina välissä)

Jos joku on noihin huttus kettusiin enemmän perehtyny tai tietää niitten laadusta nii otan ilomielin infoa vastaan!

Kiitos taas!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)