Aihe: Koch Twintone II:sta hevimpää soundia?
1
bliikki
30.01.2007 21:38:39
Kertokaapas Twintone II:sta testailleet, että lähteekö tuosta hevimpään musiikkiin sopiva tiukka demppisoundi, vai onko alapää löysempi ja tukkoisempi ja tartteis jonkun boostin? Sen verran kaukana on lähin testiapaja, ettei viitsi lähteä sinne asti pyrkimään suotta. Mitä alkuperäisen Twintonen clippejä kuulin, niin vähän tukkoiselta vaikutti. Liekö säädöistä kiinni. Vai onko tuo OD+ -ominaisuus juuri tuota varten uutena? Rupes kiinnostamaan nuo Kochit Englien rinnalla.
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Eemil
30.01.2007 22:17:31
Särön määrästä ei jää kiinni. Särö on Engleihin verrattuna tummempaa ja munakkaampaa. Engleissä taas raaempaa ja läpitunkevampaa.
Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
Kyllästynyt joojoo, kyllästynyt joojoo
K100#2
-AK-
30.01.2007 22:20:21
Itse omistan moisen combon. Alapää on od+ -kanavalla aikas tiukka ja yleissaundi muutenkin kirkas, melkein liiankin. Rankemmat hevit onnistuu varsinkin kuumemmilla mikeillä verrattomasti. Vintagehenkisillä ykskelasilla pääsee ynkkään asti, ei enempään. Pääteaste muuten pörisee kivasti. Kaikenlaista musiikkia on tullut combolla soitettua, Pink Floydista Electric Wizardin kautta Obituaryyn.
bliikki
30.01.2007 22:25:39
Siinä tulikin kaikki mitä tarvitsee tietää, kiitoksia. Ilmeisen kova peli siis äijähenkiseen stoner/hevirokkiin. Pitääpä käydä koeajamassa ihan itse :)
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
pekurides
30.01.2007 22:26:30

PowertoneII:sta testanneena en saanut siitä haluamaani demppisaundia,ja voisi kuvitella ettei twintonessa ainakaan tiukempi olisi...

Muuten tosi ärtsy saundi mutta gibsonin lespalla demppaus oli liian pyöreä ja lörtsy.
(erittäin putkimainen)
...Tiätääkö se bliikki itsekkään millasta saundia oikein pitäisi saada:)
Tunteella päin vittua.
bliikki
30.01.2007 23:11:23

Toki. Kuuntele Danzigin Dirty Black Summer niin se on kokolailla siinä :P
pekurides
30.01.2007 23:18:21

Toki. Kuuntele Danzigin Dirty Black Summer niin se on kokolailla siinä :P

...sulta puuttuu b.c. richin Bitch :)
Tunteella päin vittua.
-AK-
30.01.2007 23:18:46
PowertoneII:sta testanneena en saanut siitä haluamaani demppisaundia,ja voisi kuvitella ettei twintonessa ainakaan tiukempi olisi...

Muuten tosi ärtsy saundi mutta gibsonin lespalla demppaus oli liian pyöreä ja lörtsy.
(erittäin putkimainen)

Testasitko millä kaapilla? Itsellä on aikalailla päinvastainen ongelma... kevyempään meininkiin on liika tiukka saundi eikä saa aina ihan sellaista löysää pörinää kuin toivoisi. Combon kaiuttimella olen tähän asti vain soitellut. Olen tässä ollut hiljalleen etsimässä lämpimämpää ja löysempää kaappia kaveriksi.
bliikki
30.01.2007 23:21:05
...sulta puuttuu b.c. richin Bitch :)

Mulla on oma son of a bitch ;)
pekurides
30.01.2007 23:39:42

Testasitko millä kaapilla? Itsellä on aikalailla päinvastainen ongelma... kevyempään meininkiin on liika tiukka saundi eikä saa aina ihan sellaista löysää pörinää kuin toivoisi. Combon kaiuttimella olen tähän asti vain soitellut. Olen tässä ollut hiljalleen etsimässä lämpimämpää ja löysempää kaappia kaveriksi.

Customissa oli silloin randallin joku budjettiluokan 4x12 kaappi mikä ei kyllä vakuuttanut että voipi hyvinkin että vaikutti kovinkin negatiivisesti saundiin.

En nyt muista mutta olisiko ollut jotenkin ohkasen ja onton muovinen ja nimenomaan kaappi tuntui siltä, olisiko siin ollut jotkut "celestion-series" ämyrit ei myyjäkään tiennyt. Ja pääsin kyllä vetelemään aika kovallakin:)

Mutta muuten kyllä vaikutti härskiltä peliltä! Brutaali särö, me like a lot :)
Tunteella päin vittua.
grynost
31.01.2007 01:25:11
Testasin myös itse aikoinani Powertonea Custom-Soundsissa. Silloin taisi olla kytkettynä Kochin oma 4x12. Kaikella kunnioituksella kyseisen vahvistimen omistajia ja sen soundista tykkääviä kohtaan, mutta se oli yksi huonoimmista vahvistimista mitä olen ikinä kokeillut. No, ehkä lukuunottamatta jotain aivan eri hintaluokassa uivia verkonpainoja. Yleensä huonokin vahvistin kuulostaa edes kohtalaiselta kun antautuu volumehumalan valtaan ja luukuttaa kunnolla, mutta nyt ei ollut kyllä toivoakaan. Olisin ymmärtänyt huonon puhtaan soundin hevikoneesta, mutta edes särö ei säväyttänyt. No, ehkä kyseessä oli huono yksilö, koska ainakin Twintone on ihan hyvä peli.
Joees
31.01.2007 01:30:23
Testasin myös itse aikoinani Powertonea Custom-Soundsissa. Silloin taisi olla kytkettynä Kochin oma 4x12. Kaikella kunnioituksella kyseisen vahvistimen omistajia ja sen soundista tykkääviä kohtaan, mutta se oli yksi huonoimmista vahvistimista mitä olen ikinä kokeillut. No, ehkä lukuunottamatta jotain aivan eri hintaluokassa uivia verkonpainoja. Yleensä huonokin vahvistin kuulostaa edes kohtalaiselta kun antautuu volumehumalan valtaan ja luukuttaa kunnolla, mutta nyt ei ollut kyllä toivoakaan. Olisin ymmärtänyt huonon puhtaan soundin hevikoneesta, mutta edes särö ei säväyttänyt. No, ehkä kyseessä oli huono yksilö, koska ainakin Twintone on ihan hyvä peli.

Kuinka kovaa pääsit tuota testaamaan?
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
grynost
31.01.2007 01:45:21
Kuinka kovaa pääsit tuota testaamaan?

Vaikea arvioida, mutta ainakin keikkavolalla, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan. Jälkeenpäin ketutti kun korvat soivat ja tuli taas vahingoitettua kuuloa turhan takia. Jos taas tarkoitat mitä aavistelen, Custom-Sounds oli silloin Hertsikassa. Nykyisessä mestassa ei käsittääkseni voi juurikaan luukuttaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)