Aihe: ebay:hin ilman luottokorttia?
1 2
Puoskari
29.08.2006 13:07:30
siinähän se sitten olikin.
Musiikki on perseestä.
PIM
29.08.2006 13:11:34
No turha kai tässä on sit enää mitään kommentoida. Lukkoon vaan;)
Titares
29.08.2006 13:19:38 (muokattu 29.08.2006 13:21:30)
Käytä www.paypal.com tai vastaavaa - jos myyjä hyväksyy. Itse en kyllä pidä siitäkään ja lopetin käytön lopulta roskapostien tms. takia. Siihen asti homma pelasi oikein miellyttävästi. Jotkut ottavat maksun mielellään myös shekkinä tai voithan varsinkin EU:ssa helposti ja halvalla maksaa suoraan tilillekin. Se ainakin sopii melkein kaikille myyjille, kunhan vain saavat maksun etukäteen.
Puoskari
29.08.2006 13:37:39
tarkotin nyt lähinnä, että miten saa rekisteröityä ebay accountin ilman luottokorttia.
Musiikki on perseestä.
penatuna
29.08.2006 14:32:56
Itselläni on nordean visa electron, ja sillä ainakin onnistui paypal-tilin luominen ja rahojen siirto.
LaXu
29.08.2006 14:56:06
Minä rekisteröin vuosia sitten tilin eikä ainakaan silloin tarvinnut luottokorttia. Voisit ehkä kokeilla onnistuuko rekisteröinti eri tavalla esim. ebay.co.uk tai ebay.de kautta. Samat tunnukset toimivat kaikissa kuitenkin muistaakseni. Itse käytän eBayta ebay.comin kautta koska saa kaiken englanniksi. Vituttaa vaan kun eBayn haussa ei ole valittavana "items located in Europe."
oiva tumpeloinen
29.08.2006 14:57:10
Onnistuu, jos sulla on "luotettava" sähköpostiosoite. Siis semmoinen osoite, josta pystyy tarkastamaan sun henkilötiedot oikeiksi.
joukov
29.08.2006 14:59:39 (muokattu 29.08.2006 15:00:04)
Ebay.co.uk kautta saa kaiken englanninkielisenä ja hakuvalikkoon: UK only, European union, Worldwide.
"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
askomiko
29.08.2006 15:43:00
Mie arvon ihan fiilispohjalta ebay.de :ssä. Siellä voi aiemmin rekisteröityä siten että ebay lähettää kirjeen kotiisi, ja kirjeessa olevalla salasanalla saat rekisteröinnin loppuun. Kitaravahvarini hommasin sitten, ja nyt katselen kuola valuen kameroita...
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
LaXu
29.08.2006 15:47:32
Ebay.co.uk kautta saa kaiken englanninkielisenä ja hakuvalikkoon: UK only, European union, Worldwide.

Kiitos tiedosta, enpä ollut tuota huomannut. Heitin Operaan pikahakuihin että hakee EU-maista. Säästyypä nyt erikseen Saksan ja Iso-Britannian eBayn selaamiselta.

Tässä taas näkyy tuo hölmösti toteutettu eBayn lokalisointi. Mielestäni olisi parempi jos kaikissa olisi kaikki vaihtoehdot valittavana.
Nuutpok
29.08.2006 22:28:03
Onko muuten luotettavaa jengiä ollut liikenteessä? Meinaan, että uskaltaako edes lähteä leikkimään kun on aina vaara tulla huijatuksi :x
PIM
29.08.2006 22:42:20
Onko muuten luotettavaa jengiä ollut liikenteessä? Meinaan, että uskaltaako edes lähteä leikkimään kun on aina vaara tulla huijatuksi :x

Sen verran kauppaa tullut käytyä saksalaisten kanssa että ennemmin minä uskallan huutaa jotain ebay.de:stä kuin kotoisesta huuto.net:stämme. Ei saksalaisia turhan päiten pidetä pikkutarkkana väkenä, kaikki tavarat on aina ollut viimeisen päälle tiptop ja hyvin pakattuja tullessaan perille.
mvirta
29.08.2006 23:04:10 (muokattu 29.08.2006 23:05:22)
Joo, samanlaisia kokemuksia sakemanneista.

Ostin marsun nupin.. hienosti patjaan käärittynä pakattu tukevaan laatikkoon. Putket oli irroitettu ja erikseen pakattuina kiinnitetty paketissa niin etteivät päässeet heilumaan. Ne oli myös numeroitu siten, että sain laitettua putket alkuperäisille paikoilleen. Vahvarista löytyi putkenkantojen vierestä pieniin teipinpaloihin kirjoitettuna vastaavat numerot.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
Nuutpok
29.08.2006 23:08:38
hyviäkin ostoksia tehneet? :)
Carama
29.08.2006 23:09:58
Mulla on myös vain hyviä kokemuksia Ebaystä..Jenkeistä on tullut kitara ja Saksasta nuppi ja molemilla kerroilla on hyvin pakattu ja jouhevasti käynyt maksut,lähetykset ja vastaanotot!. Kitaran joutusin luonnollisesti noutamaan Tullista,mut nuppi tuotiin kotiovelle asti...maksut suoritin Paypallin kautta.
Oppis vaan soittamaan..
mvirta
30.08.2006 21:55:35
hyviäkin ostoksia tehneet? :)

Nojaa, miten sen nyt ottaa.. Marsu SL-X:n huusin hintaan 516 EUR + 30 EUR postit itselleni synttärilahjaksi. Hyvä rokkinuppi, ei tartte kun piuhan ja kitaran. Pedaalit lensi nurkkaan.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
sihvoh
31.08.2006 15:09:24 (muokattu 31.08.2006 15:11:09)
Kyllä eBay on tosiaan rock! Itse olen tilannut kamaa Saksasta, Iso-Britanniasta, Tsekin tasavallasta, Australiasta, Argentinasta, Ukrainasta, Georgiasta, Virosta, Japanista, USAsta, Venäjältä, Ranskasta, yms...

Kaikki tilatut tavarat ovat tulleet perille. Kerran pari halvahkoa 12AX7 putkea oli pakattu sanomalehteen ohueen kuplamuovikirjekuoreen ja rikkihän ne olivat, mutta muutoin erittäin hyvin toimii tämä globaali kaupankäynti. Pari kitaraa olen ostanut jopa EU-pankkisiirrolla, tosin Saksasta ja kaverilta johon uskalsi luottaa.

EDIT: Mikäli tavara on särkyvää ja vähänkin epäilee lähettäjän pakkaustaitoja, kannattaa kysäistä ennen lähetystä, miten tavara on tarkoitus pakata ja toimittaa.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Flopp
16.01.2007 15:17:00
Tää nyt vähän offtopic, mutta ei tuohon PayPaliinkaan kannata ihan täysin luottaa. Itse olen tehnyt tasan kaksi kauppaa paypalin avulla, kummassakin itse myyjän roolissa. Jälkimmäisessä tapauksessa sain tuotteen myytyä, ostaja laittoi maksun paypalilla, tarkistin asian ja ilmoitin postittavani tuotteen seuraavana päivänä. Ostaja oli siis jostain Saksanmaalta. Noh seuraavana päivänä kävin vielä hätävaran liioitteluna tarkistamassa Paypalista tilini ja kuinkas ollakkaan, paypal olikin vetänyt rahat tililtäni pois ja hetken utelun jälkeen sain selville että ostajan paypal-tili oli mallia hax. Jos olisin tuotteen postittanut, niin enpä ois saanu kumpaakaan; rahoja taikka tuotettani takaisin. Vähän kummastuttaa, kun paypalkin mainostaa sivuillaan asioimisen olevan turvallista.
Spike
16.01.2007 15:25:19
Visa Electronillakin voi sitten maksaa joissain paikoissa...
Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart!
Guitar Hero
16.01.2007 15:26:58
Itselläni on nordean visa electron, ja sillä ainakin onnistui paypal-tilin luominen ja rahojen siirto.

Oho toi ol hyvä juttu.. kiitos siitä
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)