efunkelist 11.06.2006 00:53:11 | |
---|
http://www.espguitars.com/guitars_hybrid.html Tuollaista olen harkinnut vaan kun menin kauppaan kahtomaan ei sitä siellä enää ollutkaan. Joku ehti ensin. No, odotellessani uutta saapuman jotta pääsis testaamaan ja ehkä ostamaan niin tässä ootellessa kyselen josko kukaan teistä on tuota kokeillut ja kertoisi mitä ootta mieltä? Soittelen kaikenlaista ja periaatteessa tekisi mieli kyllä ostaa ihan erilainen kitara "sitä ikiomaa musiikkia varten" mutta tuo kun nyt vaan paperilla näyttäisi olevan just sellane peli mikä toimis mun bändille kuin tilattuna. Tallamikillä räyhää rokkimättöä aina hevihköön asti ja kaulamikillä heleitä kauniita puhtaita ja funkkia myös. Erityisesti haluaisin kuulla mitä ootte mieltä tallamikin isoista säröistä, tai ylipäätään noista mikeistä. Kun toivottavasti niitä ei tarttis lähteä vaihtamaan siksi että tuossa kitarassa ylipäätään houkuttaa edukas hinta. Jäisi rahaa muuhunkin. Skaalasta en o niin varma kun oon tottunu straton 25.5" mittoihin mutta kaippa pienempäänkin sormi tottuu.. Kunhan toisinaan käytettävät alavireet ei menisi ihan spagetiksi. No, on ne ennenki lespoillaki heviä rouhineet ja hyvältä kuulostanu. Toi kyllä näyttäis tosiaan olevan "hybrid". Ihan kuin sekoitettu telecaster/SG-meininkiä? |
Räbbänä 11.06.2006 01:26:40 | |
---|
Tuo Hybrid on kyllä mielenkiintoisen oloinen kepakko. Pitäs päästä testailemaan. Ihan kivan näköinen se ainakin on. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
PoLFus 11.06.2006 01:50:43 | |
---|
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
kojones 11.06.2006 07:21:50 (muokattu 11.06.2006 07:25:47) | |
---|
http://www.espguitars.com/guitars_hybrid.html Ihanhan tuo vaikuttais mukavalta peliltä. Yksi asia, joka itseäni häiritsee on nuo otelautamerkit, ylemmässä linkissä ovat nuo liput, mutta Musamaailman ja T-kaupan sivuilla onkin tyyliin paremmin sopivat dotit. Jos kitaran hinta on alle 600e ja osat on tuota luokkaa niin eipä ainakaan huonolta kaupalta vaikuttaisi. JB tallamikkinä on ainakin omaan korvaan just se, mistä ne rähinäsoundit irtoaa. SG + JB + TM10 = selkeä ja aggressiivinen rähinä, joka vaatii että kieliä lyödään kovaa. Meikä tykkää. Toi kyllä näyttäis tosiaan olevan "hybrid". Ihan kuin sekoitettu telecaster/SG-meininkiä? Vastakohdat kohtaa, tosin molemmat jakaa mielipiteitä tehokkaasti. |
efunkelist 12.06.2006 17:36:00 | |
---|
Ei o muutkaan päässy testailee? No testailemaan sitten jos noin kiinnostaa ja tänne kertomaan kokemuksia. Mulla menee varmaan pari viikkoa ennenku pääsen hesaan katto oisko tuota mallia tullut näytille. Huomenna käyn kuopiossa ja täytyy siellä katsoa oisko viking musiikissa. Polttelis kyllä jo ostaa uusi kitara vaikka sitä oon ostamassa ehkä syksyllä vasta. Tai pahimmillaan vasta talvella. Ja tavalliseen tapaan tuo on niin pitkä aika että sitä ennen saattaa tapahtua jotain joka johtaa budjetin uudelleenohjaamiseen :/ |
Dinorocker 12.06.2006 21:17:29 (muokattu 12.06.2006 21:22:26) | |
---|
Pikaisen testin perusteella hyvä ja sopivasti erilainen kitara, sopii moneen menoon. Tärkeä ainakin mulle; ni kannattaa kuunnella sitä akustista sointia. Outrider |
efunkelist 17.01.2007 08:05:02 | |
---|
Nostelua. Puuroa on syöty ja säästötilillä ois juuri ja juuri €600 ...paha vain että edessä on muutto, vähän riskaabeli ajankohta tehdä investointeja. GAS on paha... http://www.musicstorekoeln.de/is-bi … ;ProductUUID=0&JumpTo=OfferList Tosin kitaraa en lähde tilaamaan, kyllä se pitää omin käsin räplätä ja kaupasta hakea, en vain ole nähnyt noita missään... Onko kukaan muu? Tuleeko muuten mieleen artisteja jotka tuollaista ois soittanu? Espin sivuilla on joku William Duvall, tuntematon mulle |
Dinorocker 17.01.2007 08:27:13 | |
---|
Outrider |