Aihe: Boss AC-3
1
Bentley
30.01.2007 18:45:20

Onkos kellään kokemuksia kyseisestä Acoustic -simulaattorista? Onko käypä peli? Onko mitään radikaalia eroa AC-2:een?

Tarvis saada akustista ääntä ja tässä vaiheessa sähkökitaralla sen tuottaminen ois järkevin ratkasu. Ehkä myöhemmin hommaa sit oikeen akustisen jos tulee akustisella keikkailua enemmän.

Onko mahdollisesti muita vaihtoehtoja kuin tuo Boss?
For those who can't be without the music!
Estranged
30.01.2007 18:51:03
Onko mahdollisesti muita vaihtoehtoja kuin tuo Boss?

Behringeriltähän löytyy AM 100. Hintaa reilut parikymppiä, laadusta en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemusta. Varmaan tuokin on jostain Bossista kopio?

http://www.thomann.de/fi/behringer_am_100.htm
"In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash."
Bentley
30.01.2007 20:11:36

Behringeriltähän löytyy AM 100. Hintaa reilut parikymppiä, laadusta en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemusta. Varmaan tuokin on jostain Bossista kopio?

http://www.thomann.de/fi/behringer_am_100.htm

No en ny tiä onko Behringeri kuinka laadukas. Alkaa käymään Behringerit mulle vähä jalkoihin eli voi olla et en ees testaa tuota vehjettä jos mahollisuus tulee.. kai :)
sonata
30.01.2007 22:35:08

Eikös tuossa AC-3 :ssa ole myös kaiku samassa purkissa :) mielestäni erittäin hyvä ominaisuus pedaaliin joka tuottaa mielestäni varsin maukasta cleania!
Itse oon tuota vähän joskus testannut ja tekis kyllä todellakin mieli ostaa itselle...
Behringeristä sen verran, että olen omistanut ja tässä vinkkini...jos haluat kokeilla tarvitko acoustic modeleria niin osta korkeintaan siihen kokeiluun :)
moro
Bentley
31.01.2007 00:01:41

Eikös tuossa AC-3 :ssa ole myös kaiku samassa purkissa :) mielestäni erittäin hyvä ominaisuus pedaaliin joka tuottaa mielestäni varsin maukasta cleania!
Itse oon tuota vähän joskus testannut ja tekis kyllä todellakin mieli ostaa itselle...
Behringeristä sen verran, että olen omistanut ja tässä vinkkini...jos haluat kokeilla tarvitko acoustic modeleria niin osta korkeintaan siihen kokeiluun :)

Joo reverb näyttäis olevan mukana kyllä.

Pitää huomenna käydä paikallisessa tsekkaamassa jos tuo pedaali sattuisi olemaan testattavana. Mä en halua ostaa behkuu testatakseni että tarvitsenko mä acoustic modee, vaan mä haluan ostaa acoustic moden jos mä joskus tarttisin akustista kitaraa :P (oikeesti mulla ei oo rahaa hyvään akustiseen jossa olisi mikki valmiina mut tämä pedu olisi mun kukkarolle sopiva akustisen äänen tuottamiseen)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)