Aihe: ESP Eclipse I CTM
1
kipu69
10.11.2006 15:09:20
ESP Eclipse I:n tai vastaavan omistajat ja siitä tietävät , kertokaa kokemuksia ja mielipiteitänne! oli kokeiltavana tuollainen pari päivää ja nyt olis mahdollisuus ostaa suht edullisesti kyseinen skeba, käytetty kylläkin. tällä hetkellä on soitossa esp ltd vb-400 baritoni. siihen olen ollut tosi tyytyväine mut kaula painoisuus on alkanut häiritsemään kovasti. en vaan ole varma haluaisinko luopua tuosta. Varmaa on vain se että toinen pitää valita, ei ole varaa molempiin..
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi...
JLM
14.11.2006 15:57:53

Reilu pari vuotta on tullut soiteltua Eclipse I mallilla, siis sellaisella jossa on Duncanin alnico pro II mikit. Eipä oikeastaan mitään valittamista... Soundia löytyy laidasta laitaan, vire pysyy ja mikään osa ei ole pudonnut matkalle. Hihnatapit on kyllä aika huonot omassani...
Mikk
25.11.2006 18:16:15
loistava kitara!!!ite oon soitellu eclipsellä pari vuotta,enkä enää muista kitaroista haaveile.ainoa itkun aihe on mullakin ne hihnatapit;takimmainen tippu kesken keikan.ei naurattanu silloin:)kenties tyyppivika...???oman espini mikit on emg85x2.suosittelen keppiä lämpimästi
www.svartmalt.com
Makelele
25.11.2006 18:20:28
Minä kyllä tuon hintaluokan soittimessa käyttäisin hihnalukkoja ettei varmasti tippuisi lattiaan.
Sleepless
25.11.2006 18:22:20 (muokattu 25.11.2006 18:24:06)
loistava kitara!!!ite oon soitellu eclipsellä pari vuotta,enkä enää muista kitaroista haaveile.ainoa itkun aihe on mullakin ne hihnatapit;takimmainen tippu kesken keikan.ei naurattanu silloin:)kenties tyyppivika...???oman espini mikit on emg85x2.suosittelen keppiä lämpimästi

Siis lähteekö se tappi irti kitarasta? Sehän on melkein kaikissa uusissa skeboissa ongelmana. Itse korjaan sen laittamalla tulitikkuja ja liimaa siihen reikään ja sitten ruuvaan hihnatapit kiinni. Ei lähde tapit enää irti.

EDIT: Näyttää kuvassa kyllä niin pienelle nuo tapit, että taisi olla kyse hihnan irtoamisesta tapista.
Hiljaa hyvä tulee.
Mikk
25.11.2006 19:00:21
ruuvihan se sieltä tipahti
www.svartmalt.com
JLM
01.12.2006 19:04:59

Siis lähteekö se tappi irti kitarasta? Sehän on melkein kaikissa uusissa skeboissa ongelmana. Itse korjaan sen laittamalla tulitikkuja ja liimaa siihen reikään ja sitten ruuvaan hihnatapit kiinni. Ei lähde tapit enää irti.

EDIT: Näyttää kuvassa kyllä niin pienelle nuo tapit, että taisi olla kyse hihnan irtoamisesta tapista.

Omassani ei ole ruuvit lähteneet irti, mutta tapit on niin huonon muotoiset ettei niissä pysy mikään lukoton hihna. Lukkohihna ratkaisi ongelman.
kipu69
23.01.2007 13:55:42
Tuli sitten ostettua ESPi. vähän aikaa kun sitä oli katellu niin huomasin että sehän onkin eclipse -II vb, jenkkimalli siis. eipäs haitannu olleskaan kun pidän enemmän tuos muodosta...
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi...
Guitaristi
23.01.2007 14:35:32

Tuli sitten ostettua ESPi. vähän aikaa kun sitä oli katellu niin huomasin että sehän onkin eclipse -II vb, jenkkimalli siis. eipäs haitannu olleskaan kun pidän enemmän tuos muodosta...

Jenkkimalli? Öhöm, tekeekö ESP Amöörikässäkin joitain malleja? Valaiskaa tyhmää, olen aina ollut siinä käsityksessä että espit tulevat jaappanista...
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
McNulty
23.01.2007 14:40:51
Jenkkimalli? Öhöm, tekeekö ESP Amöörikässäkin joitain malleja? Valaiskaa tyhmää, olen aina ollut siinä käsityksessä että espit tulevat jaappanista...

Eivät tee jenkeissä, mutta tekevät soittimia myös jenkkilän markkinoille... ylläri!!!
Siellä ei saa näes liikaa muistuttaa G-pajan Les Paulia ettei tule selkkausta. Siksi siis erilaiset potikoiden sijoittelut ja runkomuodot!
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
Rypsolisti
23.01.2007 15:38:16
Siksi siis erilaiset potikoiden sijoittelut ja runkomuodot!

Eikö potikatkaan saa olla samassa paikassa?
Fender Stratocaster '62
HeBeHu
23.01.2007 22:00:55 (muokattu 23.01.2007 22:02:59)

Kyseisen kepin omaan ja ihan tyytyväinen olen ostokseen ollut. Miellyttävä soittaa ja ainakaan vielä ei ole laadun puolesta ollut mitään sanomista. Kesän alussa tosin koettivat tarjota minulle soitinta, jossa oli kaula kiero ja naarmuilla muutenkin. Mutta tämä kai enemmänkin myyneen liikkeen, kuin soittimen vika.

En osaa tuosta, hihnatappien irtoilusta mitää sanoa, sillä itse vaihdoin samantien lukittuvat hihnalukot, jolloin siis tapitkin vaihtuivat uusiin.

Omakuvasta löytyy paljastava kuva.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)