Aihe: P-90-mikki ei pysy paikallaan.
1
nappo
17.01.2007 18:20:05
Jep. Kaulamikin kanssa ongelmia. Mikki lonksuu bodysta kieliin päin ja takaisin. Tuhdimmin soitettaessa lyö kieliinkin kiinni. Kuoren päällä olevia kahta ruuvia olen kiristänyt, mutta se ei tuonut ratkaisua ongelmaan. En ole avannut mokomaa vielä, joten en tiedä mikä siellä on vikana. Millainen rakenne siellä kuorien alla on ja miten tuon saisi pysymään ruodussa. Itse mikrofoni toimii niinkuin pitääkin.

Kitara on Gibson Les Paul Faded DC

Kiitos.
Lets fucking die!
Jormaz
17.01.2007 18:24:48
Siellä pitäis varmaan olla jouset mutta ei oo.
Miees...
P2
17.01.2007 18:26:34
Kuulostais siltä, että kiinnitysruuvit eivät enää pidä. Lähteekö mikki irti vetämällä? Jos lähtee, vanhoihin reikiin tulitikkua ja liimaa ja ruuvit takaisin kiinni.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
nappo
17.01.2007 18:27:01
Kyllä siellä varmaan jouset on, ainakin siltä tuntuu kun painelee mikkiä alaspäin. Ihmetyttää vaan nuo ruuvit, kun kiristäminen ei vaikuta millään tavalla.
Lets fucking die!
Jormaz
17.01.2007 18:28:07
Sitten ei muuta kuin mikki irti ja tähystämään.
Miees...
fox
17.01.2007 18:30:18

Kyllä siellä varmaan jouset on, ainakin siltä tuntuu kun painelee mikkiä alaspäin. Ihmetyttää vaan nuo ruuvit, kun kiristäminen ei vaikuta millään tavalla.

Sen verran kiristetty, että kierteet "korkanneet".. Tulitikkua ja Erikeepperiä reikiin, mahdollisesti solukumia (hiirimatosta leikkaat) paloja mikin alle, pysyy ryhdissään, ja mahdollisesti jämerämmät jouset. Noilla pitäs korjaantua hyväksi.
"Kyllä minä taas jaksan, äsken vähän väsytti..."
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
nappo
17.01.2007 21:07:42
Kiitoksia neuvoista, täytyypä laittaa kuntoon.
Lets fucking die!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)