sarvsi 31.01.2007 12:59:05 (muokattu 31.01.2007 13:04:09) | |
---|
Omaa tyhmyyttäni olen joskus jättänyt vanhan gibsonini ja muuta kampetta Rauman vanhalle vesilaitokselle lojumaan. Luovuimme treenikämpästä ja uudet haltijat piti olla jotain tutun tuttuja, joten jätin kamat sinne kun ei ollut muutakaan paikkaa siinä vaiheessa. Ja sinne ne sitten jäi.. Aikaa tästä on jo kai viitisen vuotta. Sinne jäivät silloin Gibson ja Dunlopin Cry-Baby. Ja kaverilta vielä Marsun 4x12" harmaa bassokaappi. Jos jollain olisi tietoa nimenomaan tuon SG:n sijainnista niin olisin todella kiitollinen. Tuntomerkkejä : polttomerkattu Gibsonin logo, tallamikkinä krominen humppari, kaulamikki alkuperäinen musta. Plekusuoja taisi olla vaihdettuna kaameaan metallista sorvattuun härpäkkeeseen. orkkiskuva: http://www.everythingsg.com/catalog … brand%20-%20The%20SG%20Standard.jpg Kitarassa on iso kasa tunnearvoa meikäläiselle, joten ilmoitelkaa jos tunnistat vermeen. Katsotaan sitten korvauksesta jos kitara jostain löytyisi, tietty tyhmältähän se kuulostaa ostaa oma kitara takaisin. Saako löytäjä pitää..? Jani 044-3060630 |
Wahi 31.01.2007 15:15:58 | |
---|
Ihmettelen, että miten tuo voi olla mahdollista? Miten voi unohtaa kamat jonnekin kämpälle? |
ejhfi 31.01.2007 15:35:58 | |
---|
Niin, että nyt sitten viiden vuoden päästä tuli kitaraa ikävä? En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Iron Horse 31.01.2007 15:49:03 | |
---|
Kitarassa on iso kasa tunnearvoa meikäläiselle Ja nyt vasta ikävä ? |
WinterMad 31.01.2007 15:52:17 | |
---|
Mene sinne reenikselle ja hae ne kamat? Ota selvää nykyisistä bändeistä? Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh? |
pths 31.01.2007 15:57:25 | |
---|
Ja nyt vasta ikävä ? fiksua kääntää puukkoa haavassa? |
Hannu H. 31.01.2007 16:03:18 | |
---|
fiksua kääntää puukkoa haavassa? lähinnä tällä varmaan haettiin sitä että miksi jättää tunnearvoa sisältävä kitara viideksi vuodeksi treenikselle jota ei enää itse käytä.. |
lxi 31.01.2007 16:08:05 | |
---|
fiksua kääntää puukkoa haavassa? No, puukko on kyllä oma ja haavakin itseaiheutettu. |
Iron Horse 31.01.2007 16:43:30 | |
---|
fiksua kääntää puukkoa haavassa? Tarkoitin lähinnä sitä, että ei olis kannattanu puukoilla leikkiä ollenkaan |
cruel_destiny 31.01.2007 16:50:12 | |
---|
on täällä kyllä loistavaa porukkaa! :D hyviä vastauksia taas, niin mnet meininkiä. Koitetaan edes auttaa vaikka vahinko on jo tapahtunut, ei siitä kannata enää pottuilla. Varmaan koittanu jo ettiä vähäsen aikaa kitaraa, kun muistanut kuinka ihanalta se tuntui. Suosittelen lähettämään kitaraliikkeisiin kyselyitä jos on heidän kauttaan vaikka jossain vaiheessa kulkeutunut, saattavat jopa tietää. |
Härski 31.01.2007 16:53:56 | |
---|
Koitetaan edes auttaa vaikka vahinko on jo tapahtunut, Vähän sama, kun Ben Matlock tulis kyselemään aikojen takaa täältä ratkaisua jonkun henkilön murhaan. Saattais olla hiljaista edelleen ja jengi vaan naurais Benin harmaalle puvulle. |
Joees 31.01.2007 18:22:31 (muokattu 31.01.2007 18:25:19) | |
---|
on täällä kyllä loistavaa porukkaa! :D hyviä vastauksia taas, niin mnet meininkiä. Koitetaan edes auttaa vaikka vahinko on jo tapahtunut, ei siitä kannata enää pottuilla. Varmaan koittanu jo ettiä vähäsen aikaa kitaraa, kun muistanut kuinka ihanalta se tuntui. Suosittelen lähettämään kitaraliikkeisiin kyselyitä jos on heidän kauttaan vaikka jossain vaiheessa kulkeutunut, saattavat jopa tietää. Niin perseestä kun tuo onkin niin vähintäänkin hämmentävä tapaus. Kelaa nyt, viis vuotta. Luulen ma jotta ihmettelevät musaliikkeissäkin kaikesta huolimatta jos koko stoorin meinaat kertoa. E: Kuitenkin, onnea metsästykselle. Toivottavasti löydät kadoksissa olevan roinat! Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
janik 31.01.2007 18:29:46 | |
---|
Ja kaverilta vielä Marsun 4x12" harmaa bassokaappi. Mä olen myös tuota kaappia metsästänyt, jos siis on Laten kaapista kyse? |
sarvsi 31.01.2007 21:05:19 | |
---|
Joo Laten kaappihan se. Olin jo menettänyt toivon ton kitaran suhteen, mut sain vinkkiä et tänne kannattaa pistää kyselyä... No näköjään :) Ainakin kovasti tuntuu aihe herättävän keskustelua... Toisaalta ei se maata kaada jossei sitä löydy, korjailtu romuhan se loppupeleissä oli (kaula murtunut jossain vaiheessa). Sen vois pistää seinälle ja muistella kuinka sormet verillä joka ilta junnuna treenattiin. |
Tympee Huttunen 31.01.2007 21:07:45 | |
---|
^Hyvä, että laitoit ilmoituksen. Varkaus on aina varkaus. Aika huonot saumat on varmaan löytämiseen, mutta ei sitä koskaan tiedä. |
J.RA 31.01.2007 21:57:47 | |
---|
Varkaus on aina varkaus. Niinhän se on. Mutta jos mun kämpiltä tulisi jotain hakemaan viiden vuoden jälkeen, niin mitään et kyllä varmasti löydä. Toki, jos on jotain kalliimpaa kyseessä niin jo itse ottaisin yhteyttä ja kysyisin mikä on meininki tavarankohdalla. On myös niitä jotka innokkaana pistää vaikka myyntiin. -Sellasta se vaan on- |
papitsu 31.01.2007 22:10:32 | |
---|
Mutta jos mun kämpiltä tulisi jotain hakemaan viiden vuoden jälkeen, niin mitään et kyllä varmasti löydä. Minä sain kyllä tuosta semmoisen kuvan, että on pitemmän aikaakin tuota keppiä etsiskellyt, mutta nytten vasta keksinyt laittaa ilmoitusta tänne... No tiiä häntä. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
ejhfi 31.01.2007 22:17:32 | |
---|
Ainakin kovasti tuntuu aihe herättävän keskustelua... Toisaalta ei se maata kaada jossei sitä löydy, korjailtu romuhan se loppupeleissä oli (kaula murtunut jossain vaiheessa). Gibson korjailtuna romu? No jaa, miten sen kukin haluaa sitten nähdä. Anyway, ei ole ainakaan Raumalla tahi muutenkaan lähiseuduilla toistaiseksi tullut vastaan. Oletko kysellyt onko moista tarjottu Malmstenille missään vaiheessa? Ei sarjanumeroa sattuisi oleman tallessa? Siitäkin voisi olla hyötyä. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Twinkle 01.02.2007 09:30:28 | |
---|
Minen jaksa uskoa kyllä että noita vehkeitä tulee enää löytymään koskaan, etenkään jos ne kämpän omistajatkaan ei tienny niistä mitään. Tosin en nyt siis varmaksi taas tiedä onko nämä vehkeet hukkuneet vai varastettu? Gibson korjailtuna romu? No jaa, miten sen kukin haluaa sitten nähdä. No esim huonosti korjailtuna ja elämää nähneenä, rikkinäisenä mikä hyvänsä soitin on romu. En tiedä kyseisestä soittimesta, mutta jos sitä haetaan vaan tunnearvon perusteella niin ei se varmaankaan ollut ihan viimeisen päälle kuitenkaan. |
sarvsi 01.02.2007 10:43:31 | |
---|
No esim huonosti korjailtuna ja elämää nähneenä, rikkinäisenä mikä hyvänsä soitin on romu. En tiedä kyseisestä soittimesta, mutta jos sitä haetaan vaan tunnearvon perusteella niin ei se varmaankaan ollut ihan viimeisen päälle kuitenkaan. Just näin. Ja en kyllä puhuisi tässä tapauksessa varkaudesta. Itsehän sen sinne jätin. |