Akkaset 14.01.2007 16:50:24 | |
---|
Kun illalla juodaan hilpeenä kaljaa niin aamulla ollaan kalpeena hiljaa. |
trih 14.01.2007 17:20:29 | |
---|
Tollanen XV500 olisi kyllä hieno. Hintakin noin pieni... Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Joees 14.01.2007 18:46:18 | |
---|
Tossa on vähän samaa kuin Duesenbergin jossain mallissa. Ronnie Woodillakin taisi olla tuon kaltainen Duesenberg. Aiheeseen. Hieno keppi kyllä :-) Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Artist 14.01.2007 19:14:46 (muokattu 14.01.2007 19:32:01) | |
---|
Headstock ja se helmiäismalli ovat täysin Zemaitis rip-offeja, korealaisella tasolla toteutettuna, joten sympatiaa ei ainakaan heru. Testikokemustahan mulla ei ole. Mielestäni mennään vähän hyvän maun rajojen yli, kun yhden miehen visiota ja tyyliä lähdetään tuolla tapaa kopioimaan (ihan kunnioitettaviakin kopioita on, kuten Dave of England, ja uudet lisenssi-Z:t), vaikka hienoja nuo kieltämättä ovat. Ekaa kertaa kun löysin nuo, ajattelin jopa pitäväni niistä, mutta sitten alkoi tuntua jotenkin pahalta. :( Mitä olen lukenut niin taso ja säädöt ovat vaihdelleet aika paljon. Ei siinä mitään, voihan se olla ihan hyvä kitara. Kunhan nyt purin vähän tätä fiilispuolta ja omasta mielestäni vastuullista kuluttamista tähän, mutta voi jättää huomiotta ja siltä tuntuu. Eikä näin olisi edes saanut sanoa, koska tunnetusi hyvä bisnes = hyvä meininki. "Cos the back of the class is where I'm from" |
Kiinankeisari 14.01.2007 19:24:57 | |
---|
kitaroista en tiedä, mutta samalta sivustolta löytyvät mikit ovat ainakin yhden kappaleen kokemuksella melko loistavia, suorastaan naurettavan hyviä jos hinta otetaan huomioon. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Joees 14.01.2007 20:07:53 | |
---|
Headstock ja se helmiäismalli ovat täysin Zemaitis rip-offeja, korealaisella tasolla toteutettuna, joten sympatiaa ei ainakaan heru. Testikokemustahan mulla ei ole. Mielestäni mennään vähän hyvän maun rajojen yli, kun yhden miehen visiota ja tyyliä lähdetään tuolla tapaa kopioimaan (ihan kunnioitettaviakin kopioita on, kuten Dave of England, ja uudet lisenssi-Z:t), vaikka hienoja nuo kieltämättä ovat. Ekaa kertaa kun löysin nuo, ajattelin jopa pitäväni niistä, mutta sitten alkoi tuntua jotenkin pahalta. :( Mitä olen lukenut niin taso ja säädöt ovat vaihdelleet aika paljon. Ei siinä mitään, voihan se olla ihan hyvä kitara. Kunhan nyt purin vähän tätä fiilispuolta ja omasta mielestäni vastuullista kuluttamista tähän, mutta voi jättää huomiotta ja siltä tuntuu. Eikä näin olisi edes saanut sanoa, koska tunnetusi hyvä bisnes = hyvä meininki. Niinno juu. Mä kelasin et joku tuli vielä enemmän mieleen kuin Duesenberg. Zemaitishan se joo oli. Periaatteessa ei tuossa mitään sinällään. Kysyntää varmaan kuitenkin on tuollaisille kepeille. Alkuperäiset Zemaitikset kun maksaa jalkoja ja käsiä. Lisensseistä ei mitään hajua. Kyllä mä voisin tuollaisen ottaa jos soundi ja muu skulaa... Ja noista en voi mitään sanoa kun en oo kokeillut moista. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Artist 14.01.2007 20:20:48 | |
---|
Niinno juu. Mä kelasin et joku tuli vielä enemmän mieleen kuin Duesenberg. Zemaitishan se joo oli. Periaatteessa ei tuossa mitään sinällään. Kysyntää varmaan kuitenkin on tuollaisille kepeille. Alkuperäiset Zemaitikset kun maksaa jalkoja ja käsiä. Lisensseistä ei mitään hajua. Kyllä mä voisin tuollaisen ottaa jos soundi ja muu skulaa... Ja noista en voi mitään sanoa kun en oo kokeillut moista. Niin, siis tarkoitin tuolla lisenssijutulla sitä, että Zemaitiksia on pari vuotta valmistettu Japanissa lisenssillä, sekä kalliimpaa custom-sarjaa että edullisempaa GZ-sarjaa (jota Greco valmistaa). Sitten on joitain valmistajia, jotka tekevät ns. samassa hengessä olevia soittimia. Kysyntää varmaan voi olla, mutta itseäni vähän häiritsee tällainen, että tehdään mahdollisimman halvalla ja sitten kerätään fyrkat talteen, varsinkin tapauksessa jossa kopioitavan tuotteen filosofia on ollut se, että tehdään mahdollisimman laadukas ja soittajalleen justiinsa sopiva soitin, ilman suurempia voittotavoitteita. Mutta eipä siinä mitään, tämmöistähän tämä on ollut ja tulee olemaan ja löytyy multakin kopiokitara, ehkä vähän turhan kärkkäästi tässä olin kommentoimassa. :) "Cos the back of the class is where I'm from" |